Hoe durft die medewerker!
Ik speelde eergisteren een demo van Ragnarok Odyssey op de PS3 en wilde hem hebben. Dus ik het centrum in, moest er toch zijn, en zag hem al een tijdje geleden bij mijn gamewinkeltje liggen.
Kom daar aan, zit er een prijskaartje van 55 euro op. Dat was even slikken, want had een duur weekend. Dus centrum afgezocht, op zoek naar een goedkopere.
Niet gevonden, en uiteindelijk stelde mijn vriend voor in de store te kijken. Daar was ie te koop voor 30. Ook op verdere websites was het spel een stuk goedkoper.
Dus ik dacht, hij zal me er vast geen 55 euro voor laten betalen.
Met mijn liefste glimlach vroeg ik aan hem of het mogelijk was dat ik hem goedkoper kon krijgen, aangezien het spel geen 55 euro meer waard was. En echt, als blikken konden doden, had ik daar morsdood gelegen. Ik kreeg een snauw dat ik dat maar uit mijn hoofd moest laten. Ik probeerde het nogmaals, maar hij was onverbeterlijk. Dat was de prijs dus ik legde het er maar voor neer.
Niet gedaan uiteindelijk. Heb 40 euro tegoed gekocht, en het spel in de store gekocht, en een ander spel in de aanbieding erbij. En dat voor 15 minder.
Maar geen hoesje.
En ik wordt lelijk, want ik kreeg niet eens 5 euro korting.