Hoe, in hemelsnaam, wil je voor bij watvoor kepinkje komen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nou dat je dus achterover klapt als je voorbij het voorste kepinkje komt
Gadzammelazerus, ben jij altijd zo'n paniekzaaier?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Treehut362 het volgende:
• nou dan kan je zo achterover gaan helemaal
• of het breekt af
• je vingers ertussen
• verkeerd neerzet
• parasol niet goed bij kunnen
thee over je buik
Ja, dat zei je net ook al! Ik zat zaterdag op een bruine stoel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef Treehut362 het volgende:
zat zaterdag op een stoel met maar drie dopjes eronder
Bruine stoelen....net zo erg als bruine schoenen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook al! Ik zat zaterdag op een bruine stoel.
dat wiebelt dan zo een beetje op een harde vloerquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook al! Ik zat zaterdag op een bruine stoel.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe, in hemelsnaam, wil je voor bij watvoor kepinkje komen?
En ik had de goedkopere stoelen vorige week al betaald en nu dus de duurdere stoelen gekregen, mazzeltje dus
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bruine stoelen....net zo erg als bruine schoenen.
Zijn soms wegwerpartikelen voor mij...quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een speciale relatie met witte terrasstoelen.
Ik zag er 1 met dronken kop voor WC pot aan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn soms wegwerpartikelen voor mij...
En je kon de doortrekknop niet vindenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zag er 1 met dronken kop voor WC pot aan.
Kan een keer gebeuren, als je er maar niet in wilde kotsen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
gisteren?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet moest poepenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het begon al vrij snel weg te lopen door de spleten en over het randje.
Ik ben niet nieuwsgierig, maar wat gaan jij en Soury morgen doen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Soury, je PM box is vol.
Tijdstip morgen en zo...
schuim is vaak suikerquote:
Alcoholisme doordrengt de samenlevingquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Piet zijn geval denk ik eerder aan bier
Ja was iets teveel toen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Piet zijn geval denk ik eerder aan bier
Tja, dan moet je het op de één of andere manier kwijtquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Treehut362 het volgende:
wit en zwart Jermaine is mijn "friend" Mad Max Kung Fu episch landschap sound effects helemaal
We zijn al on speaking terms...quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
MM, je met soury gewoon ff quoten in dit topic
Dr DM ook alquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Soury, je PM box is vol.
Tijdstip morgen en zo...
quote:
Ik denk dat iedereen hier oud en wijs genoeg is om dat zelf te bepalen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:18 schreef Treehut362 het volgende:
STOP toch een s met dat zuipen en begin te leven
dat is zoquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier oud en wijs genoeg is om dat zelf te bepalen.
Ik neem nog een glaasje wijn
Ik weet wel zeker van niet!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier oud en wijs genoeg is om dat zelf te bepalen.
Misschien had ik dat wijs ook beter weg kunnen laten, maar oud genoeg in ieder geval wel.quote:
Ik bestel het gewoon via internet als het op is of ik haal het bij de slijter... Oh ja en bier gewoon bij de Super...quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:23 schreef Treehut362 het volgende:
ik vind het gewoon technisch interessant en logistiek etc.
Twijfel is altijd goed.quote:
ben je dan niet bang voor je gezondheid?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bestel het gewoon via internet als het op is of ik haal het bij de slijter... Oh ja en bier gewoon bij de Super...
Bij twijfel niet inhalenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Twijfel is altijd goed.
Er is ook zo'n wijze tegeltjesspreuk over twijfel, maar die ben ik vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |