quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha sukkel, ik zat 9-17 op kantoor.
DAT IS DE GOEDE LEVEN JA NOU HESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:08 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga elke keer kankr stuk om dat gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En altijd het laatste woord.
Omg!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:14 schreef Modus het volgende:
https://www.facebook.com/(...)30838&type=2&theater
Oeps..
Mijn nachtmerrie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:14 schreef Modus het volgende:
Oeps..
Kon net nog het dak op, kk geuten verstopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Holy conjo, het regent pijpenstelen. Blij dat ik thuis zit.
Waarom doet de cameraman nietsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:14 schreef Modus het volgende:
Oeps..
No shit sherlockquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
wss een camera op een standaard die gewoon aanstaat?
Gvd, kom je uit een ei ofzo.quote:
Pak je toch gewoon die koektrommel van je moeder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn scooter is kapot, mijn sollicitatie gaat niet door morgen want die zak is ziek dus laat me even ja.
Manmanmanman, elke keer als ik in dat Tinder topic kijk zie ik één grote droevenis onder aanvoering van Sarasi en UnicornFarts.quote:
Heb een Nissan Micra ja, als je dat bedoeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pak je toch gewoon die koektrommel van je moeder.
Mijn eettafel is niet bezorgd vandaag, hele dag voor thuisgebleven gvd. Is veel erger.
Ja die bedoel ik. Dat is toch ook een soort scooter.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb een Nissan Micra ja, als je dat bedoeld.En je kan toch ook op schoot eten?
![]()
ELS?!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
Volgens mij al eens gepost hier, maar weer stuk gaan hier
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik. Dat is toch ook een soort scooter.
Ja, maar waar moet ik nou neuken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |