Gaf hem een kleine nippletease, toen mijn vriend niet keek, vette knipoog erbij. Mocht allemaal niet batenquote:
Zelfs met slikken geen korting krijgenquote:Dat was even slikken
quote:
quote:
Zonder hoesje mocht de verkoper niet in jouw poesje. Dat wist ie, dus daarom had ie ingeschat het je wel te kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:02 schreef Applecreampie het volgende:
Ja ja, ik wordt. inderdaad ik wordt.
Dat is de klacht niet!
Ik heb nu geen hoesje
Natuurlijk is dat het waard, als je mijn tepels zag zou je het begrijpen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:26 schreef Chai het volgende:
Ahh een tepel laten zien!! goede deal man.Is wel echt 25 euro korting waard idd.
Wel teasen, niet pleasen heet dat. Daarom kreeg je geen korting.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:31 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat het waard, als je mijn tepels zag zou je het begrijpen.
Oke, ze is dus al ver boven de 20 begrijp ik uit je post?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:35 schreef chroestjov het volgende:
Gewoon doorlopen mensen, hier valt niets te zien, gewoon een klaagzang van een aandachtshoertje die al ver over de datum is.
Leeftijd is relatief.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, ze is dus al ver boven de 20 begrijp ik uit je post?
Gelukkig heb jij er wel kennis van. Vertel. Hoe krijg ik het wel voor elkaar?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel teasen, niet pleasen heet dat. Daarom kreeg je geen korting.
Je bent een te domme slet om hoer te zijn, lol.
Gewoon je zelf blijven en je niet als vrouw voor doen werkt het bestequote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:39 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er wel kennis van. Vertel. Hoe krijg ik het wel voor elkaar?
Me als man voor doen dan? Ik dacht dat dat soort mannen vrouwelijk aandacht juist dolgraag wilden hebben. Niet dus....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon je zelf blijven en je niet als vrouw voor doen werkt het beste
Je Conchita baardje eraf scheren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:39 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Dat is je lot. Doei.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:42 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Me als man voor doen dan? Ik dacht dat dat soort mannen vrouwelijk aandacht juist dolgraag wilden hebben. Niet dus....
Geeft een deuk in m'n zelfvertrouwen, zelfs beugelnerdjes geven me geen korting
Ik heb geen ervaring met zaken doen op die manier, dus ik kan je niet goed adviseren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:39 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
En omdat het overpriced was. Als ik er 30 voor kan betalen, waarom er 55 voor betalen, voor een hoesje van 25 euro.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
Dus je denkt dat je recht op korting hebt omdat je toevallig een stel tetten en een kut hebt?
Dat is een kwestie van onderhandelen. Daarbij kan je je bod gebruiken, dus zet in eerste instantie laag in.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:44 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
En omdat het overpriced was. Als ik er 30 voor kan betalen, waarom er 55 voor betalen, voor een hoesje van 25 euro.
Koop het dan waar het 30 kost? Janksmoel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:44 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
En omdat het overpriced was. Als ik er 30 voor kan betalen, waarom er 55 voor betalen, voor een hoesje van 25 euro.
Dat gebeurt hier toch ook?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens, om even wat dieper hier in te duiken... alle vrouwen zouden TS moeten haten...
Vechten keihard voor emancipatie en dus de macht om ook te onderhandelen met scherpe zinsneden en argumenten om je oh zo gewilde objecten te verkrijgen, maar wat doet ze?
Juist... zich zelf uithoereren voor een spelletjewat een vooruitgang!
Dat sowieso. TS gaat al op dr rug liggen voor 2 tientjes.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens, om even wat dieper hier in te duiken... alle vrouwen zouden TS moeten haten...
Vechten keihard voor emancipatie en dus de macht om ook te onderhandelen met scherpe zinsneden en argumenten om je oh zo gewilde objecten te verkrijgen, maar wat doet ze?
Dat is ze al.quote:
Ja dat klopt wel, behalve het overgewicht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:52 schreef chroestjov het volgende:
TS lijkt mij zo'n typische mbo gamergirl met een beetje overgewicht, vuurrood geverfd haar en een voorliefde voor Japan (KAWAI) die in alle MMORPG's die ze speelt uitdagende vrouwelijke characters aanmaakt voor eindeloze hoeveelheden gratis potions.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
Logisch dat je braaf was, als je stout was geweest lag je nu met jouw benen gespreid op bed om dat spel te krijgen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:11 schreef Applecreampie het volgende:
[..]om heel eerlijk te zijn, ik heb alleen gezegd dat ik overal zie dat het spel maar 30 is, en of het mogelijk is..... Toen kreeg ik al een boze nee. Heb het toen nog 1 keer gevraagd of ik het voor 50 mocht, maar nope.
Ik was heel braaf.... geen gehoer
De hele stad afgezocht, nergens te koop behalve daar. En ik wilde het die dag spelen, dus had geen zin om op de bestelling te wachten. domme lulquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:22 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom koop je hem dan niet waar die wel 30eu kost, dom wijf
Moet je maar wat geduld hebben en anders niet zo gaan zeiken, hoer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:24 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
De hele stad afgezocht, nergens te koop behalve daar. En ik wilde het die dag spelen, dus had geen zin om op de bestelling te wachten. domme lul
Welk spel? Ragnarok nogwat, ken ik niet, ok.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:24 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
De hele stad afgezocht, nergens te koop behalve daar. En ik wilde het die dag spelen, dus had geen zin om op de bestelling te wachten. domme lul
https://www.youtube.com/r(...)rok+odyssey+ace+ps3+quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Welk spel? Ragnarok nogwat, ken ik niet, ok.
Ben nog geen 60 kilo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:50 schreef .sfinx het volgende:
ts is vast een dikke tering zeug, ze hadden je juist extra oogvervuilingsbelasting moeten laten betalen
hou maar gewoon vol dat je idd lekker bent, ws ben je gewoon een dikke vent die zich voordoet als vrouwtje. stakkertjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:52 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ben nog geen 60 kilo.er direct vanuit gaan dat ik dik ben
Ik beweer nergens dat ik lekker ben, ik geef aan dat ik niet dik ben, wat ik ook niet ben. En ik ben toch echt een vrouw, of je het nou gelooft of niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:02 schreef .sfinx het volgende:
[..]
hou maar gewoon vol dat je idd lekker bent, ws ben je gewoon een dikke vent die zich voordoet als vrouwtje. stakkertje
ik denk dat ik jou al na 1 week op je bek zou slaan in een relatie, met je "ik wil korting omdat ik een vrouw ben"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:09 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat ik lekker ben, ik geef aan dat ik niet dik ben, wat ik ook niet ben. En ik ben toch echt een vrouw, of je het nou gelooft of niet.
Maar goed dat ik al jaren gelukkig ben met mijn partner. Je kan dingen ook met een korrel zout nemenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:10 schreef .sfinx het volgende:
[..]
ik denk dat ik jou al na 1 week op je bek zou slaan in een relatie, met je "ik wil korting omdat ik een vrouw ben"
En dan mag je 18 jaar lang 2 a 300 euro alimentatie betalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:07 schreef MichaelScott het volgende:
Ik wil je wel een gratis creampie geven.
Dus uiteindelijk weer een hoop aandachtgehoer om niksquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:11 schreef Applecreampie het volgende:
[..]om heel eerlijk te zijn, ik heb alleen gezegd dat ik overal zie dat het spel maar 30 is, en of het mogelijk is..... Toen kreeg ik al een boze nee. Heb het toen nog 1 keer gevraagd of ik het voor 50 mocht, maar nope.
Ik was heel braaf.... geen gehoer
Handig om te weten dat de hoer in jou naar boven komt als je een beetje ongeduldig wordt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:24 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Als je 1.60 bent is dat aan de stevige kant.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:52 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ben nog geen 60 kilo.er direct vanuit gaan dat ik dik ben
Tepelteasjes voor 25 euro uitdelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:26 schreef Chai het volgende:
Ahh een tepel laten zien!! goede deal man.Is wel echt 25 euro korting waard idd.
Kleine dikkertjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je 1.60 bent is dat aan de stevige kant.
1.72quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je 1.60 bent is dat aan de stevige kant.
Ik heb allang toegegeven dat ik het verhaal had aangediktquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Handig om te weten dat de hoer in jou naar boven komt als je een beetje ongeduldig wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |