Hoezo? Wat doe ik nou weer verkeerd. Ik ben een hartstikke goed mens man, rot opquote:
Ook gedaanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon mailen en vragen of je die korting alsnog kunt krijgen.
Stomme Poolse hoer ben je. Maar dat ik heb ik ook maar van horen zeggen... :$quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
Hoezo? Wat doe ik nou weer verkeerd. Ik ben een hartstikke goed mens man, rot op
Ahw, sorry mortyporty.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wateven douchen zodat niemand mijn tranen ziet
Oh okequote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stomme Poolse hoer ben je. Maar dat ik heb ik ook maar van horen zeggen... :$
jij denkt is toeval?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb verdomme eergisteren een bestelling van 225 euro geplaatst op nelly.com en nu krijg ik in m'n mailbox: ''KRIJG NU 20% KORTING BIJ EEN BESTELLING VAN 100 EURO OF MEER''.
Homofielen.
Je bent toch niet Pools?quote:
Wow, hard dit, gewoon insinueren dat ze wel een hoer is. :s Zou dit niet pikken, Veer.quote:
Heeft geen zin bij die ''Hoe meer aandacht des te beter en maakt niet uit wat voor aandacht'' types, alleen preventieve moderatie zou eventueel kunnen werken.quote:
Annuleer je bestelling en bestel het daarna opnieuw met 20% korting.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb verdomme eergisteren een bestelling van 225 euro geplaatst op nelly.com en nu krijg ik in m'n mailbox: ''KRIJG NU 20% KORTING BIJ EEN BESTELLING VAN 100 EURO OF MEER''.
Homofielen.
Gewoon niet te vaak doen. Eens per drie maanden is meer dan zatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Je bed verschonen is z'n tyfus karwei he
Ja dat deed ik alquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon niet te vaak doen. Eens per drie maanden is meer dan zat
Ik ga niet in discussie met zwakzinnigen... Doe ik op m'n werk ook niet huehehehehequote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, hard dit, gewoon insinueren dat ze wel een hoer is. :s Zou dit niet pikken, Veer.
binnen eem dsg zit het toch weer onder de kaddenhaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon niet te vaak doen. Eens per drie maanden is meer dan zat
Snap ik, is zo lullig voor je als ze ervoor zorgen dat jij uitgeluld bent.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ga niet in discussie met zwakzinnigen... Doe ik op m'n werk ook niet huehehehehe
Wajoooo, zou dit niet pikken Veerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap ik, is zo lullig voor je als ze ervoor zorgen dat jij uitgeluld bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |