oh ja goed puntquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je wil toch niet trouwen met zo'n feeks. ;s
Nee joh, dat is in Friesland. Gewoon een natuurlijk heuveltje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Woon je op een terp?
Maar las over wateroverlast na regenval in het oosten. Al is het oosten best groot natuurlijk
Lief dat je dan meteen bezorgd bentquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Woon je op een terp?
Maar las over wateroverlast na regenval in het oosten. Al is het oosten best groot natuurlijk
Heuvels in NL?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee joh, dat is in Friesland. Gewoon een natuurlijk heuveltje.
En hier is niet genoeg gevallen voor wateroverlast.
Ja hequote:
Hoe kom je daar bij? alleen om chaiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij geeft echt om mensen van het internet. Vind ik wel mooi
Beter dan naar shoarma stinken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:59 schreef Stimorol- het volgende:
Dit weer en mijn haar![]()
![]()
En nu stink ik nr regen.
Wel een leukquote:
Nee fuck dat, ben geen tatta ofzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon met je hand in dat zakje, wsl voel je hem meteen, want hij ligt nog bovenop.
Waarom zeur je dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee fuck dat, ben geen tatta ofzo.De pijn is al weg.
Ik heb van postnl... ze geven aan dat ze vandaag bezorgen. Als voorkeur geef ik een plek en tijd op.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:51 schreef Chloroform het volgende:
UPS heeft al een pakketje afgeleverd, nu TNT nog met de andere twee. En m'n eettafel is er ook nog steeds niet.
Oh, ja, TNT, PostNL, same shit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb van postnl... ze geven aan dat ze vandaag bezorgen. Als voorkeur geef ik een plek en tijd op.
Bel op
'Nee, is hier niet gearriveerd. Ik denk vandaag ook niet meer..."
wat
[ afbeelding ]
Waar ze naar toe moesten...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, ja, TNT, PostNL, same shit.
Belde je naar PostNL of naar waar ze moesten bezorgen?
Lekker dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar ze naar toe moesten...
Belachelijk bedrijfdat postNL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |