Bij mij ben je het zeuren vergeten , maar OK dat ligt andersquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onder andere en het ontbreken van punten, komma's, hoofdletters en dergelijke.
ik lees daar regelmatigquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
Relaties & Psychologie
Ik kom er nooit ... Heb geen relatie en wil niemand van het andere ovrtuigen ...
Ik vind het net van die rijende hondjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor een geflipte student Psychologie lijkt het me wel een interessant subforum.
Soms wordt ik er naar toegeleid door een linkje her of der .. Maar dan ben ik het gauw zat ..quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor een geflipte student Psychologie lijkt het me wel een interessant subforum.
ONZ lijkt me ook wel wat voor je.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik vind het net van die rijende hondjes.
Ik lees er ook, en ik vind al die liefdesperikelen wel aandoenlijk. Iedereen wil toch graag iemand die van ze houdt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik lees daar regelmatig![]()
vooral om mij te vermaken
Jij bent van de Nuts.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wordt ik er naar toegeleid door een linkje her of der .. Maar dan ben ik het gauw zat ..
Bij jou heb ik de hoop al opgegeven en Theetuin is net een graadje erger dan jij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij ben je het zeuren vergeten , maar OK dat ligt anders
De verhalen zijn alleen zo lang van stof vaak.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees er ook, en ik vind al die liefdesperikelen wel aandoenlijk. Iedereen wil toch graag iemand die van ze houdt.
Waar gaat dit dan over?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik vind het net van die rijende hondjes.
Sommige wel ja. Als ze ook geen alinea's hebben, lees ik ze zelden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De verhalen zijn alleen zo lang van stof vaak.
Kijk zal de leeftijd zijn .. Hij schijnt ouder te zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij jou heb ik de hoop al opgegeven en Theetuin is net een graadje erger dan jij.
het merkenlepeltopic!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat was in een heel ander topic ..
psychologie forumquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
ONZ lijkt me ook wel wat voor je.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dus jou achtertuin MM Ik vond die boom altijd al zo fascinerend ..
dit plaatje heb ik jongstleden nog gezienquote:
Kamerfractie 50Plus valt uit elkaarquote:
Jij moet vroeg op pad richting het zuiden ... We hebben allemaal medelijden met MMquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet iedereen, maar het antwoord is 'Neen'...
Je liegt, ik ga morgenvroeg niet op pad...quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij moet vroeg op pad richting het zuiden ... We hebben allemaal medelijden met MM
OK geen idee, maar Spanje riep toch ergens.. Des te vroeger des te eerder je er bent ...quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je liegt, ik ga morgenvroeg niet op pad...
Ik bedoel het zo dat niemand weet wanneer PP wakker is ...quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent niet te volgen wanneer je wakker bent ..
Ik ben 4 dagen vrij .. Hoe zou je het willen doen ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:21 schreef sacha het volgende:
het lijkt mij fijn een dagje sjoefie te zijn
Dan ben ik nog steeds wakker.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel het zo dat niemand weet wanneer PP wakker is ...
nou gewoon, lekker onbehouwen veel beledigingen en domme opmerkingen makenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben 4 dagen vrij .. Hoe zou je het willen doen ?
Doe jij toch ook al vaak .. Maar ik wil je wel wat prive bijscholen ..quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:24 schreef sacha het volgende:
[..]
nou gewoon, lekker onbehouwen veel beledigingen en domme opmerkingen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |