Op iedereen happen en dan zeggen dat mensen happen op jouw hapuitlokking.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit idddie verdorven 2nutz, oh die retard, niks bijzonders... maar wel blijven happen
Yeah, een ECKTE Ninja schakel je niet zomaar uit, komt gewoon weer terug........quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hebben je gemist
Zelfs ik, en ik kom bijna nooit in KLB.
Trots op je, mien jungquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:14 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Yeah, een ECKTE Ninja schakel je niet zomaar uit, komt gewoon weer terug........
Deze ook, keihard afgestraft maar mij maar blijven quoten voor het laatste woord...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Op iedereen happen en dan zeggen dat mensen happen op jouw hapuitlokking.Jelly.
Ik vind het zo mooi om die vleugjes zelfreflectie in je posts te lezenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze ook, keihard afgestraft maar mij maar blijven quoten voor het laatste woord...
Je bent poep ga weg
nou danquote:
En dat ik in discussie ging dat deed ik bij 3 verschillende onderwerpen, zoals ik IRL ben tja dat ben ik ook op 't forum.. Helaas heb ik ervoor moeten betalen met mijn blauwe kleurtjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:57 schreef haan33 het volgende:
Iemand zou 'godverdomme' hebben gezegd en TS zou dat weggehaald hebben.
aangezien de crew een hypocriet zooitje is en vond dat mensen gewoon 'godverdomme' mocht zeggen krijgt hij iedereen over zich heen.
TS ging in discussie, maarja toen yvonne de discussie dreigde te verliezen bande ze hem maar een halfjaar.
TS sterkte en ik zal je steunen!
keihard afgestraftquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze ook, keihard afgestraft maar mij maar blijven quoten voor het laatste woord...
Je bent poep ga weg
Waanideeen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi om die vleugjes zelfreflectie in je posts te lezen
Ik mag nog steeds geen berichten sturenquote:Melding
Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem
Mja bij discussies worden mods wel vaker per direct uit de crew geknikkerd, maar gelijk een half jaar banquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:15 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
En dat ik in discussie ging dat deed ik bij 3 verschillende onderwerpen, zoals ik IRL ben tja dat ben ik ook op 't forum.. Helaas heb ik ervoor moeten betalen met mijn blauwe kleurtje
Da's zodat je geen vrouwtjes meer kan lastigvallen denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:16 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik mag nog steeds geen berichten sturen
Dat kloptquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
je weet zelf dat ik je helemaal kapot maak
Ik had nogal wat vriendjes op dat moment bij de users en er moest even een sterk signaal worden afgegevenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja bij discussies worden mods wel vaker per direct uit de crew geknikkerd, maar gelijk een half jaar ban
Heb je goatses lopen spammen ofzo?
ik ben er voor je broederquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:15 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
En dat ik in discussie ging dat deed ik bij 3 verschillende onderwerpen, zoals ik IRL ben tja dat ben ik ook op 't forum.. Helaas heb ik ervoor moeten betalen met mijn blauwe kleurtje
paddepoel representquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:18 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik had nogal wat vriendjes op dat moment bij de users en er moest even een sterk signaal worden afgegeven.. Achja ik heb wel vaker gehoord dat mijn beidehante gedrag mij in de problemen brengt, dit was ook al zo bij stages etc.. Neemt niet weg dat ik heel veel plezier heb gehad als MOD zijnde, toen ik geband was keek ik hier vaak en dan dacht ik "hier mist de ferme LN hand" iemand die even goed de zaken weer aanpakt en zorgt voor orde in de chaos. Godverdomme zeg
ik heb je in het vizierquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lig al met gebalde vuisten in de bosjes voor je deur. Rustig wachten tot je naar buiten komt
Wie weet kun je jezelf wel weer omhoog likkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:18 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik had nogal wat vriendjes op dat moment bij de users en er moest even een sterk signaal worden afgegeven.. Achja ik heb wel vaker gehoord dat mijn beidehante gedrag mij in de problemen brengt, dit was ook al zo bij stages etc.. Neemt niet weg dat ik heel veel plezier heb gehad als MOD zijnde, toen ik geband was keek ik hier vaak en dan dacht ik "hier mist de ferme LN hand" iemand die even goed de zaken weer aanpakt en zorgt voor orde in de chaos. Godverdomme zeg
tweets van jezelf dusquote:
De manier. Ik zou even in het" yvonne is lief" topic iets kotswaardigs posten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:20 schreef Moira. het volgende:
Wie weet kun je jezelf wel weer omhoog likken
Of een mooie collage voor d'r maken, dat mag ook wel eens helpen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De manier. Ik zou even in het" yvonne is lief" topic iets kotswaardigs posten.
hehe wij hebben ook goede gesprekken gehad, ik was gisteren nog in paddepoel ik ging naar de kapper maarja was fucking druk dus ik liep gewoon weer weg nadat ik 5 minuten had gewachtquote:
Het heeft erg veel indruk gemaakt op iedereen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:18 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik had nogal wat vriendjes op dat moment bij de users en er moest even een sterk signaal worden afgegeven
In juli is er een algemene FOK!meet in Utrecht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Zullen we een grote FOK! meet organiseren waarbij echt iedereen komt? Lijkt me echt heel gezellig.
wat wat paddepoel groningen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
hehe wij hebben ook goede gesprekken gehad, ik was gisteren nog in paddepoel ik ging naar de kapper maarja was fucking druk dus ik liep gewoon weer weg nadat ik 5 minuten had gewacht
Verdomme wat enig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
In juli is er een algemene FOK!meet in Utrecht.
lastig, ik denk dat ik in de top 10 staat op yvonne haar haat lijstjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie weet kun je jezelf wel weer omhoog likken
Nee maar serieus, dat is ze echtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef haan33 het volgende:
Of mensen die zeggen: 'yvonne is echt een schat hoor!!! 1'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |