Als niets meer werkt is er altijd nog Fok!quote:Op zondag 1 juni 2014 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien heeft ie besloten dat dit de nieuwe manier is om aan een vriendin te komen?
Er word natuurlijk wel gewoon best veel geneukt
Nee Tinder. Ik ga wel trouwen met een fokker en 20 baby's met hem maken. Hij is alleen een stuk jonger en weet het nog nietquote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee Tinder. Ik ga wel trouwen met een fokker en 20 baby's met hem maken. Hij is alleen een stuk jonger en weet het nog niet
Heb je Sam geclaimed?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee Tinder. Ik ga wel trouwen met een fokker en 20 baby's met hem maken. Hij is alleen een stuk jonger en weet het nog niet
Eh nee, sorry. Voorlopig geen relatie voor mij.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien heeft ie besloten dat dit de nieuwe manier is om aan een vriendin te komen?
Er word natuurlijk wel gewoon best veel geneukt
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje wat brutaal en debielquote:Op zondag 1 juni 2014 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Je kunt op Tinder niet je naam wijzigen he? Niet dat ik wil gaan catfishen, maar heb een vrij weinig voorkomende naam en het eerste "hey ik zag je op tinder"-facebookrequest is al binnen.
En als het dan een leuke stalker zou zijn. Maar nééquote:
Heb je een 2de naam?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Je kunt op Tinder niet je naam wijzigen he? Niet dat ik wil gaan catfishen, maar heb een vrij weinig voorkomende naam en het eerste "hey ik zag je op tinder"-facebookrequest is al binnen.
Alle Tinder mannen lezen dit topic en nemen alles te letterlijk overquote:Op zondag 1 juni 2014 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
Wtf is er mis met de mannen op tinder de laatste dagen?
Vraag 2 is voortaan een variant op 'neuken?'
Ik snap ook wel dat tinder niet echt het platform is voor diepzinnige gesprekken en ware liefde maar het mag allemaal wel iets charmanter hoor
(en voor dat iedereen weer begint te piepen: vind ik)
Ho ho, niet te charmant he.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
Wtf is er mis met de mannen op tinder de laatste dagen?
Vraag 2 is voortaan een variant op 'neuken?'
Ik snap ook wel dat tinder niet echt het platform is voor diepzinnige gesprekken en ware liefde maar het mag allemaal wel iets charmanter hoor
(en voor dat iedereen weer begint te piepen: vind ik)
Nee, helaas. Ach ja, negeren is een prima optie.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heb je een 2de naam?
Dan kan je die gebruiken eventueel, dan vinden ze je moeilijker.
Ik doe dat namelijk ook, klanten googlen mij veel dus ik heb mijn 2de naam erbij, maar Tinder pakt alleen je eerste.
Dus als je Anne (Wil) Pijpen heet dan noem je jezelf Anne Wil Pijpen ipv Anne Pijpen. Tinder pakt dan alleen Anne
Overigens kan je volgen mij ook op FB uitzetten dat je opgezocht kan worden.
Dan nog, best wel freakyquote:Op zondag 1 juni 2014 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ach ja, negeren is een prima optie.
Waarom is dat freaky?quote:
Ik heb jou niet gegoogled maar ik ben dan ook een aardige jongenquote:Op zondag 1 juni 2014 19:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heb je een 2de naam?
Dan kan je die gebruiken eventueel, dan vinden ze je moeilijker.
Ik doe dat namelijk ook, klanten googlen mij veel dus ik heb mijn 2de naam erbij, maar Tinder pakt alleen je eerste.
Dus als je Anne (Wil) Pijpen heet dan noem je jezelf Anne Wil Pijpen ipv Anne Pijpen. Tinder pakt dan alleen Anne
Overigens kan je volgen mij ook op FB uitzetten dat je opgezocht kan worden.
Nou ja, je kan prima een gesprek aan op Tinder, toch? Ik lig er niet wakker van, maar ik ga echt niet zomaar iemand op facebook toevoegen die me op basis van 5 foto's heeft benaderd. Maar dat is dan ook de reden dat ik niet 500 facebookvrienden heb.quote:
Ik vind het ook niet erg als het ooit over seks gaat, maar ik heb toch wel graag een beetje een gesprek voor afquote:Op zondag 1 juni 2014 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ho ho, niet te charmant he.
Met normaal doen en gewoon geintreseerd zijn val je nu al positief op. Krijg vaak genoeg te horen dat ze blij zijn eindelijk een normaal gesprek te voeren. Die ze zelf vaak genoeg zelf op seks brengen na een tijdje. Leve de retards.
Maar kan mij voorstellen dat het irritant is.
Als ze die kerel ook zou liken zou hij dat via Tinder wel horenquote:
Maar dat wordt vrij lastig als we elkaar niet naar rechts geswiped hebbenquote:Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, je kan prima een gesprek aan op Tinder, toch?
Neen, maar jij weet pas sinds kort dat je een klant bent. Bovendien zijn het altijd de contactpersonen. Ik heb met jou verder geen contactquote:Op zondag 1 juni 2014 20:04 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gegoogled maar ik ben dan ook een aardige jongen
Dus in het café of de club moet je wachten op toestemming tot je contact kunt leggen? Wat een bijzondere nieuwe gang van zaken.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
Als ze die kerel ook zou liken zou hij dat via Tinder wel horen
Je gaat toch niet daar buiten contact zoeken? Ik vind dat ook echt mega raar
meestal zwart op wit en via een tussenpersoonquote:Op zondag 1 juni 2014 20:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dus in het café of de club moet je wachten op toestemming tot je contact kunt leggen? Wat een bijzondere nieuwe gang van zaken.
Zo ging het op de basisschool wel, jaquote:Op zondag 1 juni 2014 20:10 schreef Grielen het volgende:
[..]
meestal zwart op wit en via een tussenpersoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |