Op maandag 26 mei 2014 15:27 schreef Bloempje91 het volgende:Hallo allemaal,
Ik zit al een tijd met gevoelens waar ik niks mee kan... Ik kan mezelf compleet gek maken in de relatie met mijn vriend. Ik zoek werkelijk overal wat achter... Mijn vriend is vaak thuis bij mij ( we wonen samen) maar als die een keer weg gaat, wat die wel eens doet in het weekend, vaak naar zijn moeder of vrienden. En belt dan ook vaak netjes , hoelaat die thuis is enzo, als die onderweg is naar huis. Maar zodra die de deur uit is , komen mijn rare gedachtes omhoog.
Het is een jongen die zich goed verzorgd. Cremetje op , scheren, parfum op, haren leuk in model doen enz. Maar zodra die bijv zijn schaamstreek gaat scheren( en hij gaat die avond weg) Dan ga ik weer van alles in me hoofd halen, heeft die een ander.. Enz enz... Vorig weekend was dat ging die op een zaterdag naar zijn moeder en daarna naar zijn broer , ik belde hem een aantal keer die avond en nam op en belde mij later op de avond dat die weer naar huis komt.
Ik heb nooit een rustig gevoel in me hoofd , altijd maar die vervelende gedachtens , vind die me nog wel leuk? Gaat die vreemd? In mijn hoofd is die dan ook al 100 keer vreemd gegaan. Dit weekend zaterdag, ging die rond 1 uur smiddags naar zijn broer even de stad in, hij belde mij rond kwart voor 2 , om te vertellen dat die in de stad is met zijn broer en daarna naar zijn moeder ging.
Rond half 7 Savonds belde die mij weer , hoe het met me gaat en wat ik verder ga doen die avond. Hij vertelde dat die uit eten gaat met zijn broer en 2 vrienden hij vertelde ook welk restaurant , je kan daar onbeperkt bier drinken. En dat die na dat etentje wat gaat drinken met die vrienden in de stad en dat die nog belt over de tijd. 19:00 hadden ze gereserveerd. Mijn vriend belde mij nog een keer om 21:30 op , hoe het gaat en wat ik aan het doen was. En hij vertelde dat je er heel lekker kan eten! Verder eventjes leuk gesprek gehad, maar hij moest na 4 min ophangen want zijn vrienden kwamen terug van het roken. ( ik dacht weer de gekste dingen *zucht*)
ik keek later op ING ( we hebben een gezamenlijke rekening) en zag dag er 22:05 Savonds was gepint. Ik was net thuis , want ik was uit eten met mijn moeder. Rond 22:30 belde ik hem, hoelaat die ongeveer thuis komt , hij zei rond 01:30 ga ik hier weg. Maar ik vond dat weer niet leuk, want als ik zo laat thuis komt wilt die ook niet hebben. (Wij gaan niet apart van elkaar op stap) dus hij zei toen door de telefoon als je het niet leuk vind kom ik er nu wel aan.
Is die met de tram naar huis gegaan. Was die rond 00:30 thuis. Toen allebij gelijk gaan slapen. Volgende dag , keek ik in zijn mobiel.... ( ik weet het niet goed) en zag ik staan dat die zijn broer ( waar die ook mee uit eten was) had gebelt om 22:20 die zaterdag avond. Ik kreeg alweer een vervelend gevoel in me buik.. En ik dacht hij zal toch niet.... Hij boos dat ik weer een wantrouwde , en vertelde dat zijn broer en zijn vriend met de fiets gingen, en mijn vriend en die andere vriend met de tram. En dat die zijn broer belde waar die was in de stad.
Maar dan ga ik weer denken je kon toch ook achterop... Maar nee dat kon niet zei die. Hij had toch nog een euro op zijn Ov ( hij reist met korting ) en zijn vriend reist gratis. Dus vandaar de tram genomen. Maarja we hebben nou nog steeds ruzie... Omdat ik hem dus niet geloof. En dat terwel die wel eerder weg is gegaan van zijn vrienden , toen die in de stad was. Allemaal om mij te plezieren.
Ik schaam me enorm voor mijn gedrag! En dat ik hem controleer... Ik wil echt dat dit stopt! verder ben ik enorm onzeker!
Sorry voor dit lange verhaal, maar ik moest het echt even kwijt! Ik weet nou namelijk niet meer wie me voor de gek houdt mijn gedachtens, of mijn vriend.....
En zou fijn zijn als er alleen mensen reageren waar ik wat aan heb!
Alvast bedankt.