quote:Op maandag 2 juni 2014 20:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
God ja, alleen geen lavendel![]()
Ik moet eigenlijk hardlopen maar ik lig hier nog steeds op de bank in foetushouding te kreunen
Welke debiel heeft verzonnen dat dit iedere maand moet
Beter wisselen wij even wat foto's uit.. Blond en krullen is altijd +1quote:Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Blonde krullen tot op mijn onderrug. Fantaseer de rest er maar bij
Zijn er echt zoveel mannen zonder enige creativiteit?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat een allejezus goed idee, ik ga zo eens in bad. Ik ben de 'heyyy... hoe is het?jes' nu alweer zat.
Echt. Je zou eens moeten weten hoeveel profijt ik de laatste jaren al wel niet van dat vervloekte bad heb gehad. Date technisch gezien.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil een bad. Mijn volgende tinder date moet een bad hebben. Dat wordt mijn openingszin.
Zit eraan te denken maar 1x gehad en dat liep nog maar net goed af. Vind het stiekem wel lekker zo hormoon vrijquote:
Pil doorslikken. 3 tot 4 keer per jaar is te overzien.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
God ja, alleen geen lavendel![]()
Ik moet eigenlijk hardlopen maar ik lig hier nog steeds op de bank in foetushouding te kreunen
Welke debiel heeft verzonnen dat dit iedere maand moet
Handig om te weten. Ik heb een bad, maar ik gebruik dat ding eigenlijk nooit omdat ik meer een douche-persoon ben. Maar blijkbaar zijn er dus vrouwen die graag eens in bad daten.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Echt. Je zou eens moeten weten hoeveel profijt ik de laatste jaren al wel niet van dat vervloekte bad heb gehad. Date technisch gezien.
Allemaal...tegelijk...? SV tochquote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom daten we eigenlijk niet met elkaar?
Ja, dat gebeurt echt nóóit, dat fokkers daten.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Nou ja, zo is het met krullenbol v. 2.0 in ieder geval wel begonnen. Een baddate. Dat zal ook niet iedereens kopje thee zijn voor een eerste date, maar vrouwen zien een bad nogal als een plus ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:19 schreef yats het volgende:
[..]
Handig om te weten. Ik heb een bad, maar ik gebruik dat ding eigenlijk nooit omdat ik meer een douche-persoon ben. Maar blijkbaar zijn er dus vrouwen die graag eens in bad daten.
Lekker anders, lekker gek.quote:
Je sarcasme is opwindend.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt echt nóóit, dat fokkers daten.
Moet het alleen wel een fatsoenlijk formaatje bad zijn. Niet zo'n uit de klauwen gegroeide afwasteil waar je halve lichaam risico op onderkoeling loopt.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou ja, zo is het met krullenbol v. 2.0 in ieder geval wel begonnen. Een baddate. Dat zal ook niet iedereens kopje thee zijn voor een eerste date, maar vrouwen zien een bad nogal als een plus ja.
Zijn er ook echt mensen die een relatie via tinder krijgen dan? Van alle mensen die ik ken heeft maar eentje er een scharrel/date vanaf heeft gebracht.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Enige wat ik over heb gehouden ( tot nu toe ) aan tinder zijn bootycalls/ONS en vriendschappenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zijn er ook echt mensen die een relatie via tinder krijgen dan? Van alle mensen die ik ken heeft maar eentje er een scharrel/date vanaf heeft gebracht.
Dan doet hij/zij iets fout.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zijn er ook echt mensen die een relatie via tinder krijgen dan? Van alle mensen die ik ken heeft maar eentje er een scharrel/date vanaf heeft gebracht.
Checkquote:
Het is niet groot, maar groot genoeg om met zijn tweeën tot minimaal halverwege het middel onder water te zitten. HJ, kwam jij met dat voorstel of deed zij dat?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet het alleen wel een fatsoenlijk formaatje bad zijn. Niet zo'n uit de klauwen gegroeide afwasteil waar je halve lichaam risico op onderkoeling loopt.
Dat sowieso natuurlijk. Hier kun je met twee man in zonder je benen achter je oren te hoeven vouwen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet het alleen wel een fatsoenlijk formaatje bad zijn. Niet zo'n uit de klauwen gegroeide afwasteil waar je halve lichaam risico op onderkoeling loopt.
Het heeft mij een paar dates opgeleverd. Als mij het al lukt doet hij echt iets verkeerd.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik gaf naar aanleiding van een opmerking van haar aan dat ik een bad had, zij begon te jubelen, en ik reageerde er nogal droog op in de trant van ''nou, dan kom je er toch bij?'' Zodoende.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Check
[..]
Het is niet groot, maar groot genoeg om met zijn tweeën tot minimaal halverwege het middel onder water te zitten. HJ, kwam jij met dat voorstel of deed zij dat?
Enenen hoe zit dat met de temperatuur? Ik ben nog geen vent tegen gekomen die mijn 40 graden kon doorstaan, maar als her onder de 38 zakt, staat het kippenvel me op de armen hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk. Hier kun je met twee man in zonder je benen achter je oren te hoeven vouwen.
Ik ken sowiezo al 2 mensen met een relatie via Tinder.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
wtf SVquote:Op maandag 2 juni 2014 20:28 schreef SonicVolcano het volgende:
De beste dingen in het leven zijn geen dingen. Dat zijn ervaringen. Geniet dus van elke dag en elke lach!
![]()
![]()
mooi dit verdommequote:Op maandag 2 juni 2014 20:28 schreef SonicVolcano het volgende:
De beste dingen in het leven zijn geen dingen. Dat zijn ervaringen. Geniet dus van elke dag en elke lach!
![]()
![]()
Dit. Dan ga ik een kopje onder omdat ik mijn benen niet tegen de andere kant kan zettenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:27 schreef Sarasi het volgende:
Bad moet juist niet te groot zijn, anders verdrink ik.
Jij begrijpt mij.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit. Dan ga ik een kopje onder omdat ik mijn benen niet tegen de andere kant kan zetten
beter dan dat je poten er half uitsteken hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit. Dan ga ik een kopje onder omdat ik mijn benen niet tegen de andere kant kan zetten
40 vind ik nog vrij weinig eigenlijk. Maar dan moet je er wel echt vanaf het begin inzitten als het volloopt. Krijg je zo'n boiling frog-effect.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Enenen hoe zit dat met de temperatuur? Ik ben nog geen vent tegen gekomen die mijn 40 graden kon doorstaan, maar als her onder de 38 zakt, staat het kippenvel me op de armen hoor.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Het heeft mij een paar dates opgeleverd. Als mij het al lukt doet hij echt iets verkeerd.Oh ik had in een half jaar ofzo maar 5 matches, maar ik heb dan ook eigenlijk geen foto's. En/of ik ben lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Zo'n gereformeerd type. Op een eerste date zou ik 666 op mijn voorhoofd kalken met houtskool.quote:
Er is hoop!quote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
40 vind ik nog vrij weinig eigenlijk. Maar dan moet je er wel echt vanaf het begin inzitten als het volloopt. Krijg je zo'n boiling frog-effect.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
quote:
Dat zal bij mij nooit gebeuren, zelfs niet in de wasbak.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
beter dan dat je poten er half uitsteken hoor
vanaf maart douche in de ochtend op 35, en in de middag/avond op 32 gradenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Enenen hoe zit dat met de temperatuur? Ik ben nog geen vent tegen gekomen die mijn 40 graden kon doorstaan, maar als her onder de 38 zakt, staat het kippenvel me op de armen hoor.
1991 represent.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Denk dat het ook wel leeftijdsgebonden is of je een relatie uit tinder kan halen, niet? Ik heb altijd zo'n idee dat oudere mensen (eind 20) sneller willen settelen dan mensen rond de 20 jaar die er niet naar zoeken.
Welke leeftijd hebben jullie hier allemaal?
Mijn filter staat op 23-29 terwijl ik zelf 28 ben.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Denk dat het ook wel leeftijdsgebonden is of je een relatie uit tinder kan halen, niet? Ik heb altijd zo'n idee dat oudere mensen (eind 20) sneller willen settelen dan mensen rond de 20 jaar die er niet naar zoeken.
ben precies 7 dagen 23 nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Hoe. Dan bevries je toch gewoon.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:30 schreef Grielen het volgende:
[..]
vanaf maart douche in de ochtend op 35, en in de middag/avond op 32 graden
Is niet per definitie waar. Ik denk dat de meesten kritischer worden naarmate ze ouder worden.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zwáár jaloers hier. Mooie lengte voor een vrouwquote:Op maandag 2 juni 2014 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jullie zijn van die poppenmeisjes, ik ben 176 lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben ik fucked als ik 30 benquote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is niet per definitie waar. Ik denk dat de meesten kritischer worden naarmate ze ouder worden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zwáár jaloers hier. Mooie lengte voor een vrouw
Ik ben afgelopen zaterdag 25 geworden.En dat meld je dan niet even? Van harte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Niet zulke interessante foto's denk ikquote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoezo geen foto's op tinder dan? enorm lelijk ben je niet namelijk
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zwáár jaloers hier. Mooie lengte voor een vrouw
Ik ben afgelopen zaterdag 25 geworden.Acht centimeter. Dat wil ik erbij. Dan zit ik op een optimistische 1,70m en dat lijkt me geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
Ik heb het echt nooit koud gewoon. Ik ben ook de hele dag in een omgeving waar de minimum temperatuur 21 graden is, maar rond de 30 is het gemiddelde.quote:
Oh dan ben jij vrij "lang" nog. ik wil er graag 30 bijquote:Op maandag 2 juni 2014 20:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Acht centimeter. Dat wil ik erbij. Dan zit ik op een optimistische 1,70m en dat lijkt me geweldig.
Ik denk dat je gelijk hebt. Dan spelen er andere dingen dan puur uiterlijk mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is niet per definitie waar. Ik denk dat de meesten kritischer worden naarmate ze ouder worden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In userfoto's plaats je wel eens wat leuks
Ben je dan ook echt zo'n kacheltje? Ideaal in bed dat.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb het echt nooit koud gewoon. Ik ben ook de hele dag in een omgeving waar de minimum temperatuur 21 graden is, maar rond de 30 is het gemiddelde.
Zelfs in de winter, zo mooi, dan werken wij met ontblote torso en korte broek als het zonnig is, zie je iedereen met dikke jassen sjaals wanten snowboots allesz aan ons aankijken alsof we gek zijn
Ik ben gewoon heet.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ben je dan ook echt zo'n kacheltje? Ideaal in bed dat.Ik heb het buiten niet snel koud, maar onder de douche of in bad wel. Rode rug van de hete waterstralen.
Dat zijn alle mannen toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ben je dan ook echt zo'n kacheltje? Ideaal in bed dat.Ik heb het buiten niet snel koud, maar onder de douche of in bad wel. Rode rug van de hete waterstralen.
Ik ben 53.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
snoeperd
ik heb m op 22-35 en ben zelf 19
Misschien moet ik hem ook eens gaan inzettenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Echt. Je zou eens moeten weten hoeveel profijt ik de laatste jaren al wel niet van dat vervloekte bad heb gehad. Date technisch gezien.
Lang.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh dan ben jij vrij "lang" nog. ik wil er graag 30 bij
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Lang.Ik mag nog geen lid worden van de vereniging voor kleine mensen nee. Maar jij nog kleiner dus? Awwww. Wel schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Zie (tochnietzoheelerg)ninja editquote:
Maar dat is maar een kleintje.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem ook eens gaan inzetten
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]Dat valt nog mee, op zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Voor iemand van mijn lengte dan.
Your opinion of me is none of my business.
Nee toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhmm.. volgens mij niets kleiner dan de jouwe!
Muurbloempjes die stiekem eigenlijk superknap zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 20:37 schreef Hyman het volgende:
Klein of lang maakt me eigenlijk niet uit, maar ik heb wel een gevoelige snaar voor petite en muurbloempjes achtige types.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]Oei, das wel een beetje klein ja hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Muurbloempjes die stiekem eigenlijk superkinky zijn
Ja dat. Mehn.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Muurbloempjes die stiekem eigenlijk superknap zijn
Mannen boven de 1.90...quote:Op maandag 2 juni 2014 20:37 schreef SonicVolcano het volgende:
1.94 en tijdje terug gedate met iemand van 1.58![]()
Meteen ff langs de Gamma geweest
Die ook jaquote:
Staat genoteerd. Heb je ook nog een adres waar ik de bloemen heen kan sturen?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
HIHAHALLO YATS. Ik was jarig![]()
Volgend jaar nieuwe kans. 31 mei
[..]
Was toch 28
Ik ben 1.80, dm mequote:
Ik heb een burcht. Bite me.quote:
Valt opzich niet heel erg op omdat ik geen dwerggroei heb. Ben gewoon heel klein.quote:
watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |