Zwáár jaloers hier. Mooie lengte voor een vrouwquote:Op maandag 2 juni 2014 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jullie zijn van die poppenmeisjes, ik ben 176 lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben ik fucked als ik 30 benquote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is niet per definitie waar. Ik denk dat de meesten kritischer worden naarmate ze ouder worden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zwáár jaloers hier. Mooie lengte voor een vrouw
Ik ben afgelopen zaterdag 25 geworden.En dat meld je dan niet even? Van harte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Niet zulke interessante foto's denk ikquote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoezo geen foto's op tinder dan? enorm lelijk ben je niet namelijk
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zwáár jaloers hier. Mooie lengte voor een vrouw
Ik ben afgelopen zaterdag 25 geworden.Acht centimeter. Dat wil ik erbij. Dan zit ik op een optimistische 1,70m en dat lijkt me geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
Ik heb het echt nooit koud gewoon. Ik ben ook de hele dag in een omgeving waar de minimum temperatuur 21 graden is, maar rond de 30 is het gemiddelde.quote:
Oh dan ben jij vrij "lang" nog. ik wil er graag 30 bijquote:Op maandag 2 juni 2014 20:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Acht centimeter. Dat wil ik erbij. Dan zit ik op een optimistische 1,70m en dat lijkt me geweldig.
Ik denk dat je gelijk hebt. Dan spelen er andere dingen dan puur uiterlijk mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is niet per definitie waar. Ik denk dat de meesten kritischer worden naarmate ze ouder worden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In userfoto's plaats je wel eens wat leuks
Ben je dan ook echt zo'n kacheltje? Ideaal in bed dat.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb het echt nooit koud gewoon. Ik ben ook de hele dag in een omgeving waar de minimum temperatuur 21 graden is, maar rond de 30 is het gemiddelde.
Zelfs in de winter, zo mooi, dan werken wij met ontblote torso en korte broek als het zonnig is, zie je iedereen met dikke jassen sjaals wanten snowboots allesz aan ons aankijken alsof we gek zijn
Ik ben gewoon heet.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ben je dan ook echt zo'n kacheltje? Ideaal in bed dat.Ik heb het buiten niet snel koud, maar onder de douche of in bad wel. Rode rug van de hete waterstralen.
Dat zijn alle mannen toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ben je dan ook echt zo'n kacheltje? Ideaal in bed dat.Ik heb het buiten niet snel koud, maar onder de douche of in bad wel. Rode rug van de hete waterstralen.
Ik ben 53.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
snoeperd
ik heb m op 22-35 en ben zelf 19
Misschien moet ik hem ook eens gaan inzettenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Echt. Je zou eens moeten weten hoeveel profijt ik de laatste jaren al wel niet van dat vervloekte bad heb gehad. Date technisch gezien.
Lang.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh dan ben jij vrij "lang" nog. ik wil er graag 30 bij
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Lang.Ik mag nog geen lid worden van de vereniging voor kleine mensen nee. Maar jij nog kleiner dus? Awwww. Wel schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |