Waarom doe je je dan altijd voor als vet monster.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:50 schreef Stimorol- het volgende:
Grapje mensenHad BMI van boven 30 en nu niet meer.
Nog steeds nix te doen op je werk?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
Oh gelukkig een grapje stel je voor als het niet zo was oh lawd help us phew
Om 2nutz te ergerenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom doe je je dan altijd voor als vet monster.
Jawel maar ik vind reageren op jou vele malen belangrijker tochquote:
Ik heb een kleine piemel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind t wel grappig dat mensen gebruik maken van iets wat eigk niet waar is
it's not gonna suck itself..quote:
Net als CB, alleen heeft die nog zijn looks mee.quote:
nee, is niet zo mijn dingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar wacht je dan op? Buk en do your thing.
Nou ja..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net als CB, alleen heeft die nog zijn looks mee.
Oh burn. Was ik maar niet zo lelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat? ga je dat ontkennen?quote:
Het lijkt wel of je vaak in je gezicht gestompt bent idd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh burn. Was ik maar niet zo lelijk.
Oh dat wist ik niet, je hebt toch niet meer dingen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je vaak in je gezicht gestompt bent idd.
Nee, gewoon kklelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, je hebt toch niet meer dingen?
Jij ook 😊quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je vaak in je gezicht gestompt bent idd.
Ik ben op zoek naar die ene foto van 'm waarbij die een kutkop trekt. Maar nee, vind CB lekkertje hoor.quote:
Die joker?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar die ene foto van 'm waarbij die een kutkop trekt. Maar nee, vind CB lekkertje hoor.
Hnnng luv yaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WAT KOM JE STOER DOEN BEOOTCHquote:
Wat ga je mij vragen ga lekker meidje vragen joh yoshiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, hoe lelijk zou je me inschatten?
Ja weenie, bedacht me wel dat hij vaker foto's met kutkop heeft geplaatst.quote:
IK ZEI TOCH DAT IK JE WEL EEN LEKKERTJE VONDquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hnnng luv ya
[..]
WAT KOM JE STOER DOEN BEOOTCH
Ik draaide mijn hoofdquote:
Zonder waxiemaxie zat t niet, nu weer kaal thoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik draaide mijn hoofd
Dat kapsel kan btw echt niet big pimpin
Kaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zonder waxiemaxie zat t niet, nu weer kaal tho
Meiden rennen altijd weg als ik ze aanspreek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ga je mij vragen ga lekker meidje vragen joh yoshi
binnenkort voor de lulz eens Humberto Tan kaal gaanquote:
Snap ik, en klopt maar ik ga niet zomaar elke flikker helpen natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Meiden rennen altijd weg als ik ze aanspreek.
Anders vraag jij voor mij, ik weet 100% dat jij wel zo'n player bent die dat kan.
pics en dan met humberto pak aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
binnenkort voor de lulz eens Humberto Tan kaal gaan
Hoho, je pa heeft je toch ook geholpen. Of niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik, en klopt maar ik ga niet zomaar elke flikker helpen natuurlijk.
Ook niet echt aardig dit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoho, je pa heeft je toch ook geholpen. Of niet?
Je hebt toch chickquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Meiden rennen altijd weg als ik ze aanspreek.
Anders vraag jij voor mij, ik weet 100% dat jij wel zo'n player bent die dat kan.
wow een vader grap, hard.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoho, je pa heeft je toch ook geholpen. Of niet?
Begrijpend lezen... leer het motherfuckerquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef Chloroform het volgende:
Gvd Nootjes, soms ben jij een grotere mongool dan al die wickedmen/BT/Modus-gasten bij elkaar.
En dat zonder al te veel moeite hehehehequote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef Chloroform het volgende:
Gvd Nootjes, soms ben jij een grotere mongool dan al die wickedmen/BT/Modus-gasten bij elkaar.
wowquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef Chloroform het volgende:
Verder ben je wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat zonder al te veel moeite hehehehe
Carequote:
Snap het niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef Chloroform het volgende:
Nog best mooie voor zo'n bastaardnestje. Als die ongecastreerde katers en ongesteriliseerde poezen planten zich altijd lukraak voort met allemaal inteelt of in ieder geval lijnenteelt tot gevolg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef Chloroform het volgende:
F&F / Er waren eens vier kleine wees katjes..
omg
Elkaar baas noemen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Snap het niet.
Geen idee wie Modus is maar je noemt zojuist 2 bazen en het woord mongool in 1 zin.
Me very confused
Baasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Elkaar baas noemen.Hou toch op man.
Geniaal, episch baasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik stomp jou nog een keer de plomp in.quote:
quote:
Wat zijn jullie toch een rebellen, sjonge jonge.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geniaal, episch baas![]()
![]()
fedoraswagstyle xDDdDD
Too.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef wickedmen het volgende:
Je kan wel merken dat KLB het afvoerputje is van het forum als users zoals Nutz en Guus_Geluk7 respect krijgen voor posts die alleen bestaan uit *insert random insult*
The tokkie lvl is to damn high here.
Niet 'opeens' hoor, hehehehe.quote:
Jelly?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:
Racist. ;sss;ssS:squote:
Verkapte liefdesverklaring, tot over drie weken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik racist zou zijn zou ik jou ook niet mogen.
Blijft moeilijk hè.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Bij jelly moet ik altijd denken aan die kwalletje van Spongebob
Ik heb het anders leuk hier hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Elkaar mongolen noemen op een anonieme forum
I just cant
Battle der frusti's
Zet de RAL9001 maar klaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verkapte liefdesverklaring, tot over drie weken.
Hou wel van ruw poesjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik stomp jou nog een keer de plomp in.
Die zou jij meenemen toch?! ;squote:
;s volgens mij zit jij weer ergens anders met je kop, tfoe wollah speakerset el schroevendraaier.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Slaap je wel s'nachts joh?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef wickedmen het volgende:
Je kan wel merken dat KLB het afvoerputje is van het forum als users zoals Nutz en Guus_Geluk7 respect krijgen voor posts die alleen bestaan uit *insert random insult*
The tokkie lvl is to damn high here.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Elkaar mongolen noemen op een anonieme forum
I just cant
Battle der frusti's* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
O, ik moet nog ff kwijt dat je een lekkere ass hebt.quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis best wel erg gesteld als je je grappen meteen moet gaan uitleggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Stuur Stimorol ook al pikante foto's van zichzelf rond? Ik had haar hoger ingeschat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O, ik moet nog ff kwijt dat je een lekkere ass hebt.![]()
*ting* *ting* *ting*quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik tegen de tijd dat m'n pakjes bezorgd zijn.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Rustig maar, ook jij hebt een lekkere ass.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Stuur Stimorol ook al pikante foto's van zichzelf rond? Ik had haar hoger ingeschat.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Die stuurt ze van anderen rond en zegt dat zij het is...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Stuur Stimorol ook al pikante foto's van zichzelf rond? Ik had haar hoger ingeschat.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
En dan hebben ze het verkeerde bezorgd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik tegen de tijd dat m'n pakjes bezorgd zijn..
![]()
Dan ga ik huilen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan hebben ze het verkeerde bezorgd..
![]()
Zou vier dingen bezorgd krijgen vandaag eh, heb gvd nog niets binnen.
Nog ff over die stoelen, heb vandaag bij Kwantum eetstoelen gezien voor 45 p st maar geen idee of dit jouw smaak zou zijn, weet niet wat je zoekt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ga ik huilen.![]()
Zou vier dingen bezorgd krijgen vandaag eh, heb gvd nog niets binnen.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nog ff over die stoelen, heb vandaag bij Kwantum eetstoelen gezien voor 45 p st maar geen idee of dit jouw smaak zou zijn, weet niet wat je zoekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze? Niet echt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja dat zijn ze idd. Wat zoek je dan wel?quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Geen lelijke, denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze idd. Wat zoek je dan wel?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik zoek niks, ik moet me gewoon even mentaal voorbereiden op het betalen van de stoelen die ik ga kopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze idd. Wat zoek je dan wel?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'nee jij...'quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Natuurlijk, kan dat btw beter aan jou vragen aan je posts te zien.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik moest ook wel een beetje lachen om mezelf.quote:
Ik ga vanavond weer mijn geniale kipwraps maken.
Ze wilde goedkope stoelen toch?quote:
Sterkte ermee he...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zoek niks, ik moet me gewoon even mentaal voorbereiden op het betalen van de stoelen die ik ga kopen.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
tot vanavondquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga vanavond weer mijn geniale kipwraps maken.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik zie je aan de eettafel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga vanavond weer mijn geniale kipwraps maken.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Je moet wel met bordje op schoot eten op de bank, is niet erg toch?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
oh serieus? voor wanneer staat je operatie geplanned?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik tegen de tijd dat m'n pakjes bezorgd zijn.huehue jij mag van mijn schoot eten hue hue okquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet wel met bordje op schoot eten op de bank, is niet erg toch?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ahhhh een vaag antwoord die erom heen lult, sorry ik kwam te dichtbij, je zou maar jezelf zijn straks.quote:
Ennnnnnnnnnnnnnnngggggg.![]()
Morgen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
oh serieus? voor wanneer staat je operatie geplanned?
[..]
huehue jij mag van mijn schoot eten hue hue ok
Wil wel op schoot.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhh een vaag antwoord die erom heen lult, sorry ik kwam te dichtbij, je zou maar jezelf zijn straks.
Ennnnnnnnnnnnnnnngggggg.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wel goed advies van blue bunnyquote:The rules for my children when they grow up do what you want but do it on the good way, stay out if troubl with the police, be Nice to otter people, try to do it ok on scool you don't need à 10 but go try for à 6 or 7 just try you dont have to study if you get good numbers, don't have à lot of fite with your friends, be home at 11 when you want to sleep somewhere else call me and when you get à gf/bf be Nice to Him or her cuse you don't want to live alone. I Will always try to help you and i don't care if you are straight, bi, gay or what ever be what and who you want but when i hear you bulliet somebody we got à problem* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
doe normaal je bent gehuwdquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Denk niet dat hij me ooit ten huwelijk durft te vragen.quote:
Pics!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O, ik moet nog ff kwijt dat je een lekkere ass hebt.![]()
Mijne kwam 5 uur eerder dan gepland.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik tegen de tijd dat m'n pakjes bezorgd zijn.
Lekker voor je jij vieze vuile bezem![]()
Omdat je bijvoorbeeld sporters hebt die volgens de bmi te weinig zouden wegen of juist te veel. Maar ook mensen die plaatselijk veel vet hebben en daar door te 'zwaar' zouden zijn volgens de bmi terwijl dit niet het geval hoeft te zijn.quote:Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Doe niet zo tegen me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mijne kwam 5 uur eerder dan gepland.
Lekker voor je jij vieze vuile bezemOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Zie je wel. Ben gewoon lekker.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Omdat je bijvoorbeeld sporters hebt die volgens de bmi te weinig zouden wegen of juist te veel. Maar ook mensen die plaatselijk veel vet hebben en daar door te 'zwaar' zouden zijn volgens de bmi terwijl dit niet het geval hoeft te zijn.![]()
Moet ik ff zoeken in mijn fapmapje.quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Opschieten smeagol heb niet hele dag zwimpie dat je bentquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Moet ik ff zoeken in mijn fapmapje.![]()
Gaan we zo doen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Opschieten smeagol heb niet hele dag zwimpie dat je bent
waarom nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk niet dat hij me ooit ten huwelijk durft te vragen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je wil toch niet trouwen met zo'n feeks. ;squote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Daar heeft ie wel een punt ja....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je wil toch niet trouwen met zo'n feeks. ;sOp zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
hjb ;squote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik tegen de tijd dat m'n pakjes bezorgd zijn.
En altijd het laatste woord.![]()
Gestofzuigd, gedweild, afwas, gefapt, opgeruimd.
Effe een rijk wijf zoeken en permanent huisman worden.![]()
Susteren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef Gridlok het volgende:
Gestofzuigd, gedweild, afwas, gefapt, opgeruimd.
Effe een rijk wijf zoeken en permanent huisman worden.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ja was lastig lezen maar toch vol gehoudenquote:was het waard.. achterlijk figuur.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Die user, dat is ook een rijk wijf.quote:
toch?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Iemand zou een compendium moeten maken van fokkers.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja was lastig lezen maar toch vol gehoudenwas het waard.. achterlijk figuur.
![]()
![]()
Totaal geen slecht ideequote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iemand zou een compendium moeten maken van fokkers.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die user, dat is ook een rijk wijf.
toch?![]()
![]()
2nutz zijn leven bestaat alleen maar uit fok en analyseren en alles in de gaten houden. De PRISM van fok deze shiga![]()
Je past beter bij Vasje.quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Ben je er nu pas achter dat dat mijn werk is? erg slim ben je niet a habibquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:18 schreef Che_ het volgende:
2nutz zijn leven bestaat alleen maar uit fok en analyseren en alles in de gaten houden. De PRISM van fok deze shiga* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ja vind ik ook maar ja, hij/zij/het wilt niet.quote:
jij blijkbaar ook niet.. a habib..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je er nu pas achter dat dat mijn werk is? erg slim ben je niet a habib![]()
ga a rakasa ga![]()
Ok turkiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
jij blijkbaar ook niet.. a habib..![]()
ga a rakasa ga
Haha jezus die posts van dimensquote:![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel teasen, niet pleasen heet dat. Daarom kreeg je geen korting.
Je bent een te domme slet om hoer te zijn, lol.
Chai.. hebben jullie ook wateroverlast?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nee, hoezo? Ik woon wel in een oud huis, maar wel op een heuveltje, dus alles loopt over de weg de sloot in.quote:![]()
![]()
Woon je op een terp?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Ik woon wel in een oud huis, maar wel op een heuveltje, dus alles loopt over de weg de sloot in.
Maar las over wateroverlast na regenval in het oosten. Al is het oosten best groot natuurlijk
oh ja goed puntquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je wil toch niet trouwen met zo'n feeks. ;sThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee joh, dat is in Friesland. Gewoon een natuurlijk heuveltje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Woon je op een terp?
Maar las over wateroverlast na regenval in het oosten. Al is het oosten best groot natuurlijk
En hier is niet genoeg gevallen voor wateroverlast.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2014 15:58:42 ]![]()
Lief dat je dan meteen bezorgd bentquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Woon je op een terp?
Maar las over wateroverlast na regenval in het oosten. Al is het oosten best groot natuurlijk![]()
![]()
Heuvels in NL?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee joh, dat is in Friesland. Gewoon een natuurlijk heuveltje.
En hier is niet genoeg gevallen voor wateroverlast.
Overigens vond ik dit filmpje beetje scary ;s
Ja hequote:
Hoe kom je daar bij? alleen om chaiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij geeft echt om mensen van het internet. Vind ik wel mooi
Beter dan naar shoarma stinken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:59 schreef Stimorol- het volgende:
Dit weer en mijn haar![]()
![]()
En nu stink ik nr regen.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Wel een leukquote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nee fuck dat, ben geen tatta ofzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon met je hand in dat zakje, wsl voel je hem meteen, want hij ligt nog bovenop.De pijn is al weg.
Waarom zeur je dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee fuck dat, ben geen tatta ofzo.De pijn is al weg.
Ik heb een keer een kabeltje oid opgezogen, kon hem gelijk weer pakken.
![]()
UPS heeft al een pakketje afgeleverd, nu TNT nog met de andere twee. En m'n eettafel is er ook nog steeds niet.
Ik heb van postnl... ze geven aan dat ze vandaag bezorgen. Als voorkeur geef ik een plek en tijd op.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:51 schreef Chloroform het volgende:
UPS heeft al een pakketje afgeleverd, nu TNT nog met de andere twee. En m'n eettafel is er ook nog steeds niet.
Bel op
'Nee, is hier niet gearriveerd. Ik denk vandaag ook niet meer..."
wat
Oh, ja, TNT, PostNL, same shit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb van postnl... ze geven aan dat ze vandaag bezorgen. Als voorkeur geef ik een plek en tijd op.
Bel op
'Nee, is hier niet gearriveerd. Ik denk vandaag ook niet meer..."
wat
[ afbeelding ]
Belde je naar PostNL of naar waar ze moesten bezorgen?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar ze naar toe moesten...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, ja, TNT, PostNL, same shit.
Belde je naar PostNL of naar waar ze moesten bezorgen?
Belachelijk bedrijfdat postNL
Lekker dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar ze naar toe moesten...
Belachelijk bedrijfdat postNL
Ja, snap niet dat het zo moeilijk is, blijkbaar.
Echt he, een bedrijf gespecialiseerd in bezorgen dat constant faaltquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker dan.
Ja, snap niet dat het zo moeilijk is, blijkbaar.
Maar goed jij hebt in elk geval al iets
pls respond pls* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Toen ze mijn telefoon kwamen ophalen om 'm te repareren kon ik precies via internet volgen waar de koerier was, hoeveel adressen hij voor mij had, hoeveelste adres ik was en een tijdvak van een half uur waarop hij langs zou komen. Ideaal. Dit is gewoon drama. Maar ik heb gisteren bij de Douglas wel twee proefmonsters gekregen en eentje is fucking lekker dus ik ruik in ieder geval goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he, een bedrijf gespecialiseerd in bezorgen dat constant faalt
Maar goed jij hebt in elk geval al ietsOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Dus het kan wel...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ze mijn telefoon kwamen ophalen om 'm te repareren kon ik precies via internet volgen waar de koerier was, hoeveel adressen hij voor mij had, hoeveelste adres ik was en een tijdvak van een half uur waarop hij langs zou komen. Ideaal. Dit is gewoon drama. Maar ik heb gisteren bij de Douglas wel twee proefmonsters gekregen en eentje is fucking lekker dus ik ruik in ieder geval goed.
Slaat op beide verhaaltjes
Ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus het kan wel...
Slaat op beide verhaaltjes
Thnx boy, opgeslagen in de 'zal het toch nooit meer opzoeken'-mapquote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:10 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Mensen gierig maken zonder recept!![]()
.
Je bent zelf al een honeyquote:.
HAHAquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:18 schreef Che_ het volgende:
2nutz zijn leven bestaat alleen maar uit fok en analyseren en alles in de gaten houden. De PRISM van fok deze shiga!
![]()
Lololololquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:18 schreef Che_ het volgende:
2nutz zijn leven bestaat alleen maar uit fok en analyseren en alles in de gaten houden. De PRISM van fok deze shiga![]()
hjbquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
het heeft deze hele dag nog geen minuut niet geregendI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Hier was het tot 3 u droog.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:16 schreef aight1 het volgende:
het heeft deze hele dag nog geen minuut niet geregend![]()
lekkor de hele dag thuis gezeten bwohquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hier begon het begin van de middag al, maar nu wel even een absoluut toppunt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Haha sukkel, ik zat 9-17 op kantoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
lekkor de hele dag thuis gezeten bwoh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hier was het regen met regen en nu regent het harderquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
ja kak, moet zometeen naar buiten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
hier was het regen met regen en nu regent het harderBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
ik ook anders verhonger ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja kak, moet zometeen naar buiten.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dat klinkt best ernstig.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Hahahahahaahahahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gozer, wanneer douche nou 's gewoon voordat je een pic schiet nadat je van de kapper komt. Altijd die kk haartjes.
En hij is je unibrow vergeten.
En je kin.
En je oor lijkt hierop:
[ afbeelding ]
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha sukkel, ik zat 9-17 op kantoor.
DAT IS DE GOEDE LEVEN JA NOU HESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:08 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga elke keer kankr stuk om dat gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omg!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:14 schreef Modus het volgende:
https://www.facebook.com/(...)30838&type=2&theater
Oeps..
![]()
!!!
Mijn nachtmerrie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:14 schreef Modus het volgende:
Oeps..
Kon net nog het dak op, kk geuten verstopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Holy conjo, het regent pijpenstelen. Blij dat ik thuis zit.
![]()
Waarom doet de cameraman nietsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:14 schreef Modus het volgende:
Oeps..
![]()
![]()
No shit sherlockquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
wss een camera op een standaard die gewoon aanstaat?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Gvd, kom je uit een ei ofzo.quote:
Mijn scooter is kapot, mijn sollicitatie gaat niet door morgen want die zak is ziek dus laat me even ja.
Pak je toch gewoon die koektrommel van je moeder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn scooter is kapot, mijn sollicitatie gaat niet door morgen want die zak is ziek dus laat me even ja.
Mijn eettafel is niet bezorgd vandaag, hele dag voor thuisgebleven gvd. Is veel erger.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Manmanmanman, elke keer als ik in dat Tinder topic kijk zie ik één grote droevenis onder aanvoering van Sarasi en UnicornFarts.quote:
Heel leuk hoor dat Sarasi 's morgens met iemand matcht, 's avonds daarheen gaat om zich te laten beffen en de volgende morgen weer vertrekt zonder dat ze nummers hebben uitgewisseld en hij haar zonder een woord te zeggen weer van Tinder heeft verwijderd wat zij schijnbaar allemaal volstrekt logisch vindt.
Waarom moet dit wereldkundig worden gemaakt en waarom moet er een hele topicreeks worden gekaapt met deze onzin? Kunnen die twee en al hun volgers niet worden verplicht te verkassen naar KPD of iets dergelijks?Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Heb een Nissan Micra ja, als je dat bedoeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pak je toch gewoon die koektrommel van je moeder.
Mijn eettafel is niet bezorgd vandaag, hele dag voor thuisgebleven gvd. Is veel erger.En je kan toch ook op schoot eten?
![]()
Ja die bedoel ik. Dat is toch ook een soort scooter.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb een Nissan Micra ja, als je dat bedoeld.En je kan toch ook op schoot eten?
![]()
Ja, maar waar moet ik nou neuken dan?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
ELS?!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
Volgens mij al eens gepost hier, maar weer stuk gaan hier![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik. Dat is toch ook een soort scooter.
Ja, maar waar moet ik nou neuken dan?Mijnes (Niet eigen foto)
En in de douche
Deed het pijn toen je je ballen moest inleveren?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Mijnes (Niet eigen foto)
En in de doucheOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Niet snappen dat dit een cult-mobiel isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deed het pijn toen je je ballen moest inleveren?
haha mooiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn scooter is kapot, mijn sollicitatie gaat niet door morgen want die zak is ziek dus laat me even ja.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hommo ;squote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet snappen dat dit een cult-mobiel isOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Post dit daar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Manmanmanman, elke keer als ik in dat Tinder topic kijk zie ik één grote droevenis onder aanvoering van Sarasi en UnicornFarts.
Heel leuk hoor dat Sarasi 's morgens met iemand matcht, 's avonds daarheen gaat om zich te laten beffen en de volgende morgen weer vertrekt zonder dat ze nummers hebben uitgewisseld en hij haar zonder een woord te zeggen weer van Tinder heeft verwijderd wat zij schijnbaar allemaal volstrekt logisch vindt.
Waarom moet dit wereldkundig worden gemaakt en waarom moet er een hele topicreeks worden gekaapt met deze onzin? Kunnen die twee en al hun volgers niet worden verplicht te verkassen naar KPD of iets dergelijks?![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben BlauweTijger niet
Paar drankjes gedaan in kroeg, eentje bij haar thuis, bedje in![]()
Maar ben nu kapot. Amper geslapen daar want vreemd bed en zij wilde steeds kroelenOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
watquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja eh, weenie, maar is gewoon openbaar hoor ;ssquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Godkktering, wat een zwakzinnig persoon ben je ook.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Godkktering, wat een zwakzinnig persoon ben je ook.
Ja maar nu leest snowie het ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja eh, weenie, maar is gewoon openbaar hoor ;ss![]()
![]()
Ik heb verdomme eergisteren een bestelling van 225 euro geplaatst op nelly.com en nu krijg ik in m'n mailbox: ''KRIJG NU 20% KORTING BIJ EEN BESTELLING VAN 100 EURO OF MEER''.
Homofielen.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Goed bezig mortaxOp woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤![]()
Snowie ligt nu te neuken met Ro.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHAHAHquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb verdomme eergisteren een bestelling van 225 euro geplaatst op nelly.com en nu krijg ik in m'n mailbox: ''KRIJG NU 20% KORTING BIJ EEN BESTELLING VAN 100 EURO OF MEER''.
Homofielen.
garpigOp woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
Homofielen.Karma
Gewoon mailen en vragen of je die korting alsnog kunt krijgen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
Homofielen.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoezo? Wat doe ik nou weer verkeerd. Ik ben een hartstikke goed mens man, rot opquote:Ook gedaanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon mailen en vragen of je die korting alsnog kunt krijgen.Ben benieuwd of ze dat doen..
Stomme Poolse hoer ben je. Maar dat ik heb ik ook maar van horen zeggen... :$quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
Hoezo? Wat doe ik nou weer verkeerd. Ik ben een hartstikke goed mens man, rot opEn altijd het laatste woord.![]()
Ahw, sorry mortyporty.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wateven douchen zodat niemand mijn tranen ziet
Haha grapje, ik geef geen fuck.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh okequote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stomme Poolse hoer ben je. Maar dat ik heb ik ook maar van horen zeggen... :$B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
jij denkt is toeval?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
Homofielen.![]()
Je bent toch niet Pools?quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Wow, hard dit, gewoon insinueren dat ze wel een hoer is. :s Zou dit niet pikken, Veer.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Heeft geen zin bij die ''Hoe meer aandacht des te beter en maakt niet uit wat voor aandacht'' types, alleen preventieve moderatie zou eventueel kunnen werken.quote:Annuleer je bestelling en bestel het daarna opnieuw met 20% korting.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
Homofielen.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Gewoon niet te vaak doen. Eens per drie maanden is meer dan zatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Je bed verschonen is z'n tyfus karwei he![]()
Ja dat deed ik alquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon niet te vaak doen. Eens per drie maanden is meer dan zat
Ik ga niet in discussie met zwakzinnigen... Doe ik op m'n werk ook niet huehehehehequote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, hard dit, gewoon insinueren dat ze wel een hoer is. :s Zou dit niet pikken, Veer.
binnen eem dsg zit het toch weer onder de kaddenhaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon niet te vaak doen. Eens per drie maanden is meer dan zat![]()
Snap ik, is zo lullig voor je als ze ervoor zorgen dat jij uitgeluld bent.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ga niet in discussie met zwakzinnigen... Doe ik op m'n werk ook niet hueheheheheOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Wajoooo, zou dit niet pikken Veerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap ik, is zo lullig voor je als ze ervoor zorgen dat jij uitgeluld bent.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: