Hoe, in hemelsnaam, wil je voor bij watvoor kepinkje komen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nou dat je dus achterover klapt als je voorbij het voorste kepinkje komt
Gadzammelazerus, ben jij altijd zo'n paniekzaaier?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Treehut362 het volgende:
• nou dan kan je zo achterover gaan helemaal
• of het breekt af
• je vingers ertussen
• verkeerd neerzet
• parasol niet goed bij kunnen
thee over je buik
Ja, dat zei je net ook al! Ik zat zaterdag op een bruine stoel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef Treehut362 het volgende:
zat zaterdag op een stoel met maar drie dopjes eronder
Bruine stoelen....net zo erg als bruine schoenen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook al! Ik zat zaterdag op een bruine stoel.
dat wiebelt dan zo een beetje op een harde vloerquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook al! Ik zat zaterdag op een bruine stoel.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe, in hemelsnaam, wil je voor bij watvoor kepinkje komen?
En ik had de goedkopere stoelen vorige week al betaald en nu dus de duurdere stoelen gekregen, mazzeltje dus
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bruine stoelen....net zo erg als bruine schoenen.
Zijn soms wegwerpartikelen voor mij...quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een speciale relatie met witte terrasstoelen.
Ik zag er 1 met dronken kop voor WC pot aan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn soms wegwerpartikelen voor mij...
En je kon de doortrekknop niet vindenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zag er 1 met dronken kop voor WC pot aan.
Kan een keer gebeuren, als je er maar niet in wilde kotsen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
gisteren?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet moest poepenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het begon al vrij snel weg te lopen door de spleten en over het randje.
Ik ben niet nieuwsgierig, maar wat gaan jij en Soury morgen doen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Soury, je PM box is vol.
Tijdstip morgen en zo...
schuim is vaak suikerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |