Alcoholisme doordrengt de samenlevingquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Piet zijn geval denk ik eerder aan bier
Ja was iets teveel toen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Piet zijn geval denk ik eerder aan bier
Tja, dan moet je het op de één of andere manier kwijtquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Treehut362 het volgende:
wit en zwart Jermaine is mijn "friend" Mad Max Kung Fu episch landschap sound effects helemaal
We zijn al on speaking terms...quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
MM, je met soury gewoon ff quoten in dit topic
Dr DM ook alquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Soury, je PM box is vol.
Tijdstip morgen en zo...
quote:
Ik denk dat iedereen hier oud en wijs genoeg is om dat zelf te bepalen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:18 schreef Treehut362 het volgende:
STOP toch een s met dat zuipen en begin te leven
dat is zoquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier oud en wijs genoeg is om dat zelf te bepalen.
Ik neem nog een glaasje wijn
Ik weet wel zeker van niet!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier oud en wijs genoeg is om dat zelf te bepalen.
Misschien had ik dat wijs ook beter weg kunnen laten, maar oud genoeg in ieder geval wel.quote:
Ik bestel het gewoon via internet als het op is of ik haal het bij de slijter... Oh ja en bier gewoon bij de Super...quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:23 schreef Treehut362 het volgende:
ik vind het gewoon technisch interessant en logistiek etc.
Twijfel is altijd goed.quote:
ben je dan niet bang voor je gezondheid?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bestel het gewoon via internet als het op is of ik haal het bij de slijter... Oh ja en bier gewoon bij de Super...
Bij twijfel niet inhalenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Twijfel is altijd goed.
Er is ook zo'n wijze tegeltjesspreuk over twijfel, maar die ben ik vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |