Deed het pijn toen je je ballen moest inleveren?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Mijnes (Niet eigen foto)
En in de douche
Niet snappen dat dit een cult-mobiel isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deed het pijn toen je je ballen moest inleveren?
haha mooiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn scooter is kapot, mijn sollicitatie gaat niet door morgen want die zak is ziek dus laat me even ja.
Hommo ;squote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet snappen dat dit een cult-mobiel is
Post dit daar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Manmanmanman, elke keer als ik in dat Tinder topic kijk zie ik één grote droevenis onder aanvoering van Sarasi en UnicornFarts.
Heel leuk hoor dat Sarasi 's morgens met iemand matcht, 's avonds daarheen gaat om zich te laten beffen en de volgende morgen weer vertrekt zonder dat ze nummers hebben uitgewisseld en hij haar zonder een woord te zeggen weer van Tinder heeft verwijderd wat zij schijnbaar allemaal volstrekt logisch vindt.
Waarom moet dit wereldkundig worden gemaakt en waarom moet er een hele topicreeks worden gekaapt met deze onzin? Kunnen die twee en al hun volgers niet worden verplicht te verkassen naar KPD of iets dergelijks?
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben BlauweTijger niet
Paar drankjes gedaan in kroeg, eentje bij haar thuis, bedje in![]()
Maar ben nu kapot. Amper geslapen daar want vreemd bed en zij wilde steeds kroelen
watquote:
Ja eh, weenie, maar is gewoon openbaar hoor ;ssquote:
Godkktering, wat een zwakzinnig persoon ben je ook.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Godkktering, wat een zwakzinnig persoon ben je ook.
Ja maar nu leest snowie het ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja eh, weenie, maar is gewoon openbaar hoor ;ss
Snowie ligt nu te neuken met Ro.quote:
HAHAHAHAHquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb verdomme eergisteren een bestelling van 225 euro geplaatst op nelly.com en nu krijg ik in m'n mailbox: ''KRIJG NU 20% KORTING BIJ EEN BESTELLING VAN 100 EURO OF MEER''.
Homofielen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb verdomme eergisteren een bestelling van 225 euro geplaatst op nelly.com en nu krijg ik in m'n mailbox: ''KRIJG NU 20% KORTING BIJ EEN BESTELLING VAN 100 EURO OF MEER''.
Homofielen.
Gewoon mailen en vragen of je die korting alsnog kunt krijgen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
Homofielen.
Hoezo? Wat doe ik nou weer verkeerd. Ik ben een hartstikke goed mens man, rot opquote:
Ook gedaanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon mailen en vragen of je die korting alsnog kunt krijgen.
Stomme Poolse hoer ben je. Maar dat ik heb ik ook maar van horen zeggen... :$quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
Hoezo? Wat doe ik nou weer verkeerd. Ik ben een hartstikke goed mens man, rot op
Ahw, sorry mortyporty.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wateven douchen zodat niemand mijn tranen ziet
Oh okequote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stomme Poolse hoer ben je. Maar dat ik heb ik ook maar van horen zeggen... :$
jij denkt is toeval?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
Homofielen.
Je bent toch niet Pools?quote:
Wow, hard dit, gewoon insinueren dat ze wel een hoer is. :s Zou dit niet pikken, Veer.quote:
Heeft geen zin bij die ''Hoe meer aandacht des te beter en maakt niet uit wat voor aandacht'' types, alleen preventieve moderatie zou eventueel kunnen werken.quote:
Annuleer je bestelling en bestel het daarna opnieuw met 20% korting.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
Homofielen.
Gewoon niet te vaak doen. Eens per drie maanden is meer dan zatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Je bed verschonen is z'n tyfus karwei he
Ja dat deed ik alquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon niet te vaak doen. Eens per drie maanden is meer dan zat
Ik ga niet in discussie met zwakzinnigen... Doe ik op m'n werk ook niet huehehehehequote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, hard dit, gewoon insinueren dat ze wel een hoer is. :s Zou dit niet pikken, Veer.
binnen eem dsg zit het toch weer onder de kaddenhaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon niet te vaak doen. Eens per drie maanden is meer dan zat
Snap ik, is zo lullig voor je als ze ervoor zorgen dat jij uitgeluld bent.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ga niet in discussie met zwakzinnigen... Doe ik op m'n werk ook niet huehehehehe
Wajoooo, zou dit niet pikken Veerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap ik, is zo lullig voor je als ze ervoor zorgen dat jij uitgeluld bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |