Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
En wat doe je dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:51 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor! Was gezellig iig!
Fijn als mensen geïnteresseerd zijn in wie je bent en wat je doet
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:51 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor! Was gezellig iig!
Fijn als mensen geïnteresseerd zijn in wie je bent en wat je doet
HO EN DAN SLUIT JE MIJ ZOMAAR UIT BITCH OH HELLL NAWWWquote:Op zondag 1 juni 2014 21:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel een date met een relatie-potentieeltje binnenkort
Jezus Christus wat ben jij cute! (Ik ging even in je fobo gluren)quote:
Kusje op je clitquote:Op zondag 1 juni 2014 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HO EN DAN SLUIT JE MIJ ZOMAAR UIT BITCH OH HELLL NAWWW
nawwwquote:Op zondag 1 juni 2014 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jezus Christus wat ben jij cute! (Ik ging even in je fobo gluren)
Staan ook van die hele oude krakkemikkige stoeltjes in de zaak. En van die vergeelde reclame affiches waar Martin Brosius een of ander inmiddels ter ziele gegaan knakworstmerk onder de aandacht staat te brengen erop enzo. Een jaar of 100 geleden, toen ik nog jong was, stonden we altijd met zes man tegelijk te bestellen daar. Raakte ze helemaal van slag af en kreeg je je bestelling gratis omdat ze dacht dat je al afgerekend had.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze klinkt als een Rita. Ik mag Rita wel. Met van die gele shagvingers de Aldi-kroketten in het dagen oude vet gooien.
Nee. Dit is me overkomenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
alleen maar omdat ik nog niet gereageerd had op je fobo bericht zeker
Eigenlijk hoor je op dat soort plekken ook niet te Tinderen. Dat is tegennatuurlijk. Zodra je er de deur in loopt stap je in een space-time-loop en ben je terug in de tijd. Terug naar toen je friet haalde bij Angela op de hoek, en Mo nog gewoon in Marokko zat met z'n vieze kapsalon.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Staan ook van die hele oude krakkemikkige stoeltjes in de zaak. En van die vergeelde reclame affiches waar Martin Brosius een of ander inmiddels ter ziele gegaan knakworstmerk onder de aandacht staat te brengen erop enzo. Een jaar of 100 geleden, toen ik nog jong was, stonden we altijd met zes man tegelijk te bestellen daar. Raakte ze helemaal van slag af en kreeg je je bestelling gratis omdat ze dacht dat je al afgerekend had.
Of je er toen al kon tinderen weet ik niet.
Toen je bij een kapsalon nog gewoon aan een man met met een schaar moest denken bij wie je altijd jankend met je snotneus vandaan fietste omdat je moeder je had geinstrueerd om een bloempotkapsel te vragen. En hij maar lachen achter die lamellen. Onderweg werd je dan ook in elkaar geslagen door leeftijdsgenootjes. Terecht natuurlijk, met zulk haar.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je op dat soort plekken ook niet te Tinderen. Dat is tegennatuurlijk. Zodra je er de deur in loopt stap je in een space-time-loop en ben je terug in de tijd. Terug naar toen je friet haalde bij Angela op de hoek, en Mo nog gewoon in Marokko zat met z'n vieze kapsalon.
Doe dit alsjeblieft. Je schrijfwijze is erg rustgevendquote:Op zondag 1 juni 2014 22:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo eens een topic ga openen. Ik heb nogal wat onverwerkt trauma van me af te schrijven.
Ik ben ook aan mijn boek bezig, pretentieuze klootzak die ik ben. Serieus. Sommigen van jullie komen daarin eens goed aan bod.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe dit alsjeblieft. Je schrijfwijze is erg rustgevend
Ik wil ook aan bod komen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben ook aan mijn boek bezig, pretentieuze klootzak die ik ben. Serieus. Sommigen van jullie komen daarin eens goed aan bod.
Wij zijn nooit up close and personal geweest. Denk ik. Maar ik kan me vergissen.quote:
wat niet is kan nog komenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wij zijn nooit up close and personal geweest. Denk ik. Maar ik kan me vergissen.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat niet is kan nog komen
gooi je bbpin, 06, twitter, insta, facebook, myspace, linkedin, tumblr en badoo in mn dm bby xo
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat klopt. En verder dm ik echt zelden iemand. Meestal dmen ze mij
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gooi je bbpin, 06, twitter, insta, facebook, myspace, linkedin, tumblr en badoo in mn dm bby xo
Je geeft 'm wel gelijk over de vrouwen die zich aan z'n voeten werpenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |