user-nick?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat is nu weer een UN? Ik word hier echt te oud voor.
neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh fuck, nu gaat ze me weer Sherlocken
Dromenvangertje
Dromenvangertje
Dromenvangertje
Mag ik met mijn hangertje in jouw Dromenvangertje?
Scherpe timingquote:
Hoeft ook al niet meer.quote:
Ze heeft me geeneens geliked volgens mijquote:
Ah. Dat zou kunnen. Ik zou de oorspronkelijke herkomst kunnen verklaren, maar inmiddels wordt er een wat...andere betekenis aan gegeven.quote:
als we geen match hebben (gehad) dan neequote:Op zondag 1 juni 2014 21:23 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ze heeft me geeneens geliked volgens mij
Heb jij intensief zitten tinderen dan? Je was toen het 5e profiel dat langskwam. Maar ik had hem een half uur later weer op mijn eigen locatie gezet omdat ik Sarasi al gematched had.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als we geen match hebben (gehad) dan nee
Gomorra kennenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als er een groep users roddelende achterbakse sodom en gomorra-praktijken hebbende rellers zijn, is het de crew wel..
Ben al voorzien.quote:
Ik ging uit van dat andere.. maar ik ben er wel nieuwsgierig naar ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ah. Dat zou kunnen. Ik zou de oorspronkelijke herkomst kunnen verklaren, maar inmiddels wordt er een wat...andere betekenis aan gegeven.
Ja, stuur eens een foto van jezelf in dm, misschien herinner ik je nogquote:Op zondag 1 juni 2014 21:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Heb jij intensief zitten tinderen dan? Je was toen het 5e profiel dat langskwam. Maar ik had hem een half uur later weer op mijn eigen locatie gezet omdat ik Sarasi al gematched had.
Weet ik. Sta je ook niet alleen in.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ging uit van dat andere.. maar ik ben er wel nieuwsgierig naar ja.
Die kun je ook aan de andere vrouwelijke FOK!kers in dit topic vragen heb ik hierboven gelezenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, stuur eens een foto van jezelf in dm, misschien herinner ik je nog
Maakt niet uit, als je haar geliket hebt op dat moment krijgt zij jou te zien op die aantal km's van toen. Pas als jullie matchen springt hij weer terug naar de oorspronkelijke afstand tussen jullie.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Heb jij intensief zitten tinderen dan? Je was toen het 5e profiel dat langskwam. Maar ik had hem een half uur later weer op mijn eigen locatie gezet omdat ik Sarasi al gematched had.
Dan ben ik gewoon keihard afgewezenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je haar geliket hebt op dat moment krijgt zij jou te zien op die aantal km's van toen. Pas als jullie matchen springt hij weer terug naar de oorspronkelijke afstand tussen jullie.
Jeetje dat ging snel! Door dat meisje van uit de kroeg?quote:
Maarehm. Waarom zou je?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
zijn jullie hier ook al achter een tinder cheat? als je je km's op 100 zet, en dan naar mijl zet en die ook op 100 en dan weer terug naar km zet dan kom je voorbij de 100km grens en kan je meer mensen liken
ik leg dit raar uit maar kom nu niet beter uit mn woorden
Was mijn foto zo schokkendquote:
Als je op dat moment aankomt is het eerder tijd om je telefoon weg te leggen en je zonden te overpeinzen. En misschien even wat zonlicht te pakken.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
voor als je iedereen in je buurt al gehad hebt
En dan moet je 6 uur in de treinquote:Op zondag 1 juni 2014 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
zijn jullie hier ook al achter een tinder cheat? als je je km's op 100 zet, en dan naar mijl zet en die ook op 100 en dan weer terug naar km zet dan kom je voorbij de 100km grens en kan je meer mensen liken
ik leg dit raar uit maar kom nu niet beter uit mn woorden
wat? wel neequote:Op zondag 1 juni 2014 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En dan moet je 6 uur in de trein
Waarom zou je dat doen?
Had ik vandaag ook eens moeten doen. Ik ben er alleen op uit geweest om wat te halen bij een friettent hier in de buurt. Zit een of andere Chinese bootvluchteling in die de tent uitbaat. Met zijn ''Lekkelle fliet''. Echt lachen als je een broodje tartaar besteld bij hem ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je op dat moment aankomt is het eerder tijd om je telefoon weg te leggen en je zonden te overpeinzen. En misschien even wat zonlicht te pakken.
ik ben juíst een daterquote:Op zondag 1 juni 2014 21:34 schreef UnicornFarts het volgende:
Misschien is DV zo'n "kijken-hoe-ik-door-de-vleesch-keuring-kom meisje en niet een dater.
Fietsquote:
Ik woon vlakbij de binnenstad, auto is hier een last. En om nou een auto aan te schaffen voor die paar keer dat ik datequote:Op zondag 1 juni 2014 21:34 schreef Grielen het volgende:
OV
Volgende week ga ik ook gewoon met de auto naar Amsterdam voor m'n date
Ken jij nog friettenten zonder Chinezen dan? Ik dacht dat zij die hele branche massaal opgekocht hadden.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Had ik vandaag ook eens moeten doen. Ik ben er alleen op uit geweest om wat te halen bij een friettent hier in de buurt. Zit een of andere Chinese bootvluchteling in die de tent uitbaat. Met zijn ''Lekkelle fliet''. Echt lachen als je een broodje tartaar besteld bij hem ook.
Ik heb daar nog twee minuten zitten ''Tindelen''. Om het enigszins ontopic te houden.
Nou ja, hier in de buurt zit er nog eentje waarvan de - inmiddels bejaarde - uitbaatster gezellig insuline staat te spuiten achter de frituur. Is ook wel het soort tent waar mensen met hun hond binnen komen lopen en er dan een frikandel vanachter de toonbank gegooid wordt die zo'n beest dan uit de lucht hapt. Zelfgesneden frietpinnen die zo gargantuesk groot zijn dat men een aardappel per pin spendeert. Beetje ons kent ons mentaliteit, het zuur na de maaltijd enzo. Rob Geus z'n hoofd zou exploderen bij binnenkomst gok ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ken jij nog friettenten zonder Chinezen dan? Ik dacht dat zij die hele branche massaal opgekocht hadden.
Geen relatie hoor.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jeetje dat ging snel! Door dat meisje van uit de kroeg?
ik woon boven een cafetaria gerund door spleetoogjesquote:Op zondag 1 juni 2014 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ken jij nog friettenten zonder Chinezen dan? Ik dacht dat zij die hele branche massaal opgekocht hadden.
Maar ze is wel leuk genoeg om even niet verder te zoeken?quote:
Ook niet. Gewoon lust.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ze is wel leuk genoeg om even niet verder te zoeken?
Wat cute
Ow ik dacht omdat je zei dat je voorzien was...quote:
Ok.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik woon boven een cafetaria gerund door spleetoogjes
Ja same here. Maar niet meer dan een tegelijk neuken is natuurlijk wel loyaal en lief enzquote:Op zondag 1 juni 2014 21:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ow ik dacht omdat je zei dat je voorzien was...
Naja ook tof. Good for you!
Je kan toch gewoon daten met de 1.. en neuken met de ander.. en dan t neuken stoppen als je die date wilt neuken?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja same here. Maar niet meer dan een tegelijk neuken is natuurlijk wel loyaal en lief enz
Iedereen heeft andere principes enzoquote:Op zondag 1 juni 2014 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon daten met de 1.. en neuken met de ander.. en dan t neuken stoppen als je die date wilt neuken?
Dat valt wel mee hoor! Was gezellig iig!quote:
Ze klinkt als een Rita. Ik mag Rita wel. Met van die gele shagvingers de Aldi-kroketten in het dagen oude vet gooien.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou ja, hier in de buurt zit er nog eentje waarvan de - inmiddels bejaarde - uitbaatster gezellig insuline staat te spuiten achter de frituur. Is ook wel het soort tent waar mensen met hun hond binnen komen lopen en er dan een frikandel vanachter de toonbank gegooid wordt die zo'n beest dan uit de lucht hapt. Zelfgesneden frietpinnen die zo gargantuesk groot zijn dat men een aardappel per pin spendeert. Beetje ons kent ons mentaliteit, het zuur na de maaltijd enzo. Rob Geus z'n hoofd zou exploderen bij binnenkomst gok ik.
Nee. Ik geef de voorkeur aan Chow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |