Die foto vanmiddag is gemaakt door mijn neef, die meespeelde.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar is die echt helemaal voor de fun? Dat maak je mij niet wijs.... Dat je s'middags al op het podium staat ... Maar goed jouw ding .. Top dat je het doet iig
Ja ik duik er ook in ...quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga douchen (het leek wel een sauna...) en tukken.
Gegroet!
Cabronquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Sketches of Spain nu met Huub v/d Lubbe en Pim Kops...
Ik heb de Nits op CD en ook Doe Maar. Ik zou het een eer vinden om jou opname te hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je geen opname wilt, is dat prima.
Niks moet...
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de Nits op CD en ook Doe Maar. Ik zou het een eer vinden om jou opname te hebben
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Niet zo slijmen, het komt wel goed...
Ook nog iets van het wat oudere reportoire, voordat ze van die zeurnummers gingen maken?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Sketches of Spain nu met Huub v/d Lubbe en Pim Kops...
Geen Tutti Ragazzi helaas, verder wel een paar 70'er jaren tracks...quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook nog iets van het wat oudere reportoire, voordat ze van die zeurnummers gingen maken?
quote:
Haha, die had allang moeten stoppen met zingen. Het veenlijk!!quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
JMJ dan maar...
Mathilde Santing zingt niet helemaal zuiver tijdens Nescio...
Alles wat er na New Flat is uitgekomen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:37 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik ken niet zoveel zeurnummers van ze...![]()
Heel erg mee oneens...quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles wat er na New Flat is uitgekomen.
Wow net een week lid en je staat al op een lijst ... Geen idee welke maar wel onderaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:08 schreef Treehut362 het volgende:
Super!
Stand:
Gravedigger 162
Rockfire 110
HPLC 102
banaantjeEE 79
Differ 78
Blondje _93 73
daNpy 54
Black- beauty- babe 39
BugWorks 39
JTT 37
Treehut362 1
galgjequote:Op woensdag 28 mei 2014 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow net een week lid en je staat al op een lijst ... Geen idee welke maar wel onderaan
Een kinderhand is snel gevuld...quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow net een week lid en je staat al op een lijst ... Geen idee welke maar wel onderaan
hectischquote:
weer zo'n Paaseilanderquote:
Gadver, wat een engnek, wie is dat?quote:
quote:
Kindervriendquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gadver, wat een engnek, wie is dat?
Heerlijk, stratenmaker op zeequote:
Dit was J.J. de Bom, voorheen de kindervriend, maar wel met dezelfde mensen als Stratenmakers op Zee.quote:
Een kinderhand of een kinderarmpje?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een kinderhand aan het wegmoffelen.
Een voorvechter voor meer kinderrechten!quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gadver, wat een engnek, wie is dat?
Ik ben van de zelfde generatie, ik ken hetquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was J.J. de Bom, voorheen de kindervriend, maar wel met dezelfde mensen als Stratenmakers op Zee.
J.J. de Bom was ook zo leuk.
Meer openheidquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een voorvechter voor meer kinderrechten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |