Vaak ook van die nep foto's, Angie Varona enzo. Dan blijkt er ineens een supermodel-achtige meid in mijn dorp te wonen. Raar dat ik die dan nog nooit heb gezienquote:Op zondag 1 juni 2014 16:58 schreef Gh0stface het volgende:
Moet altijd lachen als ik van die trolls tegenkom van flirtbank site ofzo als je hun liked heb je altijd direct een match dus ik klik ze direct weg, heb je ja toch niks aan
Hij komt eens per week langs?quote:Op zondag 1 juni 2014 09:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ohja dan zitten we alweer op een week
Ha, ik heb net een heel scherp record gezet : net geen 5 minuten om een nummer te regelen.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:44 schreef Grielen het volgende:
Nou mijn 'echt precies het type' meisje is helemaal hooked hoorWel weer een nieuw record, als ze na 2 uur chatten m'n nummer wil
Ik weet alleen nog niet of ze mijn type wel is [ afbeelding ]
In Staphorst is dat anders heel normaal, daar komen de vruchtbare vrouwen pas na hun huwelijk naar buiten.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vaak ook van die nep foto's, Angie Varona enzo. Dan blijkt er ineens een supermodel-achtige meid in mijn dorp te wonen. Raar dat ik die dan nog nooit heb gezien
Tindergrietje blijkt zeker een 8/10 te zijnquote:Op zondag 1 juni 2014 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is afhankelijk van wat ze van je wil he
[..]
Maakt niet uit wat zij van je vinden, gaat erom wat dat tindergrietje van je vindt
quote:Op zondag 1 juni 2014 17:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, hij zorgt ervoor dat ik geen pandapunten scoor
Een date in je zaak? klinkt dubieusquote:Op zondag 1 juni 2014 17:48 schreef Stink-ui het volgende:
Vandaag tinder date in mijn zaak, ben benieuwd of ze het wat vind 😉
Daar zit wat in. Al vind ik 1x in de week dan nog weinig eigenlijkquote:Op zondag 1 juni 2014 17:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee maar waarom 1x in de maand seks hebben als het vaker kan Yats
Als je niet naast elkaar woont is het niet heel gek hoor. Tuurlijk als je elkaar dan ziet trek je elkaar 5x op een dag uit elkaar. Met mijn laatste scharrel duurde het soms weleens 2 weken.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:57 schreef yats het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Al vind ik 1x in de week dan nog weinig eigenlijk
Meer scharrels zoeken in dat geval. Al is het voor mij makkelijk praten natuurlijk, alle scharrels die ik gehad heb waren 'lokaal' en werden uiteindelijk een relatie. Maar wel mooi om te zien dat fok beter werkt dat tinder getuige de opmerkingen over matches.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je niet naast elkaar woont is het niet heel gek hoor. Tuurlijk als je elkaar dan ziet trek je elkaar 5x op een dag uit elkaar. Met mijn laatste scharrel duurde het soms weleens 2 weken.
Ieder zijn ding maar ik hoef echt niet 2 scharrels tegelijk. Bovendien was het met die vent uit Zwolle toch wel een klein beetje verkering. Is pas sinds 2 weken ofzo gestopt.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Meer scharrels zoeken in dat geval. Al is het voor mij makkelijk praten natuurlijk, alle scharrels die ik gehad heb waren 'lokaal' en werden uiteindelijk een relatie. Maar wel mooi om te zien dat fok beter werkt dat tinder getuige de opmerkingen over matches.
Wat is dat toch met mannen uit Zwolle die blijkbaar veel scharrelen?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ieder zijn ding maar ik hoef echt niet 2 scharrels tegelijk. Bovendien was het met die vent uit Zwolle toch wel een klein beetje verkering. Is pas sinds 2 weken ofzo gestopt.
Ik heb het 1x gedaan om eerlijk te zijn maar was er geen fan van, voelde me best vies eigenlijkquote:Op zondag 1 juni 2014 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
Meerdere scharrels is zo'n gedoe en vermoeiend
Een tijdje gaat dat nog wel, en echt een klein aantal ook maar echt meerdere mannen tegelijk jongleren is echt niet zo grappig hoor
Haha hij dacht dat we al in een relatie zaten hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 18:12 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannen uit Zwolle die blijkbaar veel scharrelen?
Eh, ik raak de draad een beetje kwijt nu.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Haha hij dacht dat we al in een relatie zaten hoor
Oh nee daar heb ik geen last van maar ik vind het schakelen wel vermoeiend om de een of andere redenquote:Op zondag 1 juni 2014 18:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gedaan om eerlijk te zijn maar was er geen fan van, voelde me best vies eigenlijk
Maart begonnen met daten en wat kriebels maar het was al snel wel-niet-wel-niet. Ik zag hem als scharrel maar hij dacht dat we een relatie hadden.quote:
Toevallig een fokker?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:23 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Maart begonnen met daten en wat kriebels maar het was al snel wel-niet-wel-niet. Ik zag hem als scharrel maar hij dacht dat we een relatie hadden.
Hij is dus niet zo'n man uit Zwolle die veel wil scharrelen
Je lijkt af en toe wel heel gefascineerd in het eventuele seks/dating leven van fokkers onderling..quote:
Ik ben van nature nieuwsgierig.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je lijkt af en toe wel heel gefascineerd in het eventuele seks/dating leven van fokkers onderling..
Misschien heeft ie besloten dat dit de nieuwe manier is om aan een vriendin te komen?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je lijkt af en toe wel heel gefascineerd in het eventuele seks/dating leven van fokkers onderling..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |