Waarom doe je je dan altijd voor als vet monster.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:50 schreef Stimorol- het volgende:
Grapje mensenHad BMI van boven 30 en nu niet meer.
Nog steeds nix te doen op je werk?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
Oh gelukkig een grapje stel je voor als het niet zo was oh lawd help us phew
Om 2nutz te ergerenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom doe je je dan altijd voor als vet monster.
Jawel maar ik vind reageren op jou vele malen belangrijker tochquote:
Ik heb een kleine piemel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind t wel grappig dat mensen gebruik maken van iets wat eigk niet waar is
it's not gonna suck itself..quote:
Net als CB, alleen heeft die nog zijn looks mee.quote:
nee, is niet zo mijn dingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar wacht je dan op? Buk en do your thing.
Nou ja..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net als CB, alleen heeft die nog zijn looks mee.
Oh burn. Was ik maar niet zo lelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat? ga je dat ontkennen?quote:
Het lijkt wel of je vaak in je gezicht gestompt bent idd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh burn. Was ik maar niet zo lelijk.
Oh dat wist ik niet, je hebt toch niet meer dingen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je vaak in je gezicht gestompt bent idd.
Nee, gewoon kklelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, je hebt toch niet meer dingen?
Jij ook 😊quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je vaak in je gezicht gestompt bent idd.
Ik ben op zoek naar die ene foto van 'm waarbij die een kutkop trekt. Maar nee, vind CB lekkertje hoor.quote:
Die joker?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar die ene foto van 'm waarbij die een kutkop trekt. Maar nee, vind CB lekkertje hoor.
Hnnng luv yaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WAT KOM JE STOER DOEN BEOOTCHquote:
Wat ga je mij vragen ga lekker meidje vragen joh yoshiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, hoe lelijk zou je me inschatten?
Ja weenie, bedacht me wel dat hij vaker foto's met kutkop heeft geplaatst.quote:
IK ZEI TOCH DAT IK JE WEL EEN LEKKERTJE VONDquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hnnng luv ya
[..]
WAT KOM JE STOER DOEN BEOOTCH
Ik draaide mijn hoofdquote:
Zonder waxiemaxie zat t niet, nu weer kaal thoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik draaide mijn hoofd
Dat kapsel kan btw echt niet big pimpin
Kaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zonder waxiemaxie zat t niet, nu weer kaal tho
Meiden rennen altijd weg als ik ze aanspreek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ga je mij vragen ga lekker meidje vragen joh yoshi
binnenkort voor de lulz eens Humberto Tan kaal gaanquote:
Snap ik, en klopt maar ik ga niet zomaar elke flikker helpen natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Meiden rennen altijd weg als ik ze aanspreek.
Anders vraag jij voor mij, ik weet 100% dat jij wel zo'n player bent die dat kan.
pics en dan met humberto pak aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
binnenkort voor de lulz eens Humberto Tan kaal gaan
Hoho, je pa heeft je toch ook geholpen. Of niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik, en klopt maar ik ga niet zomaar elke flikker helpen natuurlijk.
Ook niet echt aardig dit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoho, je pa heeft je toch ook geholpen. Of niet?
Je hebt toch chickquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Meiden rennen altijd weg als ik ze aanspreek.
Anders vraag jij voor mij, ik weet 100% dat jij wel zo'n player bent die dat kan.
wow een vader grap, hard.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoho, je pa heeft je toch ook geholpen. Of niet?
Begrijpend lezen... leer het motherfuckerquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef Chloroform het volgende:
Gvd Nootjes, soms ben jij een grotere mongool dan al die wickedmen/BT/Modus-gasten bij elkaar.
En dat zonder al te veel moeite hehehehequote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef Chloroform het volgende:
Gvd Nootjes, soms ben jij een grotere mongool dan al die wickedmen/BT/Modus-gasten bij elkaar.
wowquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef Chloroform het volgende:
Verder ben je wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat zonder al te veel moeite hehehehe
Carequote:
Snap het niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef Chloroform het volgende:
Nog best mooie voor zo'n bastaardnestje. Als die ongecastreerde katers en ongesteriliseerde poezen planten zich altijd lukraak voort met allemaal inteelt of in ieder geval lijnenteelt tot gevolg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef Chloroform het volgende:
F&F / Er waren eens vier kleine wees katjes..
omg
Elkaar baas noemen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Snap het niet.
Geen idee wie Modus is maar je noemt zojuist 2 bazen en het woord mongool in 1 zin.
Me very confused
Baasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Elkaar baas noemen.Hou toch op man.
Geniaal, episch baasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik stomp jou nog een keer de plomp in.quote:
quote:
Wat zijn jullie toch een rebellen, sjonge jonge.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geniaal, episch baas![]()
![]()
fedoraswagstyle xDDdDD
Too.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef wickedmen het volgende:
Je kan wel merken dat KLB het afvoerputje is van het forum als users zoals Nutz en Guus_Geluk7 respect krijgen voor posts die alleen bestaan uit *insert random insult*
The tokkie lvl is to damn high here.
Niet 'opeens' hoor, hehehehe.quote:
Jelly?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:
Racist. ;sss;ssS:squote:
Verkapte liefdesverklaring, tot over drie weken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik racist zou zijn zou ik jou ook niet mogen.
Blijft moeilijk hè.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Bij jelly moet ik altijd denken aan die kwalletje van Spongebob
Ik heb het anders leuk hier hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Elkaar mongolen noemen op een anonieme forum
I just cant
Battle der frusti's
Zet de RAL9001 maar klaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verkapte liefdesverklaring, tot over drie weken.
Hou wel van ruw poesjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik stomp jou nog een keer de plomp in.
Die zou jij meenemen toch?! ;squote:
;s volgens mij zit jij weer ergens anders met je kop, tfoe wollah speakerset el schroevendraaier.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Slaap je wel s'nachts joh?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef wickedmen het volgende:
Je kan wel merken dat KLB het afvoerputje is van het forum als users zoals Nutz en Guus_Geluk7 respect krijgen voor posts die alleen bestaan uit *insert random insult*
The tokkie lvl is to damn high here.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Elkaar mongolen noemen op een anonieme forum
I just cant
Battle der frusti's* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
O, ik moet nog ff kwijt dat je een lekkere ass hebt.quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis best wel erg gesteld als je je grappen meteen moet gaan uitleggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: