Zou ook zomaar kunnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt, ik dacht dat je 10 jaar ouder was
Veel plezierquote:
Ik heb geen Jumbo in de buurt, reden om te juichenquote:
Hahahaquote:
Jij woont in een buurt waar de AH het monopoly heeft?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen Jumbo in de buurt, reden om te juichen [ afbeelding ]
Ik sta er in dat is genoeg voor mij ..quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
Chufi wilde ook graag in een lijstje? Here it is!![]()
MM: 5
Kingstown: 2
Deisyy: 1
Drakin: 1
Chufi: 1
welke AH verkoopt Monopoly?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij woont in een buurt waar de AH het monopoly heeft?
I know.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:49 schreef chufi het volgende:
Ik
[..]
Ik sta er in dat is genoeg voor mij ..
Geen idee....ik kom nooit bij de AH.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef sacha het volgende:
[..]
welke AH verkoopt Monopoly? [ afbeelding ]
Ach OK ... Ik sta al in meerdere lijstjes maar daar pronk ik niet meequote:Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know.
Wilde je even blij maken door een lijstje te posten waar jij ook in staat!
gekkie!quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach OK ... Ik sta al in meerdere lijstjes maar daar pronk ik niet mee
Ik nooit bij de Jumbo. Geen idee hoe ver weg de dichtstbijzijnde is ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee....ik kom nooit bij de AH.
In Amstelveen kwam ik er wel, ik had daar een klus. Best een fijne supermarkt. Niet echt goedkoop.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nooit bij de Jumbo. Geen idee hoe ver weg de dichtstbijzijnde is ?
Dat lijkt me een gavequote:
Heel vroeger toen ik nog in Grunn Noord woonde was er 1 ... Best wel een grootte voor die tijden ...quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
In Amstelveen kwam ik er wel, ik had daar een klus. Best een fijne supermarkt. Niet echt goedkoop.
War is dit voor lijstje?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
Chufi wilde ook graag in een lijstje? Here it is!![]()
MM: 5
Kingstown: 2
Deisyy: 1
Drakin: 1
Chufi: 1
Ik moest alleen champignong, salami en courgette, dus ik kreeg niet een een juichzegelquote:
gefeliciflapstaartquote:
Dat lijstje is het 40+ lijstje , op hoeveel lijstjes sta jij ... Moet nog aangepast worden ...quote:
Ping pongquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest alleen champignong, salami en courgette, dus ik kreeg niet een een juichzegel
Godver, ik heb een oma en een baby gewonnen?quote:
gadverdarriequote:Op woensdag 28 mei 2014 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godver, ik heb een oma en een baby gewonnen?
Die is wat korter.quote:
Nee ik maak zelf te veel fouten.quote:
Misschien stort ik vanavond wel dood neer en zal die aanstoot mij worst zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:11 schreef Treehut362 het volgende:
blasfemie wordt NIET ge-tolereerd!!
ik bedoel misschien neemt iemand daar aanstoot aan en dan is gelijk zijn haar hele avond verziekt
mijn server cache crash-tequote:Op woensdag 28 mei 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien stort ik vanavond wel dood neer en zal die aanstoot mij worst zijn.
En waarom. Hemelvaart? Ik ga nog niet hoorquote:
Pics van je worst.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien stort ik vanavond wel dood neer en zal die aanstoot mij worst zijn.
Heb je niet de SPaanse vertaling van Het Verdriet van Belgie ? Daar heb ik nog intensief aan mee geholpen vroeger... Groot succes ze kreeg er een prijs voor ..quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:17 schreef Treehut362 het volgende:
Hugo Claus
scholieren.com/boekverslag/57904
vandaag bij de kringloop vandaan gesleept
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je niet de SPaanse vertaling van Het Verdriet van Belgie ? Daar heb ik nog intensief aan mee geholpen vroeger... Groot succes ze kreeg er een prijs voor ..
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach OK ... Ik sta al in meerdere lijstjes maar daar pronk ik niet mee
Heb alleen "Suiker" gelezen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je niet de SPaanse vertaling van Het Verdriet van Belgie ? Daar heb ik nog intensief aan mee geholpen vroeger... Groot succes ze kreeg er een prijs voor ..
Ik vond "Suiker" erg goed. ik weet niet meer precies hoe het eindigde ik dacht sad endingquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
VvB is fucking dik dus zou er ook niet aan beginnen
thuis en op de campingquote:
Hé bah.quote:
je mocht niet tegen het tentdoek aankomen want dan gaat hij lekkenquote:
nee ik weet eigenlijk niet mijn vader Hazerswoudequote:
Mijn moeder AMsterdam maar daarvoor beginnen de twijfels ... Kozakken bloed of zo ... Zegt allemaal niets, maar mengt een hoopquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee ik weet eigenlijk niet mijn vader Hazerswoude
hij begonquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:33 schreef Kingstown het volgende:
Het genealogietopic is 2 deuren verderop.
Gorinchem zeggen ze gewoon Gorkumquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Mijn moeder is ook in Amsterdam geboren en mijn vader in Haaften, maar dat zei in hun geval niet zoveel.
verkeerde kleur?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Vandaag kwamen ze de tuinset bezorgen die ik vorige week heb gekocht, maar ze hebben de verkeerde stoelen geleverd.
Nee, zelfde kleur, maar ik had een stapelstoel besteld, maar kreeg een standenstoel, prijsverschil 20 euro per stoel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
verkeerde kleur?
zat zaterdag op een stoel met maar drie dopjes eronder
Woerkumquote:
dat wist ik nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En in Goirle maken ze er Gool van.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Vandaag kwamen ze de tuinset bezorgen die ik vorige week heb gekocht, maar ze hebben de verkeerde stoelen geleverd.
en stapelstoel is minder gevaarlijk ook nogquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, zelfde kleur, maar ik had een stapelstoel besteld, maar kreeg een standenstoel, prijsverschil 20 euro per stoel.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaat mijn haar zo raar van zitten
...quote:
Waarom is een standenstoel gevaarlijker?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en stapelstoel is minder gevaarlijk ook nog
die hebben ze dus onverwijld weer mee moeten nemen
• nou dan kan je zo achterover gaan helemaalquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom is een standenstoel gevaarlijker?
Ja, en? Wat is daar gevaarlijk aan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nou dan kan je zo achterover gaan helemaal
nou dat je dus achterover klapt als je voorbij het voorste kepinkje komtquote:
dusquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
• nou dan kan je zo achterover gaan helemaal
• of het breekt af
• je vingers ertussen
• verkeerd neerzet
• parasol niet goed bij kunnen
thee over je buik
denk ik weet niet verdacht dan verdienen ze meerquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nou dat je dus achterover klapt als je voorbij het voorste kepinkje komt
het is morgen een donder dagquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:47 schreef Treehut362 het volgende:
ze dachten natuurlijk die betalen dat wel zo vlak voor een vrije dag
Hemelvaartsdagquote:
Hoe, in hemelsnaam, wil je voor bij watvoor kepinkje komen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nou dat je dus achterover klapt als je voorbij het voorste kepinkje komt
Gadzammelazerus, ben jij altijd zo'n paniekzaaier?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Treehut362 het volgende:
• nou dan kan je zo achterover gaan helemaal
• of het breekt af
• je vingers ertussen
• verkeerd neerzet
• parasol niet goed bij kunnen
thee over je buik
Ja, dat zei je net ook al! Ik zat zaterdag op een bruine stoel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef Treehut362 het volgende:
zat zaterdag op een stoel met maar drie dopjes eronder
Bruine stoelen....net zo erg als bruine schoenen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook al! Ik zat zaterdag op een bruine stoel.
dat wiebelt dan zo een beetje op een harde vloerquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook al! Ik zat zaterdag op een bruine stoel.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe, in hemelsnaam, wil je voor bij watvoor kepinkje komen?
En ik had de goedkopere stoelen vorige week al betaald en nu dus de duurdere stoelen gekregen, mazzeltje dus
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bruine stoelen....net zo erg als bruine schoenen.
Zijn soms wegwerpartikelen voor mij...quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een speciale relatie met witte terrasstoelen.
Ik zag er 1 met dronken kop voor WC pot aan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn soms wegwerpartikelen voor mij...
En je kon de doortrekknop niet vindenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zag er 1 met dronken kop voor WC pot aan.
Kan een keer gebeuren, als je er maar niet in wilde kotsen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
gisteren?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet moest poepenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het begon al vrij snel weg te lopen door de spleten en over het randje.
Ik ben niet nieuwsgierig, maar wat gaan jij en Soury morgen doen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Soury, je PM box is vol.
Tijdstip morgen en zo...
schuim is vaak suikerquote:
Alcoholisme doordrengt de samenlevingquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Piet zijn geval denk ik eerder aan bier
Ja was iets teveel toen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Piet zijn geval denk ik eerder aan bier
Tja, dan moet je het op de één of andere manier kwijtquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Treehut362 het volgende:
wit en zwart Jermaine is mijn "friend" Mad Max Kung Fu episch landschap sound effects helemaal
We zijn al on speaking terms...quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
MM, je met soury gewoon ff quoten in dit topic
Dr DM ook alquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Soury, je PM box is vol.
Tijdstip morgen en zo...
quote:
Ik denk dat iedereen hier oud en wijs genoeg is om dat zelf te bepalen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:18 schreef Treehut362 het volgende:
STOP toch een s met dat zuipen en begin te leven
dat is zoquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier oud en wijs genoeg is om dat zelf te bepalen.
Ik neem nog een glaasje wijn
Ik weet wel zeker van niet!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier oud en wijs genoeg is om dat zelf te bepalen.
Misschien had ik dat wijs ook beter weg kunnen laten, maar oud genoeg in ieder geval wel.quote:
Ik bestel het gewoon via internet als het op is of ik haal het bij de slijter... Oh ja en bier gewoon bij de Super...quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:23 schreef Treehut362 het volgende:
ik vind het gewoon technisch interessant en logistiek etc.
Twijfel is altijd goed.quote:
ben je dan niet bang voor je gezondheid?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bestel het gewoon via internet als het op is of ik haal het bij de slijter... Oh ja en bier gewoon bij de Super...
Bij twijfel niet inhalenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Twijfel is altijd goed.
Er is ook zo'n wijze tegeltjesspreuk over twijfel, maar die ben ik vergeten.
Bij twijfel sowieso nooit iets doen, maar dat was niet de spreuk.quote:
Heb mijn vervoermiddel al helemaal aangepast, die koektrommel die ik nu heb denk je er niet eens over na.quote:
Mijn neus groeit er iig niet van ..quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ben je dan niet bang voor je gezondheid?[ afbeelding ]
wat is "iig biet"?quote:
Mijn neus doet het nog kijk dat dusquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Waar twijfel is, is waarheid: het is haar schaduw.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij twijfel sowieso nooit iets doen, maar dat was niet de spreuk.
Dat was iets van....Iemand die nooit twijfelt.....en de clou ben ik dus kwijt.
Die is wel mooi. Ik kende hem niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar twijfel is, is waarheid: het is haar schaduw.
Dank je Piet!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar twijfel is, is waarheid: het is haar schaduw.
Nou ik zit pas 6 dagen op Fok.quote:
goedquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik geen reden om onsamenhangend te posten.
Vergeleken met R&P valt het nog mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik geen reden om onsamenhangend te posten.
Nou dat vind ik niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vergeleken met R&P valt het nog mee.
Oké. Ik zal me inhouden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We laten 'm hier eerst even uitrazen voordat ie daar losgelaten wordt.
Ook prima. Maar eerst maar eens een kopje thee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom?
Gewoon recht voor zijn raap toch hier?
oh mag dat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom?
Gewoon recht voor zijn raap toch hier?
Wat is R&Pquote:
Ah, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wat is R&P
nou ik heb toevallig Pscychologie gestudeert aan de universiteit
Hmquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, daar komt de aap uit de mouw.
Nee maar je begon er over te zeiken ... Dan maar ff wachten tot morgen Sas .. Zo simpel is het ..quote:
Hoe komt het dan dat je Nederlands niet al te best is?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wat is R&P
nou ik heb toevallig Pscychologie gestudeert aan de universiteit
zeiken is bij jou wel een issue he?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar je begon er over te zeiken ... Dan maar ff wachten tot morgen Sas .. Zo simpel is het ..
het kofschip bedoelt u?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je Nederlands niet al te best is?
Ik ben bang dat dat alleen maar een aanmoediging zal zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon quoten daar waar je vindt dat het kan en /of zou moeten ..
Onder andere en het ontbreken van punten, komma's, hoofdletters en dergelijke.quote:
Voor een geflipte student Psychologie lijkt het me wel een interessant subforum.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
Relaties & Psychologie
Ik kom er nooit ... Heb geen relatie en wil niemand van het andere ovrtuigen ...
Soms ben ik (te) over-enthousiast.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onder andere en het ontbreken van punten, komma's, hoofdletters en dergelijke.
Bij mij ben je het zeuren vergeten , maar OK dat ligt andersquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onder andere en het ontbreken van punten, komma's, hoofdletters en dergelijke.
ik lees daar regelmatigquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
Relaties & Psychologie
Ik kom er nooit ... Heb geen relatie en wil niemand van het andere ovrtuigen ...
Ik vind het net van die rijende hondjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor een geflipte student Psychologie lijkt het me wel een interessant subforum.
Soms wordt ik er naar toegeleid door een linkje her of der .. Maar dan ben ik het gauw zat ..quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor een geflipte student Psychologie lijkt het me wel een interessant subforum.
ONZ lijkt me ook wel wat voor je.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik vind het net van die rijende hondjes.
Ik lees er ook, en ik vind al die liefdesperikelen wel aandoenlijk. Iedereen wil toch graag iemand die van ze houdt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik lees daar regelmatig![]()
vooral om mij te vermaken
Jij bent van de Nuts.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wordt ik er naar toegeleid door een linkje her of der .. Maar dan ben ik het gauw zat ..
Bij jou heb ik de hoop al opgegeven en Theetuin is net een graadje erger dan jij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij ben je het zeuren vergeten , maar OK dat ligt anders
De verhalen zijn alleen zo lang van stof vaak.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees er ook, en ik vind al die liefdesperikelen wel aandoenlijk. Iedereen wil toch graag iemand die van ze houdt.
Waar gaat dit dan over?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik vind het net van die rijende hondjes.
Sommige wel ja. Als ze ook geen alinea's hebben, lees ik ze zelden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De verhalen zijn alleen zo lang van stof vaak.
Kijk zal de leeftijd zijn .. Hij schijnt ouder te zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij jou heb ik de hoop al opgegeven en Theetuin is net een graadje erger dan jij.
het merkenlepeltopic!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat was in een heel ander topic ..
psychologie forumquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
ONZ lijkt me ook wel wat voor je.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dus jou achtertuin MM Ik vond die boom altijd al zo fascinerend ..
dit plaatje heb ik jongstleden nog gezienquote:
Kamerfractie 50Plus valt uit elkaarquote:
Jij moet vroeg op pad richting het zuiden ... We hebben allemaal medelijden met MMquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet iedereen, maar het antwoord is 'Neen'...
Je liegt, ik ga morgenvroeg niet op pad...quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij moet vroeg op pad richting het zuiden ... We hebben allemaal medelijden met MM
OK geen idee, maar Spanje riep toch ergens.. Des te vroeger des te eerder je er bent ...quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je liegt, ik ga morgenvroeg niet op pad...
Ik bedoel het zo dat niemand weet wanneer PP wakker is ...quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent niet te volgen wanneer je wakker bent ..
Ik ben 4 dagen vrij .. Hoe zou je het willen doen ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:21 schreef sacha het volgende:
het lijkt mij fijn een dagje sjoefie te zijn
Dan ben ik nog steeds wakker.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel het zo dat niemand weet wanneer PP wakker is ...
nou gewoon, lekker onbehouwen veel beledigingen en domme opmerkingen makenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben 4 dagen vrij .. Hoe zou je het willen doen ?
Doe jij toch ook al vaak .. Maar ik wil je wel wat prive bijscholen ..quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:24 schreef sacha het volgende:
[..]
nou gewoon, lekker onbehouwen veel beledigingen en domme opmerkingen maken
Heb jij zulke paarden, Piet?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://www.bokt.nl/wiki/Shagya_arabier
De domme?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe jij toch ook al vaak .. Maar ik wil je wel wat prive bijscholen ..
Ja dan ben ik meestal al weer wakker en vraag het me dan vaak af ..quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik in de ochtend post bedoel ik dan.
Ah. Ik heb wel eens gelezen dat je paarden hebt, maar de details ken ik niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ermee gefokt en heb nu nog de Appaloosa oma staan en 3/4 Shagya kleinzoon.
nou zat ik laatst op een terras met Wilma N.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe jij toch ook al vaak .. Maar ik wil je wel wat prive bijscholen ..
helaas pindakaasquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dit een teaser is sorry maar helaas
Wilma Neus-stonequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
nou zat ik laatst op een terras met Wilma N.
EN wat zei zij zoal, want ik ken dr alleen van de Telegraaf ..quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
nou zat ik laatst op een terras met Wilma N.
Zie ginds komt de stoombootquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dit een teaser is sorry maar helaas
das Privéquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
EN wat zei zij zoal, want ik ken dr alleen van de Telegraaf ..
Op de keuring met de moeder van kleinzoon.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Ik heb wel eens gelezen dat je paarden hebt, maar de details ken ik niet.
Wat een mooi dier. Prachtige staart ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de keuring met de moeder van kleinzoon.
[ afbeelding ]
Mooi paardje PPquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de keuring met de moeder van kleinzoon.
[ afbeelding ]
Manege De Hoge Develquote:
Heeft inmiddels in Europa al aardig wat mooie nakomelingen rondlopen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een mooi dier. Prachtige staart ook.
daar woon ik dusquote:
goeie businessquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft inmiddels in Europa al aardig wat mooie nakomelingen rondlopen.
Blijf je daarvan ook op de hoogte, of verlies je die uit het oog?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft inmiddels in Europa al aardig wat mooie nakomelingen rondlopen.
ken je hem>quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
daar woon ik dus
rsvdehogedevel.nl/
Jeroen Dubbeldam (Zwolle, 15 april 1973) is een Nederlands springruiter. Hij nam eenmaal deel aan de Olympische Spelen en won bij die gelegenheid een gouden medaille.quote:
nee op de radio was het toen had hij de gouden medaillequote:
lekker deuntjequote:
Nah, niks aan. Ik zou het gewoon een beetje gezellig willen hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De truc is dat anderen zich aan jou gaan ergeren ipv andersom.
net als een kunstenaar met zijn kunstquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat ik mooi vind eraan en steeds meer ga waarderen is dat je blijft doorleven in de afstamming van die knollen
Gezellig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, niks aan. Ik zou het gewoon een beetje gezellig willen hebben.
De meeste ken ik de eigenaars nog van en heb ik op zijn tijd contact mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijf je daarvan ook op de hoogte, of verlies je die uit het oog?
Ach, het is maar wat je belangrijk vindt. 'Plezierig' dan, voor mijn part.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
Als er 1 woord verboden zou moeten worden dan is het gezellig.
Dat lijkt me wel mooi eraan, dat je die lijnen helemaal volgt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De meeste ken ik de eigenaars nog van en heb ik op zijn tijd contact mee.
In Finland loopt er ook nog deze halfzus.
[ afbeelding ]
Ik vind het wel plezierig als mensen zich ergeren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, het is maar wat je belangrijk vindt. 'Plezierig' dan, voor mijn part.
Tja. Andere omstandigheden, andere behoeften.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het wel plezierig als mensen zich ergeren.
Ja dat is mooi, ben zelf gestopt met fokken, op verkeerde paard gewed zeg maar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel mooi eraan, dat je die lijnen helemaal volgt.
Gezellig...quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het wel plezierig als mensen zich ergeren.
ach Opa PP .. Tis een schatjequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat is mooi, ben zelf gestopt met fokken, op verkeerde paard gewed zeg maar.
Het was geen goed fokpaard?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat is mooi, ben zelf gestopt met fokken, op verkeerde paard gewed zeg maar.
Nope...quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je al een leuke nieuwe TT bedacht?
Kan ik m'n lijstje straks weer aanpassen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |