Dit heb ik met mijn samsung wel eens gehad. Niet met mijn iPhonequote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:33 schreef GezondeSpanning het volgende:
Per ongeluk het 'mute' knopje aanraken tijdens het bellen waardoor mensen aan de andere kant van de lijn je niet meer kunnen horen terwijl je aan het praten bent.
Ben je er nog?
Verdomme weer de mute knop!
Herkenbaar probleem en tevens terechte klacht.
iPhone. Echte klacht gespot!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit heb ik met mijn samsung wel eens gehad. Niet met mijn iPhone
Training voor telefoonautisten? graagquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:44 schreef voederbietel het volgende:
Zonde wel, ik vind bellen super. Zijn er geen trainingen voor?
Dat je twijfelt of er nu nog wat acheraan komt of niet en dan een stilte valtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:32 schreef d4v1d het volgende:
Ik herken t wel. Als ik iemand bel en hallo zeg verwacht ik m een hallo terug maar dan is het altijd stil. Volgensmij moet ik dan gelijk iets vragen of vertellen
Ja, ben ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:59 schreef hoink581 het volgende:
Klinkt een beetje alsof je een enorme kneus bent TS.
Ik heb dat dus steeds met mn samsung. Bloed irritant. Zeker als je ff snel wat wilt doorgeven grrrquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit heb ik met mijn samsung wel eens gehad. Niet met mijn iPhone
Heb net jouw moeder, oma en tante gebeld...was nicequote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:43 schreef Copthorne het volgende:
Meer bellen, oefening baart kunst. Bel je moeder, je oma, je tante, random mensen uit het telefoonboek en verbeter die skills.
Ja toch nie danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:40 schreef LethalNinja het volgende:
2Nutz topic, sowieo dus een terechte klacht
Echt he, slechte designquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:12 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ik heb dat dus steeds met mn samsung. Bloed irritant. Zeker als je ff snel wat wilt doorgeven grrr
Lekker bezig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
Heb net jouw moeder, oma en tante gebeld...was nice
Je moet uit het niets ineens KEIHARD gaan praten. Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:18 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb ook een hekel aan bellen, je kan niet iemand gewoon een paar batsen verkopen als ze onzin praten. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor internet communicatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |