Bij twijfel sowieso nooit iets doen, maar dat was niet de spreuk.quote:
Heb mijn vervoermiddel al helemaal aangepast, die koektrommel die ik nu heb denk je er niet eens over na.quote:
Mijn neus groeit er iig niet van ..quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ben je dan niet bang voor je gezondheid?[ afbeelding ]
wat is "iig biet"?quote:
Mijn neus doet het nog kijk dat dusquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Waar twijfel is, is waarheid: het is haar schaduw.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij twijfel sowieso nooit iets doen, maar dat was niet de spreuk.
Dat was iets van....Iemand die nooit twijfelt.....en de clou ben ik dus kwijt.
Die is wel mooi. Ik kende hem niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar twijfel is, is waarheid: het is haar schaduw.
Dank je Piet!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar twijfel is, is waarheid: het is haar schaduw.
Nou ik zit pas 6 dagen op Fok.quote:
goedquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik geen reden om onsamenhangend te posten.
Vergeleken met R&P valt het nog mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik geen reden om onsamenhangend te posten.
Nou dat vind ik niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vergeleken met R&P valt het nog mee.
Oké. Ik zal me inhouden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We laten 'm hier eerst even uitrazen voordat ie daar losgelaten wordt.
Ook prima. Maar eerst maar eens een kopje thee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom?
Gewoon recht voor zijn raap toch hier?
oh mag dat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom?
Gewoon recht voor zijn raap toch hier?
Wat is R&Pquote:
Ah, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wat is R&P
nou ik heb toevallig Pscychologie gestudeert aan de universiteit
Hmquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, daar komt de aap uit de mouw.
Nee maar je begon er over te zeiken ... Dan maar ff wachten tot morgen Sas .. Zo simpel is het ..quote:
Hoe komt het dan dat je Nederlands niet al te best is?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wat is R&P
nou ik heb toevallig Pscychologie gestudeert aan de universiteit
zeiken is bij jou wel een issue he?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar je begon er over te zeiken ... Dan maar ff wachten tot morgen Sas .. Zo simpel is het ..
het kofschip bedoelt u?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je Nederlands niet al te best is?
Ik ben bang dat dat alleen maar een aanmoediging zal zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon quoten daar waar je vindt dat het kan en /of zou moeten ..
Onder andere en het ontbreken van punten, komma's, hoofdletters en dergelijke.quote:
Voor een geflipte student Psychologie lijkt het me wel een interessant subforum.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
Relaties & Psychologie
Ik kom er nooit ... Heb geen relatie en wil niemand van het andere ovrtuigen ...
Soms ben ik (te) over-enthousiast.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onder andere en het ontbreken van punten, komma's, hoofdletters en dergelijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |