Stuur Stimorol ook al pikante foto's van zichzelf rond? Ik had haar hoger ingeschat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O, ik moet nog ff kwijt dat je een lekkere ass hebt.
*ting* *ting* *ting*quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik tegen de tijd dat m'n pakjes bezorgd zijn.
Rustig maar, ook jij hebt een lekkere ass.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Stuur Stimorol ook al pikante foto's van zichzelf rond? Ik had haar hoger ingeschat.
Die stuurt ze van anderen rond en zegt dat zij het is...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Stuur Stimorol ook al pikante foto's van zichzelf rond? Ik had haar hoger ingeschat.
En dan hebben ze het verkeerde bezorgd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga ik huilen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan hebben ze het verkeerde bezorgd..
Nog ff over die stoelen, heb vandaag bij Kwantum eetstoelen gezien voor 45 p st maar geen idee of dit jouw smaak zou zijn, weet niet wat je zoekt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ga ik huilen.![]()
Zou vier dingen bezorgd krijgen vandaag eh, heb gvd nog niets binnen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nog ff over die stoelen, heb vandaag bij Kwantum eetstoelen gezien voor 45 p st maar geen idee of dit jouw smaak zou zijn, weet niet wat je zoekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze? Niet echt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ja dat zijn ze idd. Wat zoek je dan wel?quote:
Geen lelijke, denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze idd. Wat zoek je dan wel?
Ik zoek niks, ik moet me gewoon even mentaal voorbereiden op het betalen van de stoelen die ik ga kopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze idd. Wat zoek je dan wel?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'nee jij...'quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Natuurlijk, kan dat btw beter aan jou vragen aan je posts te zien.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik moest ook wel een beetje lachen om mezelf.quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Ik ga vanavond weer mijn geniale kipwraps maken.
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Ze wilde goedkope stoelen toch?quote:
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Sterkte ermee he...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zoek niks, ik moet me gewoon even mentaal voorbereiden op het betalen van de stoelen die ik ga kopen.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
tot vanavondquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga vanavond weer mijn geniale kipwraps maken.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik zie je aan de eettafel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga vanavond weer mijn geniale kipwraps maken.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Je moet wel met bordje op schoot eten op de bank, is niet erg toch?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
oh serieus? voor wanneer staat je operatie geplanned?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik tegen de tijd dat m'n pakjes bezorgd zijn.huehue jij mag van mijn schoot eten hue hue okquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet wel met bordje op schoot eten op de bank, is niet erg toch?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ahhhh een vaag antwoord die erom heen lult, sorry ik kwam te dichtbij, je zou maar jezelf zijn straks.quote:
Ennnnnnnnnnnnnnnngggggg.![]()
Morgen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
oh serieus? voor wanneer staat je operatie geplanned?
[..]
huehue jij mag van mijn schoot eten hue hue ok
Wil wel op schoot.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhh een vaag antwoord die erom heen lult, sorry ik kwam te dichtbij, je zou maar jezelf zijn straks.
Ennnnnnnnnnnnnnnngggggg.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wel goed advies van blue bunnyquote:The rules for my children when they grow up do what you want but do it on the good way, stay out if troubl with the police, be Nice to otter people, try to do it ok on scool you don't need à 10 but go try for à 6 or 7 just try you dont have to study if you get good numbers, don't have à lot of fite with your friends, be home at 11 when you want to sleep somewhere else call me and when you get à gf/bf be Nice to Him or her cuse you don't want to live alone. I Will always try to help you and i don't care if you are straight, bi, gay or what ever be what and who you want but when i hear you bulliet somebody we got à problem* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
doe normaal je bent gehuwdquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Denk niet dat hij me ooit ten huwelijk durft te vragen.quote:
Pics!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O, ik moet nog ff kwijt dat je een lekkere ass hebt.![]()
Mijne kwam 5 uur eerder dan gepland.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker voor je jij vieze vuile bezem![]()
Omdat je bijvoorbeeld sporters hebt die volgens de bmi te weinig zouden wegen of juist te veel. Maar ook mensen die plaatselijk veel vet hebben en daar door te 'zwaar' zouden zijn volgens de bmi terwijl dit niet het geval hoeft te zijn.quote:Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Doe niet zo tegen me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mijne kwam 5 uur eerder dan gepland.
Lekker voor je jij vieze vuile bezemOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Zie je wel. Ben gewoon lekker.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Omdat je bijvoorbeeld sporters hebt die volgens de bmi te weinig zouden wegen of juist te veel. Maar ook mensen die plaatselijk veel vet hebben en daar door te 'zwaar' zouden zijn volgens de bmi terwijl dit niet het geval hoeft te zijn.![]()
Moet ik ff zoeken in mijn fapmapje.quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Opschieten smeagol heb niet hele dag zwimpie dat je bentquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Moet ik ff zoeken in mijn fapmapje.![]()
Gaan we zo doen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Opschieten smeagol heb niet hele dag zwimpie dat je bent
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
waarom nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk niet dat hij me ooit ten huwelijk durft te vragen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je wil toch niet trouwen met zo'n feeks. ;squote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Daar heeft ie wel een punt ja....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je wil toch niet trouwen met zo'n feeks. ;sOp zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
hjb ;squote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
En altijd het laatste woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |