Vroeger ook gehadquote:Op maandag 2 juni 2014 20:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Pittige kapsels, overal pittige kapsels.
Ik ben bezig met een huis kopen en dat is echt nr 1 eis. Een bad.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil een bad. Mijn volgende tinder date moet een bad hebben. Dat wordt mijn openingszin.
Waaaarom? Korte pittige kapsels op tinder zijn nog erger dan negerkindjesmeisjes of colourrun personen of paardenmeisjes.quote:
Wat een allejezus goed idee, ik ga zo eens in badquote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil een bad. Mijn volgende tinder date moet een bad hebben. Dat wordt mijn openingszin.
Mijn droom van vanmiddag was in bad, kaarsjes erbij, wijntje, verse pasta, Canto Ostinato aan...quote:Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een huis kopen en dat is echt nr 1 eis. Een bad.
Wijntjes drinken en giechelen in bad met veel te veel schuim
Ik was 14 ofzoquote:Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waaaarom? Korte pittige kapsels op tinder zijn nog erger dan negerkindjesmeisjes of colourrun personen of paardenmeisjes.
Haha ik moet zo de was opvouwen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat een allejezus goed idee, ik ga zo eens in bad. Ik ben de 'heyyy... hoe is het?jes' nu alweer zat.
Pics.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik was 14 ofzoNu gewoon weer goddelijk haar
Ik droom de komende dagen alleen maar over chocoladequote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn droom van vanmiddag was in bad, kaarsjes erbij, wijntje, verse pasta, Canto Ostinato aan...
Awwww!quote:Op maandag 2 juni 2014 20:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik droom de komende dagen alleen maar chocolade
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha doe mij maar een sportschoolganger met een beetje gezichtsbeharing of een uniform of noemhetmaarzolanghetmannelijk is.Maar zo'n glad gezicht, rond als een sinaasappel, met het haar 'vlot' omhoog door middel van een halve pot gel... Nee.
Ook niet om mee te spelen.
Jullie zijn niet de enige die zo denken geloof ik. Er is wel een duidelijk verschil tussen geen baard en met baard merk ik. Vanaf het moment dat ik mijn foto's aangepast heb en een recente selfie inclusief baard er tussen geplaatst heb ging de teller qua matches een stuk sneller omhoog. Baardjes worden duidelijk op prijs gesteld.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ho ho, al mijn matches hebben toch wel enigszins gezichtshaarHelemaal glad vind ik totaal niet aantrekkelijk al zijn er uitzonderingen maar wel erg weinig.
God ja, alleen geen lavendelquote:
Ik heb een badquote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Sarasi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |