Jelly?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Elkaar baas noemen.Hou toch op man.
Nee hoor.quote:
Racist. ;sss;ssS:squote:
Verkapte liefdesverklaring, tot over drie weken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik racist zou zijn zou ik jou ook niet mogen.
Blijft moeilijk hè.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Bij jelly moet ik altijd denken aan die kwalletje van Spongebob
Ik heb het anders leuk hier hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Elkaar mongolen noemen op een anonieme forum
I just cant
Battle der frusti's
Zet de RAL9001 maar klaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verkapte liefdesverklaring, tot over drie weken.
Hou wel van ruw poesjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik stomp jou nog een keer de plomp in.
Die zou jij meenemen toch?! ;squote:
;s volgens mij zit jij weer ergens anders met je kop, tfoe wollah speakerset el schroevendraaier.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Slaap je wel s'nachts joh?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef wickedmen het volgende:
Je kan wel merken dat KLB het afvoerputje is van het forum als users zoals Nutz en Guus_Geluk7 respect krijgen voor posts die alleen bestaan uit *insert random insult*
The tokkie lvl is to damn high here.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Elkaar mongolen noemen op een anonieme forum
I just cant
Battle der frusti's* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
O, ik moet nog ff kwijt dat je een lekkere ass hebt.quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis best wel erg gesteld als je je grappen meteen moet gaan uitleggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: