daar woon ik dusquote:
goeie businessquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft inmiddels in Europa al aardig wat mooie nakomelingen rondlopen.
Blijf je daarvan ook op de hoogte, of verlies je die uit het oog?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft inmiddels in Europa al aardig wat mooie nakomelingen rondlopen.
ken je hem>quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
daar woon ik dus
rsvdehogedevel.nl/
Jeroen Dubbeldam (Zwolle, 15 april 1973) is een Nederlands springruiter. Hij nam eenmaal deel aan de Olympische Spelen en won bij die gelegenheid een gouden medaille.quote:
nee op de radio was het toen had hij de gouden medaillequote:
lekker deuntjequote:
Nah, niks aan. Ik zou het gewoon een beetje gezellig willen hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De truc is dat anderen zich aan jou gaan ergeren ipv andersom.
net als een kunstenaar met zijn kunstquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat ik mooi vind eraan en steeds meer ga waarderen is dat je blijft doorleven in de afstamming van die knollen
Gezellig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, niks aan. Ik zou het gewoon een beetje gezellig willen hebben.
De meeste ken ik de eigenaars nog van en heb ik op zijn tijd contact mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijf je daarvan ook op de hoogte, of verlies je die uit het oog?
Ach, het is maar wat je belangrijk vindt. 'Plezierig' dan, voor mijn part.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
Als er 1 woord verboden zou moeten worden dan is het gezellig.
Dat lijkt me wel mooi eraan, dat je die lijnen helemaal volgt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De meeste ken ik de eigenaars nog van en heb ik op zijn tijd contact mee.
In Finland loopt er ook nog deze halfzus.
[ afbeelding ]
Ik vind het wel plezierig als mensen zich ergeren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, het is maar wat je belangrijk vindt. 'Plezierig' dan, voor mijn part.
Tja. Andere omstandigheden, andere behoeften.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het wel plezierig als mensen zich ergeren.
Ja dat is mooi, ben zelf gestopt met fokken, op verkeerde paard gewed zeg maar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel mooi eraan, dat je die lijnen helemaal volgt.
Gezellig...quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het wel plezierig als mensen zich ergeren.
ach Opa PP .. Tis een schatjequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat is mooi, ben zelf gestopt met fokken, op verkeerde paard gewed zeg maar.
Het was geen goed fokpaard?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat is mooi, ben zelf gestopt met fokken, op verkeerde paard gewed zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |