abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140387350
Hallo allemaal,

Ik zit al een tijd met gevoelens waar ik niks mee kan... Ik kan mezelf compleet gek maken in de relatie met mijn vriend. Ik zoek werkelijk overal wat achter... Mijn vriend is vaak thuis bij mij ( we wonen samen) maar als die een keer weg gaat, wat die wel eens doet in het weekend, vaak naar zijn moeder of vrienden. En belt dan ook vaak netjes , hoelaat die thuis is enzo, als die onderweg is naar huis. Maar zodra die de deur uit is , komen mijn rare gedachtes omhoog. Het is een jongen die zich goed verzorgd. Cremetje op , scheren, parfum op, haren leuk in model doen enz. Maar zodra die bijv zijn schaamstreek gaat scheren( en hij gaat die avond weg) Dan ga ik weer van alles in me hoofd halen, heeft die een ander.. Enz enz... Vorig weekend was dat ging die op een zaterdag naar zijn moeder en daarna naar zijn broer , ik belde hem een aantal keer die avond en nam op en belde mij later op de avond dat die weer naar huis komt. Ik heb nooit een rustig gevoel in me hoofd , altijd maar die vervelende gedachtens , vind die me nog wel leuk? Gaat die vreemd? In mijn hoofd is die dan ook al 100 keer vreemd gegaan. Dit weekend zaterdag, ging die rond 1 uur smiddags naar zijn broer even de stad in, hij belde mij rond kwart voor 2 , om te vertellen dat die in de stad is met zijn broer en daarna naar zijn moeder ging. Rond half 7 Savonds belde die mij weer , hoe het met me gaat en wat ik verder ga doen die avond. Hij vertelde dat die uit eten gaat met zijn broer en 2 vrienden hij vertelde ook welk restaurant , je kan daar onbeperkt bier drinken. En dat die na dat etentje wat gaat drinken met die vrienden in de stad en dat die nog belt over de tijd. 19:00 hadden ze gereserveerd. Mijn vriend belde mij nog een keer om 21:30 op , hoe het gaat en wat ik aan het doen was. En hij vertelde dat je er heel lekker kan eten! Verder eventjes leuk gesprek gehad, maar hij moest na 4 min ophangen want zijn vrienden kwamen terug van het roken. ( ik dacht weer de gekste dingen *zucht*) ik keek later op ING ( we hebben een gezamenlijke rekening) en zag dag er 22:05 Savonds was gepint. Ik was net thuis , want ik was uit eten met mijn moeder. Rond 22:30 belde ik hem, hoelaat die ongeveer thuis komt , hij zei rond 01:30 ga ik hier weg. Maar ik vond dat weer niet leuk, want als ik zo laat thuis komt wilt die ook niet hebben. (Wij gaan niet apart van elkaar op stap) dus hij zei toen door de telefoon als je het niet leuk vind kom ik er nu wel aan. Is die met de tram naar huis gegaan. Was die rond 00:30 thuis. Toen allebij gelijk gaan slapen. Volgende dag , keek ik in zijn mobiel.... ( ik weet het niet goed) en zag ik staan dat die zijn broer ( waar die ook mee uit eten was) had gebelt om 22:20 die zaterdag avond. Ik kreeg alweer een vervelend gevoel in me buik.. En ik dacht hij zal toch niet.... Hij boos dat ik weer een wantrouwde , en vertelde dat zijn broer en zijn vriend met de fiets gingen, en mijn vriend en die andere vriend met de tram. En dat die zijn broer belde waar die was in de stad. Maar dan ga ik weer denken je kon toch ook achterop... Maar nee dat kon niet zei die. Hij had toch nog een euro op zijn Ov ( hij reist met korting ) en zijn vriend reist gratis. Dus vandaar de tram genomen. Maarja we hebben nou nog steeds ruzie... Omdat ik hem dus niet geloof. En dat terwel die wel eerder weg is gegaan van zijn vrienden , toen die in de stad was. Allemaal om mij te plezieren.
Ik schaam me enorm voor mijn gedrag! En dat ik hem controleer... Ik wil echt dat dit stopt! verder ben ik enorm onzeker!
Sorry voor dit lange verhaal, maar ik moest het echt even kwijt! Ik weet nou namelijk niet meer wie me voor de gek houdt mijn gedachtens, of mijn vriend.....

En zou fijn zijn als er alleen mensen reageren waar ik wat aan heb!
Alvast bedankt.
pi_140387366
Doe eens alinea's gebruiken. Dit is niet te lezen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
pi_140387370
Klinkt als paranoia inderdaad. Zeker met je andere posts in het achterhoofd.
pi_140387438

Oh en verder, grow the fuck up. Dit is toch geen leuk leven zo? En voor je vriend ook niet dat hij om de haverklap gebeld wordt en dat hij altijd en overal je handje moet vasthouden omdat je je van alles in je hoofd haalt.

Heb jij geen professionele hulp? Wat je hebt wel meer issues volgens mij...
Mokkel met stuntstok
  maandag 26 mei 2014 @ 15:31:09 #5
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140387465
Als hij zijn schaamstreek scheert, dan duidt dat maar op één ding; hij neukt buiten de deur.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_140387502
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:30 schreef Mord_Sith het volgende:
[ afbeelding ]

Oh en verder, grow the fuck up. Dit is toch geen leuk leven zo? En voor je vriend ook niet dat hij om de haverklap gebeld wordt en dat hij altijd en overal je handje moet vasthouden omdat je je van alles in je hoofd haalt.

Heb jij geen professionele hulp? Wat je hebt wel meer issues volgens mij...
En jij bent moderator? That time of the month zeker?
pi_140387515
1: Alinea's, gebruik ze.

2: Ja, totaal paranoia. Als je doorgaat met zo'n controlfreak zijn, neemt je vriend vroeg of laat vanzelf wel de benen.
  maandag 26 mei 2014 @ 15:40:42 #8
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140387804
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:27 schreef Bloempje91 het volgende:
Hij boos dat ik weer een wantrouwde , en vertelde dat zijn broer en zijn vriend met de fiets gingen, en mijn vriend en die andere vriend met de tram. En dat die zijn broer belde waar die was in de stad. Maar dan ga ik weer denken je kon toch ook achterop... Maar nee dat kon niet zei die. Hij had toch nog een euro op zijn Ov ( hij reist met korting ) en zijn vriend reist gratis. Dus vandaar de tram genomen.
Die vriend van jou is een grote mafkees. Met de tram gaan terwijl je ook achterop de fiets kan. Dit betekent maar één ding: hij gaat vreemd.
Gourmetten of steengrillen?
pi_140387933
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:32 schreef Karbkronkel het volgende:

[..]

Nou nou, als dat al niet kan. Het is hier Sesamstraat niet he.
pi_140388075
Ja hij gaat vreemd, maak het snel uit
  maandag 26 mei 2014 @ 15:50:27 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140388162
En weet je wat het 'leuke' is? Door dit gedrag heb je juist kans dat je die vriend van je wegjaagt wanneer hij een meisje tegenkomt die al die panische ongein niet heeft. Een zichzelf waarmakende voorspelling dus. Ook dit zal jou niet helpen met je relatiepaniek, niks zal je helpen met je relatiepaniek tot je die onzekerheid van je weg kan werken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 26 mei 2014 @ 15:51:31 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140388198
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:32 schreef Karbkronkel het volgende:

[..]

Jij bent newbie van de maand zeker? Weer ééntje die nog gebroken moet worden voordat ie normaal kan posten hier.
Vrijheid
pi_140388212
Ruik je ook aan z'n pener als hij weer thuiskomt?
pi_140388217
quote:
9s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Jij bent newbie van de maand zeker? Weer ééntje die nog gebroken moet worden voordat ie normaal kan posten hier.
Wat lul je nou mafkees, we zitten hier in r&p geen 4chan/klb.
  maandag 26 mei 2014 @ 15:53:39 #15
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_140388270
Werk aan je zelfvertrouwen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 26 mei 2014 @ 15:54:32 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140388314
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:52 schreef Karbkronkel het volgende:

[..]

Een duidelijk QEDje, deze post.
Vrijheid
pi_140388399
Als ik de TS als vriendin had zou het allang uit zijn, wat een ontzettende controlfreak. :D
pi_140388401
Koop een zelfvertrouwen.

quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:50 schreef jogy het volgende:
En weet je wat het 'leuke' is? Door dit gedrag heb je juist kans dat je die vriend van je wegjaagt
Ook dat ja.
  maandag 26 mei 2014 @ 15:56:58 #19
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140388406
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:52 schreef Karbkronkel het volgende:

[..]

zeg, gedraag je eens, tosti-ijzer
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_140388420
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:27 schreef Bloempje91 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik zit al een tijd met gevoelens waar ik niks mee kan... Ik kan mezelf compleet gek maken in de relatie met mijn vriend. Ik zoek werkelijk overal wat achter... Mijn vriend is vaak thuis bij mij ( we wonen samen) maar als die een keer weg gaat, wat die wel eens doet in het weekend, vaak naar zijn moeder of vrienden. En belt dan ook vaak netjes , hoelaat die thuis is enzo, als die onderweg is naar huis. Maar zodra die de deur uit is , komen mijn rare gedachtes omhoog.

Het is een jongen die zich goed verzorgd. Cremetje op , scheren, parfum op, haren leuk in model doen enz. Maar zodra die bijv zijn schaamstreek gaat scheren( en hij gaat die avond weg) Dan ga ik weer van alles in me hoofd halen, heeft die een ander.. Enz enz... Vorig weekend was dat ging die op een zaterdag naar zijn moeder en daarna naar zijn broer , ik belde hem een aantal keer die avond en nam op en belde mij later op de avond dat die weer naar huis komt.

Ik heb nooit een rustig gevoel in me hoofd , altijd maar die vervelende gedachtens , vind die me nog wel leuk? Gaat die vreemd? In mijn hoofd is die dan ook al 100 keer vreemd gegaan. Dit weekend zaterdag, ging die rond 1 uur smiddags naar zijn broer even de stad in, hij belde mij rond kwart voor 2 , om te vertellen dat die in de stad is met zijn broer en daarna naar zijn moeder ging.

Rond half 7 Savonds belde die mij weer , hoe het met me gaat en wat ik verder ga doen die avond. Hij vertelde dat die uit eten gaat met zijn broer en 2 vrienden hij vertelde ook welk restaurant , je kan daar onbeperkt bier drinken. En dat die na dat etentje wat gaat drinken met die vrienden in de stad en dat die nog belt over de tijd. 19:00 hadden ze gereserveerd. Mijn vriend belde mij nog een keer om 21:30 op , hoe het gaat en wat ik aan het doen was. En hij vertelde dat je er heel lekker kan eten! Verder eventjes leuk gesprek gehad, maar hij moest na 4 min ophangen want zijn vrienden kwamen terug van het roken. ( ik dacht weer de gekste dingen *zucht*)

ik keek later op ING ( we hebben een gezamenlijke rekening) en zag dag er 22:05 Savonds was gepint. Ik was net thuis , want ik was uit eten met mijn moeder. Rond 22:30 belde ik hem, hoelaat die ongeveer thuis komt , hij zei rond 01:30 ga ik hier weg. Maar ik vond dat weer niet leuk, want als ik zo laat thuis komt wilt die ook niet hebben. (Wij gaan niet apart van elkaar op stap) dus hij zei toen door de telefoon als je het niet leuk vind kom ik er nu wel aan.

Is die met de tram naar huis gegaan. Was die rond 00:30 thuis. Toen allebij gelijk gaan slapen. Volgende dag , keek ik in zijn mobiel.... ( ik weet het niet goed) en zag ik staan dat die zijn broer ( waar die ook mee uit eten was) had gebelt om 22:20 die zaterdag avond. Ik kreeg alweer een vervelend gevoel in me buik.. En ik dacht hij zal toch niet.... Hij boos dat ik weer een wantrouwde , en vertelde dat zijn broer en zijn vriend met de fiets gingen, en mijn vriend en die andere vriend met de tram. En dat die zijn broer belde waar die was in de stad.

Maar dan ga ik weer denken je kon toch ook achterop... Maar nee dat kon niet zei die. Hij had toch nog een euro op zijn Ov ( hij reist met korting ) en zijn vriend reist gratis. Dus vandaar de tram genomen. Maarja we hebben nou nog steeds ruzie... Omdat ik hem dus niet geloof. En dat terwel die wel eerder weg is gegaan van zijn vrienden , toen die in de stad was. Allemaal om mij te plezieren.

Ik schaam me enorm voor mijn gedrag! En dat ik hem controleer... Ik wil echt dat dit stopt! verder ben ik enorm onzeker!

Sorry voor dit lange verhaal, maar ik moest het echt even kwijt! Ik weet nou namelijk niet meer wie me voor de gek houdt mijn gedachtens, of mijn vriend.....

En zou fijn zijn als er alleen mensen reageren waar ik wat aan heb!
Alvast bedankt.
pi_140388549
Het is nog steeds onleesbaar :') Die hele schrijfstijl, totaal geen interpunctie, 'hij' vervangen voor 'die', etc. etc. etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2014 16:01:17 ]
pi_140388660
quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

He he nu is het al wat beter te lezen. TS, je moet écht wat aan je onzekerheid, want dit is niet gezond. Niet voor je relatie, niet voor je vriend en óók niet voor jezelf.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
pi_140388724
Advies voor de vriend van TS: Run, Forrest, RUNNNN
pi_140388747
Wat zeikt iedereen toch. Het is blijkbaar wel leesbaar anders kan je net zo goed niet reageren! En als je toch niet normaal kan reageren neem de moeite niet meer, ik reageer er toch niet op. Voor mij is dit namelijk een serieus probleem.
pi_140388826
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:06 schreef Bloempje91 het volgende:
Wat zeikt iedereen toch. Het is blijkbaar wel leesbaar anders kan je net zo goed niet reageren! En als je toch niet normaal kan reageren neem de moeite niet meer, ik reageer er toch niet op. Voor mij is dit namelijk een serieus probleem.
Wat wil je horen? Er zitten heus wat rare dingen in zijn verhaal, maar dat hoeft nog niet direct te betekenen dat hij een ander heeft. Verder ben jij véél raarder bezig, met tig keer bellen, en 'ik wil dat je eerder naar huis komt', continu op de hoogte willen zijn, achter ieder dingetje wat zoeken, en hem op alle mogelijke manieren controleren (bankrekening, telefoon checken, etc.). Echt geen gezond gedrag, en vroeg of laat ga je hem daarmee alleen maar wegjagen, al dan niet in de armen van een ander die wél in staat is een volwassen relatie te onderhouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')