quote:Op maandag 2 juni 2014 20:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
God ja, alleen geen lavendel![]()
Ik moet eigenlijk hardlopen maar ik lig hier nog steeds op de bank in foetushouding te kreunen
Welke debiel heeft verzonnen dat dit iedere maand moet
Beter wisselen wij even wat foto's uit.. Blond en krullen is altijd +1quote:Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Blonde krullen tot op mijn onderrug. Fantaseer de rest er maar bij
Zijn er echt zoveel mannen zonder enige creativiteit?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat een allejezus goed idee, ik ga zo eens in bad. Ik ben de 'heyyy... hoe is het?jes' nu alweer zat.
Echt. Je zou eens moeten weten hoeveel profijt ik de laatste jaren al wel niet van dat vervloekte bad heb gehad. Date technisch gezien.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil een bad. Mijn volgende tinder date moet een bad hebben. Dat wordt mijn openingszin.
Zit eraan te denken maar 1x gehad en dat liep nog maar net goed af. Vind het stiekem wel lekker zo hormoon vrijquote:
Pil doorslikken. 3 tot 4 keer per jaar is te overzien.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
God ja, alleen geen lavendel![]()
Ik moet eigenlijk hardlopen maar ik lig hier nog steeds op de bank in foetushouding te kreunen
Welke debiel heeft verzonnen dat dit iedere maand moet
Handig om te weten. Ik heb een bad, maar ik gebruik dat ding eigenlijk nooit omdat ik meer een douche-persoon ben. Maar blijkbaar zijn er dus vrouwen die graag eens in bad daten.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Echt. Je zou eens moeten weten hoeveel profijt ik de laatste jaren al wel niet van dat vervloekte bad heb gehad. Date technisch gezien.
Allemaal...tegelijk...? SV tochquote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom daten we eigenlijk niet met elkaar?
Ja, dat gebeurt echt nóóit, dat fokkers daten.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Nou ja, zo is het met krullenbol v. 2.0 in ieder geval wel begonnen. Een baddate. Dat zal ook niet iedereens kopje thee zijn voor een eerste date, maar vrouwen zien een bad nogal als een plus ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:19 schreef yats het volgende:
[..]
Handig om te weten. Ik heb een bad, maar ik gebruik dat ding eigenlijk nooit omdat ik meer een douche-persoon ben. Maar blijkbaar zijn er dus vrouwen die graag eens in bad daten.
Lekker anders, lekker gek.quote:
Je sarcasme is opwindend.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt echt nóóit, dat fokkers daten.
Moet het alleen wel een fatsoenlijk formaatje bad zijn. Niet zo'n uit de klauwen gegroeide afwasteil waar je halve lichaam risico op onderkoeling loopt.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou ja, zo is het met krullenbol v. 2.0 in ieder geval wel begonnen. Een baddate. Dat zal ook niet iedereens kopje thee zijn voor een eerste date, maar vrouwen zien een bad nogal als een plus ja.
Zijn er ook echt mensen die een relatie via tinder krijgen dan? Van alle mensen die ik ken heeft maar eentje er een scharrel/date vanaf heeft gebracht.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Enige wat ik over heb gehouden ( tot nu toe ) aan tinder zijn bootycalls/ONS en vriendschappenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zijn er ook echt mensen die een relatie via tinder krijgen dan? Van alle mensen die ik ken heeft maar eentje er een scharrel/date vanaf heeft gebracht.
Dan doet hij/zij iets fout.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zijn er ook echt mensen die een relatie via tinder krijgen dan? Van alle mensen die ik ken heeft maar eentje er een scharrel/date vanaf heeft gebracht.
Checkquote:
Het is niet groot, maar groot genoeg om met zijn tweeën tot minimaal halverwege het middel onder water te zitten. HJ, kwam jij met dat voorstel of deed zij dat?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet het alleen wel een fatsoenlijk formaatje bad zijn. Niet zo'n uit de klauwen gegroeide afwasteil waar je halve lichaam risico op onderkoeling loopt.
Dat sowieso natuurlijk. Hier kun je met twee man in zonder je benen achter je oren te hoeven vouwen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet het alleen wel een fatsoenlijk formaatje bad zijn. Niet zo'n uit de klauwen gegroeide afwasteil waar je halve lichaam risico op onderkoeling loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |