die zijn natuurlijk wel een beetje bevooroordeeldquote:Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef habitue het volgende:
Dat is wel iets wat ik vaak uit de gay community hoor.
Jij zou zoiets wel doen toch, onder je motto: je moet alles een keer proberen?quote:
Tsja, ik snap alleen niet waarom je het doet. Als jij als gast graag mannen wil afzuigen download je toch gewoon grindr en dan kun je je lol wel op toch? Waarom dit omslachtig gelul om via een vrouwenprofiel heteromannen te gaan benaderen.quote:
Wss is dat nou juist zn fetisj. Heteromannen afzuigenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, ik snap alleen niet waarom je het doet. Als jij als gast graag mannen wil afzuigen download je toch gewoon grindr en dan kun je je lol wel op toch? Waarom dit omslachtig gelul om via een vrouwenprofiel heteromannen te gaan benaderen.
Is toch veel spannender! Uitdagender!! Snap dat dan!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, ik snap alleen niet waarom je het doet. Als jij als gast graag mannen wil afzuigen download je toch gewoon grindr en dan kun je je lol wel op toch? Waarom dit omslachtig gelul om via een vrouwenprofiel heteromannen te gaan benaderen.
ik snap dat je je aangetast voelt in je manheid. Jij dacht effe lekker te chatten met chick-Simone, krijg je zo'n pancake. Feel you bro.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Me door een man laten pijpen? Ik hou niet zo van kriebelende baardharen over mijn lul, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij zou zoiets wel doen toch, onder je motto: je moet alles een keer proberen?
Vraag gewoon of ie zich even wil scheren van te voren. Probleem opgelost!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef yats het volgende:
[..]
Me door een man laten pijpen? Ik hou niet zo van kriebelende baardharen over mijn lul, dus dat gaat hem niet worden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag gewoon of ie zich even wil scheren van te voren. Probleem opgelost!
Kriebelende baardharen over je lul? Je hoeft je ook niet door Sinterklaas af te laten slobberen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef yats het volgende:
[..]
Me door een man laten pijpen? Ik hou niet zo van kriebelende baardharen over mijn lul, dus dat gaat hem niet worden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kriebelende baardharen over je lul? Je hoeft je ook niet door Sinterklaas af te laten slobberen.![]()
Als een meisje je pijpt vallen haar hoofdharen ook gewoon wel eens over je lul dus dat argument telt niet.
Hehe, plezier ermee.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, die arme Simon.
Overigens heb ik inmiddels kennis mogen maken met het fenomeen Tinder-gesprek. Het is niet de plek waar wereldvrede uitgevonden gaat worden, maar wel goed voor je ego
.
Ik zie haar deze weekquote:Op maandag 2 juni 2014 15:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Had met jou toch een weddenschap lopen of niet? Je hebt haar niet meer gezien hè...
Tijd over, denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was er een tijdslimiet dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jongen. Was 2 maanden geleden ofzo dat we het erover hadden.
Nah, iemand loopt je gewoon in de zeik te nemen. Wat heb je gezegd?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet op gereageerd verder, eigenlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nah, iemand loopt je gewoon in de zeik te nemen. Wat heb je gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |