Wel teasen, niet pleasen heet dat. Daarom kreeg je geen korting.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:31 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat het waard, als je mijn tepels zag zou je het begrijpen.
Oke, ze is dus al ver boven de 20 begrijp ik uit je post?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:35 schreef chroestjov het volgende:
Gewoon doorlopen mensen, hier valt niets te zien, gewoon een klaagzang van een aandachtshoertje die al ver over de datum is.
Leeftijd is relatief.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, ze is dus al ver boven de 20 begrijp ik uit je post?
Gelukkig heb jij er wel kennis van. Vertel. Hoe krijg ik het wel voor elkaar?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel teasen, niet pleasen heet dat. Daarom kreeg je geen korting.
Je bent een te domme slet om hoer te zijn, lol.
Gewoon je zelf blijven en je niet als vrouw voor doen werkt het bestequote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:39 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er wel kennis van. Vertel. Hoe krijg ik het wel voor elkaar?
Me als man voor doen dan? Ik dacht dat dat soort mannen vrouwelijk aandacht juist dolgraag wilden hebben. Niet dus....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon je zelf blijven en je niet als vrouw voor doen werkt het beste
Je Conchita baardje eraf scheren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:39 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Dat is je lot. Doei.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:42 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Me als man voor doen dan? Ik dacht dat dat soort mannen vrouwelijk aandacht juist dolgraag wilden hebben. Niet dus....
Geeft een deuk in m'n zelfvertrouwen, zelfs beugelnerdjes geven me geen korting
Ik heb geen ervaring met zaken doen op die manier, dus ik kan je niet goed adviseren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:39 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
En omdat het overpriced was. Als ik er 30 voor kan betalen, waarom er 55 voor betalen, voor een hoesje van 25 euro.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
Dus je denkt dat je recht op korting hebt omdat je toevallig een stel tetten en een kut hebt?
Dat is een kwestie van onderhandelen. Daarbij kan je je bod gebruiken, dus zet in eerste instantie laag in.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:44 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
En omdat het overpriced was. Als ik er 30 voor kan betalen, waarom er 55 voor betalen, voor een hoesje van 25 euro.
Koop het dan waar het 30 kost? Janksmoel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:44 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
En omdat het overpriced was. Als ik er 30 voor kan betalen, waarom er 55 voor betalen, voor een hoesje van 25 euro.
Dat gebeurt hier toch ook?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens, om even wat dieper hier in te duiken... alle vrouwen zouden TS moeten haten...
Vechten keihard voor emancipatie en dus de macht om ook te onderhandelen met scherpe zinsneden en argumenten om je oh zo gewilde objecten te verkrijgen, maar wat doet ze?
Juist... zich zelf uithoereren voor een spelletjewat een vooruitgang!
Dat sowieso. TS gaat al op dr rug liggen voor 2 tientjes.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens, om even wat dieper hier in te duiken... alle vrouwen zouden TS moeten haten...
Vechten keihard voor emancipatie en dus de macht om ook te onderhandelen met scherpe zinsneden en argumenten om je oh zo gewilde objecten te verkrijgen, maar wat doet ze?
Juist... zich zelf uithoereren voor een spelletjewat een vooruitgang!
Dat is ze al.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |