Zou ook zomaar kunnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt, ik dacht dat je 10 jaar ouder was
Veel plezierquote:
Ik heb geen Jumbo in de buurt, reden om te juichenquote:
Hahahaquote:
Jij woont in een buurt waar de AH het monopoly heeft?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen Jumbo in de buurt, reden om te juichen [ afbeelding ]
Ik sta er in dat is genoeg voor mij ..quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
Chufi wilde ook graag in een lijstje? Here it is!![]()
MM: 5
Kingstown: 2
Deisyy: 1
Drakin: 1
Chufi: 1
welke AH verkoopt Monopoly?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij woont in een buurt waar de AH het monopoly heeft?
I know.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:49 schreef chufi het volgende:
Ik
[..]
Ik sta er in dat is genoeg voor mij ..
Geen idee....ik kom nooit bij de AH.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef sacha het volgende:
[..]
welke AH verkoopt Monopoly? [ afbeelding ]
Ach OK ... Ik sta al in meerdere lijstjes maar daar pronk ik niet meequote:Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know.
Wilde je even blij maken door een lijstje te posten waar jij ook in staat!
gekkie!quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach OK ... Ik sta al in meerdere lijstjes maar daar pronk ik niet mee
Ik nooit bij de Jumbo. Geen idee hoe ver weg de dichtstbijzijnde is ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee....ik kom nooit bij de AH.
In Amstelveen kwam ik er wel, ik had daar een klus. Best een fijne supermarkt. Niet echt goedkoop.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nooit bij de Jumbo. Geen idee hoe ver weg de dichtstbijzijnde is ?
Dat lijkt me een gavequote:
Heel vroeger toen ik nog in Grunn Noord woonde was er 1 ... Best wel een grootte voor die tijden ...quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
In Amstelveen kwam ik er wel, ik had daar een klus. Best een fijne supermarkt. Niet echt goedkoop.
War is dit voor lijstje?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
Chufi wilde ook graag in een lijstje? Here it is!![]()
MM: 5
Kingstown: 2
Deisyy: 1
Drakin: 1
Chufi: 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |