het komt zo lui overquote:Op zondag 1 juni 2014 22:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, nee. Dan kun je wel bezig blijven.
Mwah, het is gewoon een fotospelletje. Hier denken ze ook nog weleens dat als je een match hebt de ander dan verplicht is om je een huwelijksaanzoek te doen en je veertien kinderen te baren. Ik denk dat ik misschien 1 op de 50 matches zelf wat stuur. Maar die lijken me dan ook wel leuk-leuk in plaats van ''gewoon'' leuk.quote:
Zullen we wedden dat dat niet altijd zo is?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als ik die eenmaal heb... Dan weet ik binnen no time alles van je
Editquote:Op zondag 1 juni 2014 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ga voor je liggen en hijgen, misschien laat ik nog wat kus achter.
Je weet dat ik dat kan maar jij weet ook dondersgoed dat ik dat niet magquote:Op zondag 1 juni 2014 22:52 schreef yats het volgende:
[..]
Zullen we wedden dat dat niet altijd zo is?
Eh, nee, kan jij dat? Ik weet alleen dat ik recent toch al door alle mogelijke nationale databases gehaald ben voor een klus en er blijkbaar niets over me te vinden was.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je weet dat ik dat kan maar jij weet ook dondersgoed dat ik dat niet mag
Ben jou al tegen gekomenquote:
Oh nee niet zulke diepe geheimen zoals een strafblad enzo hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, nee, kan jij dat? Ik weet alleen dat ik recent toch al door alle mogelijke nationale databases gehaald ben voor een klus en er blijkbaar niets over me te vinden was.
Ik kom je wel een kopje koffie en een croissantje brengen als ik je daar zie liggen. Vraag je dan ook meteen even aan die paparazzo hoe lang hij nog denkt te blijven?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh nee niet zulke diepe geheimen zoals een strafblad enzo hoormaar wel genoeg om bij je in de bosjes te liggen
Je gaat er niet naast liggen?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kom je wel een kopje koffie en een croissantje brengen als ik je daar zie liggen. Vraag je dan ook meteen even aan die paparazzo hoe lang hij nog denkt te blijven?
Dat past niet, dat ene struikje wat er staat verbergt niet zoveel. Dan kan ze beter in de achtertuin gaan liggen, dan wil ik er best naast komen liggen.quote:
In een relatie heb je ook geen moeite om elkaar naakt te zien.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:28 schreef Sarasi het volgende:
Wat is dat toch met koosnaampjes dat het instant afknappers zijn?Terwijl ik er in een relatie geen moeite mee heb.
Dit dus, vrouwen kunnen er ook wat van..quote:Op zondag 1 juni 2014 23:28 schreef Sarasi het volgende:
Wat is dat toch met koosnaampjes dat het instant afknappers zijn?Terwijl ik er in een relatie geen moeite mee heb.
True, maar daar heb ik buiten een relatie ook meestal niet zo'n moeite mee. Niet zo preuts aangelegd.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In een relatie heb je ook geen moeite om elkaar naakt te zien.
ligt denk ik aan het woord zelf (bij mij in ieder geval) ik heb een afkeer voor het woord schatje maar babe is altijd leuk om te horenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
True, maar daar heb ik buiten een relatie ook meestal niet zo'n moeite mee. Niet zo preuts aangelegd.
Mwah. Schatje, lieverd, lekkertje, wichie... Ik vind het allemaal wat misselijkmakend. Tenzij sarcastisch/plagerig bedoeld omdat hij/zij weet wat ik ervan vind, maar dan wel op het juiste moment en tijdens de seks.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ligt denk ik aan het woord zelf (bij mij in ieder geval) ik heb een afkeer voor het woord schatje maar babe is altijd leuk om te horen
als ik dat tijdens seks hoor dan zit ik meteen recht opquote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mwah. Schatje, lieverd, lekkertje, wichie... Ik vind het allemaal wat misselijkmakend. Tenzij sarcastisch/plagerig bedoeld omdat hij/zij weet wat ik ervan vind, maar dan wel op het juiste moment en tijdens de seks.
Haha en als je dat niet meer kan?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ik dat tijdens seks hoor dan zit ik meteen recht op
Eh, buiten een relatie wel dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In een relatie heb je ook geen moeite om elkaar naakt te zien.
Met mijn lengte passen er wel 10 man in een kleine struikquote:Op zondag 1 juni 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat past niet, dat ene struikje wat er staat verbergt niet zoveel. Dan kan ze beter in de achtertuin gaan liggen, dan wil ik er best naast komen liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |