quote:Op zondag 1 juni 2014 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het inderdaad erg knurftig als je uit al die vrouwen op tinder zo weg bent van mijn foto's dat je gaat proberen om op een andere manier contact te zoeken dan via tinder
Echt way to intens
Ik had van de week ook zo'n knurft op tinder die meteen begon met 'je foto's doen iets met me. Normaal heb ik dat niet maar je bent zo mooi. Volgens mij ben je heel dit en dat en zus en zo'
Chill. Het zijn 3 selfies.
Niet eensquote:
Pics. Wij zijn wel jury.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pics. Wij zijn wel jury.Dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Mwa, ze zijn wel liefquote:
Haha eerder vrouwelijke FOK!kers, die hebben vaker mijn pics gevraagd dan andersomquote:
Het verschil is dat de mannen op Tinder bloedserieus zijn en ik maar wat zit te klotenquote:Op zondag 1 juni 2014 20:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoop dat jullie doorhebben dat jullie nu op het Tinderniveau zitten wat de vrouwen hier zeggen zo te haten
Ook niet tegelijk oversteken?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben niet gekIk ga geen foto's op fok gooien
En dat weten we inmiddels wel van elkaarquote:Op zondag 1 juni 2014 20:42 schreef Grielen het volgende:
[..]
Het verschil is dat de mannen op Tinder bloedserieus zijn en ik maar wat zit te kloten
Whaha dat denk jij. Het is fok.quote:
Inderdaadquote:
Veeeeels te eng!quote:Op zondag 1 juni 2014 20:50 schreef habitue het volgende:
Ja je foto sturen via dm. Zou ik nou echt nooit doen.
Geloof me als ik zeg dat het gebeurtquote:Op zondag 1 juni 2014 20:51 schreef Grielen het volgende:
Ik heb nog nooit andermans foto via DM doorgestuurd, zo achterbaks ben ik niet
Het is best kut want daarom vertrouw ik echt niet snel meer een fokker. Wat jammer is want de meeste zijn volgens mij best normaal. Alleen de weirdo's he. Die zijn ook echt meteen heel raarquote:Op zondag 1 juni 2014 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geloof me als ik zeg dat het gebeurt. Dus protip: hou de dickpics voor je
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |