quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhh een vaag antwoord die erom heen lult, sorry ik kwam te dichtbij, je zou maar jezelf zijn straks.
Ennnnnnnnnnnnnnnngggggg.
Wel goed advies van blue bunnyquote:The rules for my children when they grow up do what you want but do it on the good way, stay out if troubl with the police, be Nice to otter people, try to do it ok on scool you don't need à 10 but go try for à 6 or 7 just try you dont have to study if you get good numbers, don't have à lot of fite with your friends, be home at 11 when you want to sleep somewhere else call me and when you get à gf/bf be Nice to Him or her cuse you don't want to live alone. I Will always try to help you and i don't care if you are straight, bi, gay or what ever be what and who you want but when i hear you bulliet somebody we got à problem
doe normaal je bent gehuwdquote:
Denk niet dat hij me ooit ten huwelijk durft te vragen.quote:
Pics!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O, ik moet nog ff kwijt dat je een lekkere ass hebt.
Mijne kwam 5 uur eerder dan gepland.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik tegen de tijd dat m'n pakjes bezorgd zijn.
Omdat je bijvoorbeeld sporters hebt die volgens de bmi te weinig zouden wegen of juist te veel. Maar ook mensen die plaatselijk veel vet hebben en daar door te 'zwaar' zouden zijn volgens de bmi terwijl dit niet het geval hoeft te zijn.quote:
Doe niet zo tegen me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mijne kwam 5 uur eerder dan gepland.
Lekker voor je jij vieze vuile bezem
Zie je wel. Ben gewoon lekker.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Omdat je bijvoorbeeld sporters hebt die volgens de bmi te weinig zouden wegen of juist te veel. Maar ook mensen die plaatselijk veel vet hebben en daar door te 'zwaar' zouden zijn volgens de bmi terwijl dit niet het geval hoeft te zijn.
Moet ik ff zoeken in mijn fapmapje.quote:
Opschieten smeagol heb niet hele dag zwimpie dat je bentquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Moet ik ff zoeken in mijn fapmapje.
Gaan we zo doen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Opschieten smeagol heb niet hele dag zwimpie dat je bent
waarom nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk niet dat hij me ooit ten huwelijk durft te vragen.
Je wil toch niet trouwen met zo'n feeks. ;squote:
Daar heeft ie wel een punt ja....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je wil toch niet trouwen met zo'n feeks. ;s
hjb ;squote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik tegen de tijd dat m'n pakjes bezorgd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |