Zie (tochnietzoheelerg)ninja editquote:
Maar dat is maar een kleintje.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem ook eens gaan inzetten
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]Dat valt nog mee, op zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Voor iemand van mijn lengte dan.
Your opinion of me is none of my business.
Nee toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhmm.. volgens mij niets kleiner dan de jouwe!
Muurbloempjes die stiekem eigenlijk superknap zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 20:37 schreef Hyman het volgende:
Klein of lang maakt me eigenlijk niet uit, maar ik heb wel een gevoelige snaar voor petite en muurbloempjes achtige types.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]Oei, das wel een beetje klein ja hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Muurbloempjes die stiekem eigenlijk superkinky zijn
Ja dat. Mehn.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Muurbloempjes die stiekem eigenlijk superknap zijn
Mannen boven de 1.90...quote:Op maandag 2 juni 2014 20:37 schreef SonicVolcano het volgende:
1.94 en tijdje terug gedate met iemand van 1.58![]()
Meteen ff langs de Gamma geweest
Die ook jaquote:
Staat genoteerd. Heb je ook nog een adres waar ik de bloemen heen kan sturen?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
HIHAHALLO YATS. Ik was jarig![]()
Volgend jaar nieuwe kans. 31 mei
[..]
Was toch 28
Ik ben 1.80, dm mequote:
Ik heb een burcht. Bite me.quote:
Valt opzich niet heel erg op omdat ik geen dwerggroei heb. Ben gewoon heel klein.quote:
watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |