Oké. Ik zal me inhouden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We laten 'm hier eerst even uitrazen voordat ie daar losgelaten wordt.
Ook prima. Maar eerst maar eens een kopje thee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom?
Gewoon recht voor zijn raap toch hier?
oh mag dat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom?
Gewoon recht voor zijn raap toch hier?
Wat is R&Pquote:
Ah, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wat is R&P
nou ik heb toevallig Pscychologie gestudeert aan de universiteit
Hmquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, daar komt de aap uit de mouw.
Nee maar je begon er over te zeiken ... Dan maar ff wachten tot morgen Sas .. Zo simpel is het ..quote:
Hoe komt het dan dat je Nederlands niet al te best is?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wat is R&P
nou ik heb toevallig Pscychologie gestudeert aan de universiteit
zeiken is bij jou wel een issue he?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar je begon er over te zeiken ... Dan maar ff wachten tot morgen Sas .. Zo simpel is het ..
het kofschip bedoelt u?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je Nederlands niet al te best is?
Ik ben bang dat dat alleen maar een aanmoediging zal zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon quoten daar waar je vindt dat het kan en /of zou moeten ..
Onder andere en het ontbreken van punten, komma's, hoofdletters en dergelijke.quote:
Voor een geflipte student Psychologie lijkt het me wel een interessant subforum.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
Relaties & Psychologie
Ik kom er nooit ... Heb geen relatie en wil niemand van het andere ovrtuigen ...
Soms ben ik (te) over-enthousiast.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onder andere en het ontbreken van punten, komma's, hoofdletters en dergelijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |