Zou ook zomaar kunnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt, ik dacht dat je 10 jaar ouder was
Veel plezierquote:
Ik heb geen Jumbo in de buurt, reden om te juichenquote:
Hahahaquote:
Jij woont in een buurt waar de AH het monopoly heeft?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen Jumbo in de buurt, reden om te juichen [ afbeelding ]
Ik sta er in dat is genoeg voor mij ..quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
Chufi wilde ook graag in een lijstje? Here it is!![]()
MM: 5
Kingstown: 2
Deisyy: 1
Drakin: 1
Chufi: 1
welke AH verkoopt Monopoly?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij woont in een buurt waar de AH het monopoly heeft?
I know.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:49 schreef chufi het volgende:
Ik
[..]
Ik sta er in dat is genoeg voor mij ..
Geen idee....ik kom nooit bij de AH.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef sacha het volgende:
[..]
welke AH verkoopt Monopoly? [ afbeelding ]
Ach OK ... Ik sta al in meerdere lijstjes maar daar pronk ik niet meequote:Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know.
Wilde je even blij maken door een lijstje te posten waar jij ook in staat!
gekkie!quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach OK ... Ik sta al in meerdere lijstjes maar daar pronk ik niet mee
Ik nooit bij de Jumbo. Geen idee hoe ver weg de dichtstbijzijnde is ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee....ik kom nooit bij de AH.
In Amstelveen kwam ik er wel, ik had daar een klus. Best een fijne supermarkt. Niet echt goedkoop.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nooit bij de Jumbo. Geen idee hoe ver weg de dichtstbijzijnde is ?
Dat lijkt me een gavequote:
Heel vroeger toen ik nog in Grunn Noord woonde was er 1 ... Best wel een grootte voor die tijden ...quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
In Amstelveen kwam ik er wel, ik had daar een klus. Best een fijne supermarkt. Niet echt goedkoop.
War is dit voor lijstje?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
Chufi wilde ook graag in een lijstje? Here it is!![]()
MM: 5
Kingstown: 2
Deisyy: 1
Drakin: 1
Chufi: 1
Ik moest alleen champignong, salami en courgette, dus ik kreeg niet een een juichzegelquote:
gefeliciflapstaartquote:
Dat lijstje is het 40+ lijstje , op hoeveel lijstjes sta jij ... Moet nog aangepast worden ...quote:
Ping pongquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest alleen champignong, salami en courgette, dus ik kreeg niet een een juichzegel
Godver, ik heb een oma en een baby gewonnen?quote:
gadverdarriequote:Op woensdag 28 mei 2014 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godver, ik heb een oma en een baby gewonnen?
Die is wat korter.quote:
Nee ik maak zelf te veel fouten.quote:
Misschien stort ik vanavond wel dood neer en zal die aanstoot mij worst zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:11 schreef Treehut362 het volgende:
blasfemie wordt NIET ge-tolereerd!!
ik bedoel misschien neemt iemand daar aanstoot aan en dan is gelijk zijn haar hele avond verziekt
mijn server cache crash-tequote:Op woensdag 28 mei 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien stort ik vanavond wel dood neer en zal die aanstoot mij worst zijn.
En waarom. Hemelvaart? Ik ga nog niet hoorquote:
Pics van je worst.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien stort ik vanavond wel dood neer en zal die aanstoot mij worst zijn.
Heb je niet de SPaanse vertaling van Het Verdriet van Belgie ? Daar heb ik nog intensief aan mee geholpen vroeger... Groot succes ze kreeg er een prijs voor ..quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:17 schreef Treehut362 het volgende:
Hugo Claus
scholieren.com/boekverslag/57904
vandaag bij de kringloop vandaan gesleept
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je niet de SPaanse vertaling van Het Verdriet van Belgie ? Daar heb ik nog intensief aan mee geholpen vroeger... Groot succes ze kreeg er een prijs voor ..
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach OK ... Ik sta al in meerdere lijstjes maar daar pronk ik niet mee
Heb alleen "Suiker" gelezen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je niet de SPaanse vertaling van Het Verdriet van Belgie ? Daar heb ik nog intensief aan mee geholpen vroeger... Groot succes ze kreeg er een prijs voor ..
Ik vond "Suiker" erg goed. ik weet niet meer precies hoe het eindigde ik dacht sad endingquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
VvB is fucking dik dus zou er ook niet aan beginnen
thuis en op de campingquote:
Hé bah.quote:
je mocht niet tegen het tentdoek aankomen want dan gaat hij lekkenquote:
nee ik weet eigenlijk niet mijn vader Hazerswoudequote:
Mijn moeder AMsterdam maar daarvoor beginnen de twijfels ... Kozakken bloed of zo ... Zegt allemaal niets, maar mengt een hoopquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee ik weet eigenlijk niet mijn vader Hazerswoude
hij begonquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:33 schreef Kingstown het volgende:
Het genealogietopic is 2 deuren verderop.
Gorinchem zeggen ze gewoon Gorkumquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Mijn moeder is ook in Amsterdam geboren en mijn vader in Haaften, maar dat zei in hun geval niet zoveel.
verkeerde kleur?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Vandaag kwamen ze de tuinset bezorgen die ik vorige week heb gekocht, maar ze hebben de verkeerde stoelen geleverd.
Nee, zelfde kleur, maar ik had een stapelstoel besteld, maar kreeg een standenstoel, prijsverschil 20 euro per stoel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
verkeerde kleur?
zat zaterdag op een stoel met maar drie dopjes eronder
Woerkumquote:
dat wist ik nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En in Goirle maken ze er Gool van.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Vandaag kwamen ze de tuinset bezorgen die ik vorige week heb gekocht, maar ze hebben de verkeerde stoelen geleverd.
en stapelstoel is minder gevaarlijk ook nogquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, zelfde kleur, maar ik had een stapelstoel besteld, maar kreeg een standenstoel, prijsverschil 20 euro per stoel.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaat mijn haar zo raar van zitten
...quote:
Waarom is een standenstoel gevaarlijker?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en stapelstoel is minder gevaarlijk ook nog
die hebben ze dus onverwijld weer mee moeten nemen
• nou dan kan je zo achterover gaan helemaalquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom is een standenstoel gevaarlijker?
Ja, en? Wat is daar gevaarlijk aan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nou dan kan je zo achterover gaan helemaal
nou dat je dus achterover klapt als je voorbij het voorste kepinkje komtquote:
dusquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
• nou dan kan je zo achterover gaan helemaal
• of het breekt af
• je vingers ertussen
• verkeerd neerzet
• parasol niet goed bij kunnen
thee over je buik
denk ik weet niet verdacht dan verdienen ze meerquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nou dat je dus achterover klapt als je voorbij het voorste kepinkje komt
het is morgen een donder dagquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:47 schreef Treehut362 het volgende:
ze dachten natuurlijk die betalen dat wel zo vlak voor een vrije dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |