Ja zo´n achterlijke natuurfotoquote:Op zondag 1 juni 2014 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Mannen (en vrouwen vast ook) die als eerste foto geen foto van zichzelf doen. Hoe onzinnig
Of een dier. Die zijn ook altijd lelyk. De vrouwen dan. De dieren zijn vaak wel schattigquote:Op zondag 1 juni 2014 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja zo´n achterlijke natuurfotoEr zijn ook veel vrouwen met een suf plaatje waarop een spreuk staat.
Ik wilde al zeggen.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of een dier. Die zijn ook altijd lelyk. De vrouwen dan. De dieren zijn vaak wel schattig
quote:Op zondag 1 juni 2014 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of een dier. Die zijn ook altijd lelyk. De vrouwen dan. De dieren zijn vaak wel schattig
Net als de mannen met autofotos. Of een abs-foto. En er zijn ook mannen met inspiratiespreuken.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of mannen op motor. Heel sexy, maar dan is die helm af op de volgende foto en dan zijn ze vaak zo spuuglelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Net als de mannen met autofotos. Of een abs-foto. En er zijn ook mannen met inspiratiespreuken.
quote:Wat voor iemand zoek ik?
Een Lieve leuke gezellige ondernemende man met humeur.
Funny cos its truequote:Op zondag 1 juni 2014 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo had ik een tijd terug een match met een 33 jarige man die er wel bijzonder jong uit zag. Toen ik ernaar vroeg zei hij dat hij daar nog 26 was maar er waren recent geen foto's van hem gemaakt.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:22 schreef Godshand het volgende:
Vrouwen met foto's van 10 jaar geledenEn de volgende foto is dan van heden: gezellig met de vriendinnen naar het strand geweest. En dan zo'n opvallend verschil
wil jij haar ook?quote:Op zondag 1 juni 2014 15:44 schreef Grielen het volgende:
Nou mijn 'echt precies het type' meisje is helemaal hooked hoorWel weer een nieuw record, als ze na 2 uur chatten m'n nummer wil
Zie editquote:
Qua uiterlijk lijkt ze wel zo'n make-up/fashion poppetje, Amsterdams ook nog eens. Zal me benieuwen of ze het ziet zitten in een country boy als ikquote:
Misschien eens vragen aan der?quote:Op zondag 1 juni 2014 15:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Qua uiterlijk lijkt ze wel zo'n make-up/fashion poppetje, Amsterdams ook nog eens. Zal me benieuwen of ze het ziet zitten in een country boy als ik
Ze heeft al heel veel onsubtiele hints gegeven dat ze zeer geïnteresseerd is in mij, ook al heb ik gezegd dat ik in een gat woon, mode mij net zoveel interesseert als een willekeurige grasspriet, en ik weinig vrije tijd heb.quote:
Maar genoeg tijd voor een relatie, of zit je er gewoon voor de 'gezelligheid'?quote:Op zondag 1 juni 2014 15:51 schreef Grielen het volgende:
Ze heeft al heel veel onsubtiele hints gegeven dat ze zeer geïnteresseerd is in mij, ook al heb ik gezegd dat ik in een gat woon, mode mij net zoveel interesseert als een willekeurige grasspriet, en ik weinig vrije tijd heb.
Ik zou wel eens een vaste relatie willen hebbenquote:Op zondag 1 juni 2014 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar genoeg tijd voor een relatie, of zit je er gewoon voor de 'gezelligheid'?
Blijkbaar ben je lekker genoeg
dat is afhankelijk van wat ze van je wil hequote:Op zondag 1 juni 2014 15:53 schreef Grielen het volgende:
Nu ik aangeef dat ik volgend jaar een half jaar in de VS stage loop, en bij m'n volgende opleiding (als ik toe word gelaten als heli piloot) ik ook zomaar 35 weken in de VS zit, denk ik dat ze misschien wat twijfels gaat krijgen.
Maakt niet uit wat zij van je vinden, gaat erom wat dat tindergrietje van je vindtquote:Ik zou wel eens een vaste relatie willen hebben![]()
En lekker? Nouja ik ben zelf misschien wat te bescheiden, vraag maar aan Sarasi of Eenhoornruften wat ze van mij vinden.
Lekker genoeg om te compenseren voor de VS maanden hoor.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:53 schreef Grielen het volgende:
Nu ik aangeef dat ik volgend jaar een half jaar in de VS stage loop, en bij m'n volgende opleiding (als ik toe word gelaten als heli piloot) ik ook zomaar 35 weken in de VS zit, denk ik dat ze misschien wat twijfels gaat krijgen.
[..]
Ik zou wel eens een vaste relatie willen hebben![]()
En lekker? Nouja ik ben zelf misschien wat te bescheiden, vraag maar aan Sarasi of Eenhoornruften wat ze van mij vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |