quote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
My mom is as strong as a sheep on the oudside, but got a lion hearth from the inside
Your mom is a strong sheepy but not when lion tamed her.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
My mom is as strong as a sheep on the oudside, but got a lion hearth from the inside
Zet het op je Tumblr.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef BlueJeans het volgende:
Down on the West Coast they got a sayin'
"If you're not drinkin' then you're not playin'."![]()
Down on the West Coast I get this feeling like
It all could happen that's why I'm leaving''
Tumblr hebbenquote:
Wie hou je voor de gek, elke Lana Del Rey fan heeft Tumblr, Instagram en Twitter.quote:
Ik niet. Geen van de drie.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Elke Lana Del Rey fan heeft Tumblr, Instagram en Twitter.
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef BozeHaas het volgende:
Wickedmen is toch die gozer met zijnhoofd
Alleen speciale mensen krijgen die.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb al 30 x gezegd doe een normale.
Gaylord
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Wat.quote:
Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef wickedmen het volgende:
Mensen gierig maken zonder recept!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Double Crunch Honey Garlic Chicken Breasts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
hardquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil hetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op maandag 26 mei 2014 22:43 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Daarbij weet iedereen wat voor een mislukte nietsnut jij bent, als zelfs haan je niet meer moet en je uit die groep bent weggepest
Kom kom, er kunnen wel meer vingers erin, hell doe de hele vuist maar in 1 keer...quote:
Hey kijk, misschien kan hij je helpen. Ook een iPhone.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit heb ik met mijn samsung wel eens gehad. Niet met mijn iPhone
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey kijk, misschien kan hij je helpen. Ook een iPhone.
[..]
My retard noemen om me vervolgens weer te dmen om je te helpen met je iPhonequote:
Hoe je het ook wendt of keert, je blijft een fucking retard en dat maak je keer op keer weer duidelijk. Hoef ik zelf niets voor te doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
My retard noemen om me vervolgens weer te dmen om je te helpen met je iPhonekkr kneusje
Fixedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, je blijft een fucking baas en dat maak je keer op keer weer duidelijk. Hoef ik zelf niets voor te doen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
keihard afgestraftVerzin anders nog even een lion verhaalte
Dan doe je me zoooveel pijn.
Madquote:
wendtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, je blijft een fucking retard en dat maak je keer op keer weer duidelijk. Hoef ik zelf niets voor te doen.
typefouten maken duiden op emotioneel typenquote:
Wat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
typefouten maken duiden op emotioneel typenen 2x reageren is natuurlijk overduidelijk het teken
4ebe ernaast, huilend en krijsendquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat.ik fmaka encht geen typrefouten omedat ik emotieneel bejn. Sukkolll. En al reageer ik 150x .. ik vind het helemaal gezellig
Neem aan dat ik inmiddels meer dan welkom ben?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Vergeet je niet om deze week nieuwe kanker de SC binnen te halen?
Jammer dat er honing op zit. :squote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |