Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Hier nog wel zonnetje, maar buienradar voorspeld niet veel goeds voor 18:00 uur.. hoop dan al thuis te zijn van werk, anders vrees ik dat ik iets droogs aan moet trekken tegen dat ik thuis ben..
Ik weet niet of het lopen vandaag nog gaat lukken. Heb nog redelijk wat te doen, inclusief koffer inpakken voor Monaco. Zou eigenlijk m`n best moeten doen om nog wel te gaan, want anders kan ik pas op z`n vroegst dinsdag weer lopen. Ik neem m`n hardloopspullen wel mee naar Monaco, maar betwijfel dat er ook iets van gaat komen
Wel een mooie plex om een gpx-je van te hebben
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Helemaal als je elke avond op een afterparty van de F1 staat, waar o.a Paris Hilton, Eva Longoria, Prins Albert en talloze andere professionele modellen voor uitgenodigd zijn.
Betekent overigens niet dat eerder genoemde namen er ook daadwerkelijk zullen zijn, maar geeft wel aan wat voor evenement het is
Dat had wel ff heel gaaf geweest ja! Geen idee hoe de wegen daar zijn tho.
Ik weet dat er een bus van Nice naar Monaco gaat, maar of je er een beetje veilig kunt lopen weet ik ook niet. Misschien loopt er stiekem wel ergens een mooie wandelroute.
Ik ben op m'n balkon aan het werk Niet lang meer, want de helderheid van m'n scherm op 100% vreet energie. En vanavond maar de warmte op de baan trotseren, gelukkig waait het daar altijd.
Op donderdag 22 mei 2014 15:11 schreef hatsaflats het volgende: Ik ben op m'n balkon aan het werk Niet lang meer, want de helderheid van m'n scherm op 100% vreet energie. En vanavond maar de warmte op de baan trotseren, gelukkig waait het daar altijd.
Ja, ik ga eind van de middag, hier waait het al, dus hopelijk valt het mee
En buiten werken is een goed plan! *laptop oppakt*
2 jaar geleden de funrun in de knipe gedaan, vet mooi parcours. Al is die niet te vergelijken met de echte runs, we kregen te horen dat alles waar wij bovenlangs mochten, de wedstrijdlopers onderlangs moesten.
Ik denk eraan om weer met een groepje vrienden op 5 oktober in leeuwarden een survivalrun te lopen
Klopt, dat is niet te vergelijken (aantal hindernissen en soort hindernissen is nogal anders) Maar een funrun is wel een leuke eerste aanraking met de sport. Ik loop in De Knipe de halve (en wedstrijd). Ben er verder nog nooit geweest, dus dat wordt een grote verassing. RUC Leeuwarden was ook vreselijk zwaar afgelopen jaar, BSC was ook al niet misselijk (daar komt mijn vriendin in uit)
It has to mean something Could never mean more than a sacrifice
Op donderdag 22 mei 2014 15:26 schreef Voccar het volgende: Wellicht dat er laptops zijn waarbij je in het zonnetje wel goed kan zien, maar helaas bij mijn laptop niet.
Op volledige helderheid gaat het bij mij net (mat scherm). Maar ik heb er een parasolletje bij gepakt, en dan gaat het beter.
Vandaag even een wat rustiger dagje gehad dus tussendoor mijn najaaragenda qua hardlopen opgezet. Een mooie vulling vanaf eind augustus tot begin december ongeveer iedere 2-3 wk een wedstrijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Klopt, dat is niet te vergelijken (aantal hindernissen en soort hindernissen is nogal anders) Maar een funrun is wel een leuke eerste aanraking met de sport. Ik loop in De Knipe de halve (en wedstrijd). Ben er verder nog nooit geweest, dus dat wordt een grote verassing. RUC Leeuwarden was ook vreselijk zwaar afgelopen jaar, BSC was ook al niet misselijk (daar komt mijn vriendin in uit)
Ja dan gaan we wel weer voor de funrun hoor, want anders finisht niemand :p
Paar jaar geleden ook een koppelrun gedaan, bij de eerste de beste swingover ben ik dan mijn bandje kwijt (Wel als enige van de 3 koppels mijn koppelchick met bandje over de finish gekregen, hebben maar 2 weken voetafdrukken in mijn schouders gestaan :p )
Trek eens aan mijn vinger? Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ja dan gaan we wel weer voor de funrun hoor, want anders finisht niemand :p
Paar jaar geleden ook een koppelrun gedaan, bij de eerste de beste swingover ben ik dan mijn bandje kwijt (Wel als enige van de 3 koppels mijn koppelchick met bandje over de finish gekregen, hebben maar 2 weken voetafdrukken in mijn schouders gestaan :p )
Even zorgen dat je de schippersslag kent, daar kom je al een heel eind mee.
It has to mean something Could never mean more than a sacrifice
Hier trekt het inmiddels aardig dicht. Dus met een beetje wind erbij wordt het misschien zelfs nog aangenaam trainen, als het niet opeens snoeihard mosselweer wordt.
K heb nieuwe nieuwe schoenen naar loopcentrum geweest en daar testjes gedaan enzo... dus hopen dat nu mn knie over gaat... kost wat maar dan heb je ook wat..
Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef ..-._---_-.- het volgende: Blergh, algehele malaise hier: spierpijn, klam en snipverkouden. Ik voel me snipjestreepje. Het geplande lopen vanavond wordt niks
Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef ..-._---_-.- het volgende: Blergh, algehele malaise hier: spierpijn, klam en snipverkouden. Ik voel me snipjestreepje. Het geplande lopen vanavond wordt niks
Kom er maar bij liggen dan. Hoewel ik gewoon op t werk zit te blaffen met mn longen vol
Today is life - the only life you are sure of. Make the most of today. Dale Carnegie
Ik ben bang dat ik zondag bij het supporteren bij de Marikenloop iets heb opgelopen. Ik heb mijn vriendin een fles water aangereikt en die is voordat ik 'm terug kreeg langs nog een aantal monden gegaan. Daarna heb ik daar nog uit gedronken want het was warm en stipstreep had ook dorst. Stom natuurlijk
Op donderdag 22 mei 2014 17:28 schreef ..-._---_-.- het volgende: Ik ben bang dat ik zondag bij het supporteren bij de Marikenloop iets heb opgelopen. Ik heb mijn vriendin een fles water aangereikt en die is voordat ik 'm terug kreeg langs nog een aantal monden gegaan. Daarna heb ik daar nog uit gedronken want het was warm en stipstreep had ook dorst. Stom natuurlijk
Iets dodelijks?
Ff wat anders, zou ik voor het stemmen perse die stempas nodig hebben? En voldoet mijn rijbewijs als id?
Op donderdag 22 mei 2014 15:11 schreef hatsaflats het volgende: Ik ben op m'n balkon aan het werk Niet lang meer, want de helderheid van m'n scherm op 100% vreet energie. En vanavond maar de warmte op de baan trotseren, gelukkig waait het daar altijd.
Is dat die baan langs de weg, bij de molen en het gemaal?
Op donderdag 22 mei 2014 17:28 schreef ..-._---_-.- het volgende: Ik ben bang dat ik zondag bij het supporteren bij de Marikenloop iets heb opgelopen. Ik heb mijn vriendin een fles water aangereikt en die is voordat ik 'm terug kreeg langs nog een aantal monden gegaan. Daarna heb ik daar nog uit gedronken want het was warm en stipstreep had ook dorst. Stom natuurlijk
T is weer klaar. Wanneer moeten we weer stemmen? Ofwel: tot wanneer heb ik weer rust? * Murmeli houdt niet zo van dat gestem al vind ik eigenlijk dat het wel goed is dat het kan #innerlijkestrijd
Op donderdag 22 mei 2014 18:38 schreef Murmeli het volgende: T is weer klaar. Wanneer moeten we weer stemmen? Ofwel: tot wanneer heb ik weer rust? * Murmeli houdt niet zo van dat gestem al vind ik eigenlijk dat het wel goed is dat het kan #innerlijkestrijd
Ik voer de strijd die Murmeli voert ook, maar dan niet intern. Ik vind ons stemrecht een verworven recht waar je gebruik van moet maken, en Mr. Gup interesseert het allemaal niet zoveel. Als het aan hem lag, zou ie dan ook nog gaan. En ik vind dat dat niet kan. Wat dus resulteert in twee chagrijnige bakkesen bij het stembureau want we gaan tòch, maar vraag niet hoe
Ik ben het ook met je eens hoor gup. Ik merk soms wel bij mezelf dat ik er vaak niet gemotiveerd voor ben om te gaan stemmen omdat ik me afvraag of het nou zoveel uitmaakt. Neemt niet weg dat je met niet stemmen sowieso geen invloed hebt em met wel stemmen misschien wel een klein beetje. Heel klein beetje dan Maar in the end ben ik in de afgelopen 21 jaar hooguit 3x niet geweest denk ik
Ook als ik niet ga stemmen ga ik vertegenwoordigd worden in de EU, dus kan ik er maar beter voor zorgen dat ik nog enigszins invloed heb kunnen uitoefenen wie mij gaat vertegenwoordigen en met welke ideeën.
Prins Bernhard was vroeger volgens de RVD ook altijd ongesteld!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Misschien dat ik dat morgenochtend ook doe. Die 5km langs het strand morgen zullen weinig voorstellen qua inspanning, vermoed ik. En gewoon omdat het lekker is, een stukje lopen.
Prins Bernhard was vroeger volgens de RVD ook altijd ongesteld!
alleen vertelden ze er nooit bij of hij ook gewoon bleef door hardlopen
alleen vertelden ze er nooit bij of hij ook gewoon bleef door hardlopen
Ik loop, gek genoeg, extra lekker in de rode weken terwijl veel mensen toch klagen over allerlei ongemakken. Hoewel, de dames hier zijn allemaal stoer geloof ik!
Ik loop, gek genoeg, extra lekker in de rode weken terwijl veel mensen toch klagen over allerlei ongemakken. Hoewel, de dames hier zijn allemaal stoer geloof ik!
vrouwen.....
+1
Today is life - the only life you are sure of. Make the most of today. Dale Carnegie
problem than is that a lot of men got hen picked....!!
O, Runner's World! Die moet ik eigenlijk zo nog eventjes uit m'n brievenbus vissen. Had ik iets eerder aan moeten denken, nu moet ik weer helemaal naar beneden.
Net 4x1000p400 gelopen (zoiets is die nieuwe hippe schrijfwijze toch?). M'n nieuwe HRM lijkt het vrij aardig te doen, en maar af en toe signaal te verliezen. Hij pikt wel ook lekker snel signaal op. Zondag bij de wedstrijd had hij het zeker op het laatst moeilijk, met al dat zweet enzo. Ook best leuk om weer eens hartslag bij intervalletjes te zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog even speciaal voor Zwabber:
Hij is bij de laatste 2 intervallen op het laatst eventjes het signaal verloren. Dat vind ik niet zo erg. Zondag moet ie zich nog wel even bewijzen bij een LDL.
[ Bericht 15% gewijzigd door hatsaflats op 22-05-2014 21:11:19 ]
Op donderdag 22 mei 2014 20:39 schreef Guppyfriend het volgende: Ik loop, gek genoeg, extra lekker in de rode weken terwijl veel mensen toch klagen over allerlei ongemakken. Hoewel, de dames hier zijn allemaal stoer geloof ik!
Het is niet mijn favoriete week om te lopen maar ik loop wel door.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Het maakt mij niet veel uit. Plug erin, pampers erbij en rennen maar
Op donderdag 22 mei 2014 21:05 schreef hatsaflats het volgende: O, Runner's World! Die moet ik eigenlijk zo nog eventjes uit m'n brievenbus vissen. Had ik iets eerder aan moeten denken, nu moet ik weer helemaal naar beneden.
Net 4x1000p400 gelopen (zoiets is die nieuwe hippe schrijfwijze toch?). M'n nieuwe HRM lijkt het vrij aardig te doen, en maar af en toe signaal te verliezen. Hij pikt wel ook lekker snel signaal op. Zondag bij de wedstrijd had hij het zeker op het laatst moeilijk, met al dat zweet enzo. Ook best leuk om weer eens hartslag bij intervalletjes te zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog even speciaal voor Zwabber: [ afbeelding ]
Hij is bij de laatste 2 intervallen op het laatst eventjes het signaal verloren. Dat vind ik niet zo erg. Zondag moet ie zich nog wel even bewijzen bij een LDL.
Hij zakt mooi snel! Misschien ben je toch fitter dan je denkt
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op donderdag 22 mei 2014 21:05 schreef hatsaflats het volgende: O, Runner's World! Die moet ik eigenlijk zo nog eventjes uit m'n brievenbus vissen. Had ik iets eerder aan moeten denken, nu moet ik weer helemaal naar beneden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog even speciaal voor Zwabber: [ afbeelding ]
Dat doe ik idd. Maar heeft helaas geen effect. Beste helpt als ik weer eens omgevallen ben dextro. Of een mars ofzo
is daar geen Garmin functie voor??
Dan is het iets met je suikerspiegel. Moet je je eten op aanpassen. Das niet zo moeilijk op zich
Ja dat is het dus wel. Want het gebeurt ook als ik bijvoorbeeld net geluncht heb. Er is geen pijl op te trekken. Heb er nu al zo'n 14 jaar last van. Heb al heel veel geprobeerd. Ook samen met de huisarts enzo. Ook verschillende soorten pil gebruikt. Gelukkig is het niet meer zo erg als in de puberteit. Dat was vooral de eerste dag echt een ramp.
Anyhow het is niet behaald alsof we er niks aan hebben proberen te doen
Sorry als ik heftig reageer maar het is best frustrerend als je ergens al de helft van je leven last van hebt en er dan gezegd wordt dat is niet zo moeilijk. Als het niet zo moeilijk was had ik er al vanaf geweest.
Op donderdag 22 mei 2014 21:39 schreef streamnl het volgende: Ik (en een niet FoK!er) gaan aanstaande zaterdag in Eersel een LDL lopen van 25km. Als er meer mensen interesse hebben... Je bent van harte welkom.
Op donderdag 22 mei 2014 21:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende: Sorry als ik heftig reageer maar het is best frustrerend als je ergens al de helft van je leven last van hebt en er dan gezegd wordt dat is niet zo moeilijk. Als het niet zo moeilijk was had ik er al vanaf geweest.
Het is jouw lijf. Daar kunnen anderen niet over oordelen moet je maar denken.
Ik ben ook heel wat keren met mega buikkrampen van school naar huis gefietst. Gelukkig heb ik daar tegenwoordig geen last meer van. (Hoewel ik laatst tijdens een loopje wel even een bankje mee gepakt heb omdat ik er door het lopen ineens last van had)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Het is jouw lijf. Daar kunnen anderen niet over oordelen moet je maar denken.
Ik ben ook heel wat keren met mega buikkrampen van school naar huis gefietst. Gelukkig heb ik daar tegenwoordig geen last meer van. (Hoewel ik laatst tijdens een loopje wel even een bankje mee gepakt heb omdat ik er door het lopen ineens last van had)
Die buikkrampen kunnen heel intens zijn he. Ik vind dat ongesteld zijn maar vervelend. Mijn moeder had precies hetzelfde dan ik. Na haar eerste zwangerschap nooit meer gehad. Dus ik hoop daar ook een beetje op.
Die buikkrampen kunnen heel intens zijn he. Ik vind dat ongesteld zijn maar vervelend. Mijn moeder had precies hetzelfde dan ik. Na haar eerste zwangerschap nooit meer gehad. Dus ik hoop daar ook een beetje op.
Hoe lang nog voor het zo ver is.
Ik werd laatst door mijn vader gewaarschuwd dat mijn moeder al vroeg 'de overgang in ging' ik zeg laat maar komen. Weg met die ellende elke maand.
Als het aan mij ligt niet lang.. maar wil ook heel graag eerst trouwen.. het is wat
Overgang is ook niet alles trouwens. Heb mijn portie gehad dan wil ik daar gewoon niet merken enzo
Jij hebt al kindjes toch?
2 meiden van 7 en 10.
Trouwen scheelt wel een hoop gedoe met erkennen van het kind enzo maar er zijn ook genoeg mensen die dat niks uit maakt. Eerst maar flink sparen voor een feestje dus.
Van kinderen kun je ook kramp krijgen. En ik heb van jongs af aan aan moeten horen dat ik mijn moeders buik en borsten heb verpest, dus dat zal wel zo zijn. Ik zou maar oppassen met denken dat het van kinderen beter wordt
Op donderdag 22 mei 2014 22:10 schreef hatsaflats het volgende: Van kinderen kun je ook kramp krijgen. En ik heb van jongs af aan aan moeten horen dat ik mijn moeders buik en borsten heb verpest, dus dat zal wel zo zijn. Ik zou maar oppassen met denken dat het van kinderen beter wordt
Heel veel kramp zelfs. Het kind moet toch geboren worden.
Trouwen scheelt wel een hoop gedoe met erkennen van het kind enzo maar er zijn ook genoeg mensen die dat niks uit maakt. Eerst maar flink sparen voor een feestje dus.
Ja precies scheelt een hoop gedoe. En trouwen.. nog beter feestje
Agh mijn vriend is bijna 30 hij wil er wat meer vaart achter gaan zetten haha.
En wat leuk twee meiden. Lijkt me leuk lekker tutten enzo. Al lijken jochies me ook wel heel leuk.
Heel veel kramp zelfs. Het kind moet toch geboren worden.
Ja, maar als het daarna stopt... Mijn ouders hebben toch zeker tot m'n 18e kramp van me gehad, waarschijnlijk zelfs wel langer, maar toen was ik iig het huis uit
Ja, maar als het daarna stopt... Mijn ouders hebben toch zeker tot m'n 18e kramp van me gehad, waarschijnlijk zelfs wel langer, maar toen was ik iig het huis uit
Kramp in hun portemonnee waarschijnlijk. De kramp van het loslaten is minder erg dan de kramp van de bevalling kan ik inmiddels zeggen. Hoewel als de oudste straks gaat stappen... We wonen wel in West Friesland natuurlijk
Onze oudste kan prima door voor een jongen. Wel lang haar en rokjes en zo maar ook bomen klimmen en banjeren in de natuur.
[..]
Kramp in hun portemonnee waarschijnlijk. De kramp van het loslaten is minder erg dan de kramp van de bevalling kan ik inmiddels zeggen. Hoewel als de oudste straks gaat stappen... We wonen wel in West Friesland natuurlijk
Dat soort meiden vind ik het leukst. op scouting ook altijd zo leuk. Overdag met ze door het bos bos banjeren er zitten ze van top tot teen onder de modder en s' avonds is het tutten.
Oke genoeg voor vanavond.. anders rammel ik uit elkaar
Dat soort meiden vind ik het leukst. op scouting ook altijd zo leuk. Overdag met ze door het bos bos banjeren er zitten ze van top tot teen onder de modder en s' avonds is het tutten.
Ze gaat als het goed is binnenkort een keer met een vriendinnetje mee naar scouting. Zo stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb voor haar terwijl ik zelf ook een aantal jaar leiding geweest ben!
Ja dat is het dus wel. Want het gebeurt ook als ik bijvoorbeeld net geluncht heb. Er is geen pijl op te trekken. Heb er nu al zo'n 14 jaar last van. Heb al heel veel geprobeerd. Ook samen met de huisarts enzo. Ook verschillende soorten pil gebruikt. Gelukkig is het niet meer zo erg als in de puberteit. Dat was vooral de eerste dag echt een ramp.
Anyhow het is niet behaald alsof we er niks aan hebben proberen te doen
Sorry als ik heftig reageer maar het is best frustrerend als je ergens al de helft van je leven last van hebt en er dan gezegd wordt dat is niet zo moeilijk. Als het niet zo moeilijk was had ik er al vanaf geweest.
Was niet bot bedoeld meis wist niet dat je er al zoveel mee hebt geklooid.
Het kan eraan liggen wat je eet. Dat bedoelde ik n beetje. Heeft je huisarts ook naar hypoglycemie gekeken? Dat hoef je an sich niet te hebben maar als je op sommige momenten van die flauwtes krijgt kan het zijn dat de eetadviezen die voor hypoglycemie gelden ook voor jou kunnen helpen. (Is bij mij wel zo, als ik normaal eet word ik heel snel duizelig als ik lang wacht met eten, trillen heel de mikmak)
Ze gaat als het goed is binnenkort een keer met een vriendinnetje mee naar scouting. Zo stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb voor haar terwijl ik zelf ook een aantal jaar leiding geweest ben!
[..]
Sorry flipsen, we zullen weer terug on topic gaan.
Morgen mijn eerste rondje rennen op Tenerife
Scouting is echt ontzettend leuk.
En idd weer on topic haha. Sorry iedereen
En Tenerife geluksvogel. Ben benieuwd hoe je het vind.
Ik had eigenlijk nu een klein eindje willen rennen, maar nog voordat ik me had omgekleed had ik opeens een duidelijk geval van Yurkak Morgen dan maar, gewoon volgens planning.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
En Tenerife geluksvogel. Ben benieuwd hoe je het vind.
Hardlopen daar is vast een stukje heftiger dan hier want heuveltjes en bergen enzo. Maar dat is weer goed voor de beenspieren zullen we maar zeggen. En het is er warm natuurlijk maarja, dat is het hier nu ook.
quote:
Op donderdag 22 mei 2014 22:31 schreef flipsen het volgende: Ik had eigenlijk nu een klein eindje willen rennen, maar nog voordat ik me had omgekleed had ik opeens een duidelijk geval van Yurkak Morgen dan maar, gewoon volgens planning.
En je was zo goed bezig. Beterschap.
Op donderdag 22 mei 2014 22:35 schreef Murmeli het volgende: Ben benieuwd hoe het rennen gaat daar! En gewoon kleine stukjes. 3 km is op zo'n lokatie ook al erg mooi
Ik heb mijn coach beloofd dat ik 2 rondjes van 3km om de glofbaan zou doen. Maar even zien hoe het gaat morgen.
Op donderdag 22 mei 2014 15:26 schreef flipsen het volgende: Wat ga je daar doen Levitas? Iets zegt me dat je niet alleen om de race te kijken gaat? Werk? And if so, nog een assistent nodig?
Ga inderdaad 3 avonden assisteren bij een veiling voor het goede doel. We zijn al met z`n tweeën en volgens de supervisor is er voldoende ruimte om elkaar af te wisselen om "af en toe een drankje te doen en regelmatig rond te lopen om met bekende mensen een praatje te maken". Sorry
Anyway. Lopen is er vandaag niet meer van gekomen, helaas. Nu lekker richting bed om een heel leuk weekend in te gaan. Ga proberen véél foto's te maken - De geïnteresseerden kunnen me eventueel opzoeken op FB. Tot maandagavond lieve FOK!'ertjes. Ik ga jullie missen
Was niet bot bedoeld meis wist niet dat je er al zoveel mee hebt geklooid.
Het kan eraan liggen wat je eet. Dat bedoelde ik n beetje. Heeft je huisarts ook naar hypoglycemie gekeken? Dat hoef je an sich niet te hebben maar als je op sommige momenten van die flauwtes krijgt kan het zijn dat de eetadviezen die voor hypoglycemie gelden ook voor jou kunnen helpen. (Is bij mij wel zo, als ik normaal eet word ik heel snel duizelig als ik lang wacht met eten, trillen heel de mikmak)
Hypo ken ik idd. En heb ik het met de huisarts ook over gehad. Mijn suiker is keurig. Maar de klachten die ik heb komen idd overeen. Heb ook alweer enige jaren geleden bij een diëtiste daarvoor gelopen. Maar helaas had dit geen positief effect. Mijn suiker kan ook niet getest worden want zo snel als het komt is het ook weer weg.
Ik heb toen geleerd om op meerdere momenten van de dag Iets te eten. Maar dat lijf doet toch wel waar het zelf zin in heeft.
Vandaag na het werk weer gelopen, 5km was het idee maar het werden er 10. Ondanks de benauwdheid ging het heel lekker, zowel in het bos als op het asfalt gelopen. Mooie oefening voor het schijnbare 'pittige parcours' van zaterdag. Ik denk dat ik daar gewoon 1 rondje van 5km ga lopen. Of het moet me wel heel erg voor de wind gaan.
Hardlopen daar is vast een stukje heftiger dan hier want heuveltjes en bergen enzo. Maar dat is weer goed voor de beenspieren zullen we maar zeggen. En het is er warm natuurlijk maarja, dat is het hier nu ook.
[..]
En je was zo goed bezig. Beterschap.
Ik denk dat de natuur het het enorm waard gaat maken. Maar zal wel pittiger zijn dan hier idd. Maar dat kn jij wel. Vooral genieten
Ik denk dat de natuur het het enorm waard gaat maken. Maar zal wel pittiger zijn dan hier idd. Maar dat kn jij wel. Vooral genieten
Ja hoor, genieten en als het niet gaat gewoon des Evy's af en toe even een stukje lopen. En de laatste dag wil ik als het even kan nog een echte berg op rennen. (En dan lekker met spierpijn terug naar huis. )
Ja hoor, genieten en als het niet gaat gewoon des Evy's af en toe even een stukje lopen. En de laatste dag wil ik als het even kan nog een echte berg op rennen. (En dan lekker met spierpijn terug naar huis. )
Op donderdag 22 mei 2014 22:48 schreef E.T. het volgende: Nanook, geloof me.. ik zou mijn kinderen liever in WestFriesland laten stappen, dan in Rotterdam.. Beetje de lokale kermissen af enzo.. (memories )
Dank voor de geruststelling E.T.
Ik heb me vooral bang laten maken door het nieuws over schuurfeesten en coma zuipen van de afgelopen jaren.
Op donderdag 22 mei 2014 22:52 schreef E.T. het volgende: Zou er bijna voor overwegen terug te verhuizen (al zal er de afgelopen 15 jaar ook wel het nodige veranderd zijn..)
Volgens mij ga je Swets nooit zo ver krijgen. Gelukkig zijn er altijd nog loopjes hier zodat je een excuus hebt om af en toe eens terug te komen.
En natuurlijk is het deels ook een stukje opvoeding maar vooral onze oudste hecht ook behoorlijk wat waarde aan wat haar vriendinnen vinden. Nouja, ze merkt het vanzelf wel dat de day after een avondje stappen lang zo leuk niet is. En haar vader is 'gemeen' genoeg om haar dat flink te laten voelen.
Volgens mij ga je Swets nooit zo ver krijgen. Gelukkig zijn er altijd nog loopjes hier zodat je een excuus hebt om af en toe eens terug te komen.
En natuurlijk is het deels ook een stukje opvoeding maar vooral onze oudste hecht ook behoorlijk wat waarde aan wat haar vriendinnen vinden. Nouja, ze merkt het vanzelf wel dat de day after een avondje stappen lang zo leuk niet is. En haar vader is 'gemeen' genoeg om haar dat flink te laten voelen.
Idd een keer er goed ziek van zijn en het is al een stuk minder leuk haha.
Stoomtram HM, schrijf hem bij op de kalender voor volgend jaar
de 10km gaat bijna langs m'n oude huis, 3x langs ex-schoonfamilie en langs plekken waar oude schoolvriendinnen woonden Tis zo'n klere eind rijden voor 10km
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Op donderdag 22 mei 2014 23:34 schreef E.T. het volgende: de 10km gaat bijna langs m'n oude huis, 3x langs ex-schoonfamilie en langs plekken waar oude schoolvriendinnen woonden Tis zo'n klere eind rijden voor 10km
Toe nou, het is voor RD veel verder en die gaat ook!
Wanneer is het eigenlijk?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Zal dan volgend jaar ook wel rond die datum zijn? Ik zie mogelijkheden (weer een verjaardag in NL vieren). Dát wordt een leuke meet, met [LIF]´ers uit Nieuw Zeeland en Argentinië Probleem is dat die HM nog niet echt in mijn eigen planning staat...
Op donderdag 22 mei 2014 23:34 schreef E.T. het volgende: de 10km gaat bijna langs m'n oude huis, 3x langs ex-schoonfamilie en langs plekken waar oude schoolvriendinnen woonden Tis zo'n klere eind rijden voor 10km
Op vrijdag 23 mei 2014 00:11 schreef flipsen het volgende: Zal dan volgend jaar ook wel rond die datum zijn? Ik zie mogelijkheden (weer een verjaardag in NL vieren). Dát wordt een leuke meet, met [LIF]´ers uit Nieuw Zeeland en Argentinië Probleem is dat die HM nog niet echt in mijn eigen planning staat...
Op vrijdag 23 mei 2014 00:11 schreef flipsen het volgende: Zal dan volgend jaar ook wel rond die datum zijn? Ik zie mogelijkheden (weer een verjaardag in NL vieren). Dát wordt een leuke meet, met [LIF]´ers uit Nieuw Zeeland en Argentinië Probleem is dat die HM nog niet echt in mijn eigen planning staat...
Nog ruim een jaar om te trainen. Komt vast goed!
Op donderdag 22 mei 2014 21:39 schreef streamnl het volgende: Ik (en een niet FoK!er) gaan aanstaande zaterdag in Eersel een LDL lopen van 25km. Als er meer mensen interesse hebben... Je bent van harte welkom.
Bedankt voor de uitnodiging in ieder geval. Leuk initiatief!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Nietmiepen. Het is maar 21 km en een beetje. Ik doe mee
maar wanneer weet hij nog niet precies.,volgend jaar heeft hij grote bouwplannen op het programma staan op het bedrijf die voor het nieuwe bollenseizoen af moeten dus het is dan wel handig als hij tijdens de bouw aanwezig is...hij gaat er op dit moment vanuit dat hij er van mid-uni tot mid-juli is
maar wanneer weet hij nog niet precies.,volgend jaar heeft hij grote bouwplannen op het programma staan op het bedrijf die voor het nieuwe bollenseizoen af moeten dus het is dan wel handig als hij tijdens de bouw aanwezig is...hij gaat er op dit moment vanuit dat hij er van mid-uni tot mid-juli is
Hypo ken ik idd. En heb ik het met de huisarts ook over gehad. Mijn suiker is keurig. Maar de klachten die ik heb komen idd overeen. Heb ook alweer enige jaren geleden bij een diëtiste daarvoor gelopen. Maar helaas had dit geen positief effect. Mijn suiker kan ook niet getest worden want zo snel als het komt is het ook weer weg.
Ik heb toen geleerd om op meerdere momenten van de dag Iets te eten. Maar dat lijf doet toch wel waar het zelf zin in heeft.
Lastig. Bij mij is het nu wel onder controle, bijna nooit meer trillende handen. Maar ik eet veel minder of in ieder geval bewuster suikers/witte pasta etc. Maar kan natuurlijk zijn dat jouw lichaam anders werkt. En zo'n wiebelige suikerspiegel is niet zo makkelijk te meten denk ik. Dan zou je 24 uur non stop moeten meten ofzo
Lastig. Bij mij is het nu wel onder controle, bijna nooit meer trillende handen. Maar ik eet veel minder of in ieder geval bewuster suikers/witte pasta etc. Maar kan natuurlijk zijn dat jouw lichaam anders werkt. En zo'n wiebelige suikerspiegel is niet zo makkelijk te meten denk ik. Dan zou je 24 uur non stop moeten meten ofzo
Heb het ook alleen in die 4 dagen. Het is lastig maar daarom ben ik ook zo blij met die spibelt past ook nog een rolletje dextro in ik loop dan ook nooit alleen ofwel met een vriend of met mijn vriend met de fiets er naast dat is wel echt heel fijn. Maar ik ben er tot op heden iedere keer goed van terug gekomen en dat wil ik graag zo houden haha.
Even een paar uurtjes werken, rond half 12 naar de sportschool. Toch maar even wat krachttraining doen en een half uurtje op de crosstrainer. Stil blijven zitten lukt me zo moeilijk. Even kijken hoe mijn rug dat houdt en dan hopelijk volgende week weer rustig wat kilometertjes hardlopen.
Op donderdag 22 mei 2014 22:09 schreef Nanook24 het volgende: Trouwen scheelt wel een hoop gedoe met erkennen van het kind enzo maar er zijn ook genoeg mensen die dat niks uit maakt. Eerst maar flink sparen voor een feestje dus.
Als papa die nooit getrouwd is geweest kan ik zeggen dat dat gedoe heel erg meevalt. Tijdens de zwangerschap inderdaad het erkennen van de ongeboren vrucht, of welke mooie naam ze er ook aan gegeven hebben. Dat kan overigens ook na de geboorte, maar als ik het me goed herinner moet de moeder ook mee. En bij de aangifte krijg je formulieren mee voor de rechtbank, om ouderlijk gezag aan te vragen voor de vader. Dat heb je ook niet automatisch als je niet getrouwd bent. En je moet bij de eerste de achternaam vast laten leggen, de overige kinderen uit dezelfde relatie hebben automatisch dezelfde achternaam. Dat is volgens mij alles...
Veel vervelender is het maken van een ouderschapsplan. Dus gewoon bij elkaar blijven, dan bespaar je je die ongein. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat mijn ex en ik wel goed met elkaar omgaan en goede regelingen hebben voor de kinderen (de eerder geposte hardlopende dochter van 4 en een zoon van 1).
Ontopic: Voor de dames die morgenavond nog niets te doen hebben en niet naar de Champions League finale willen kijken, er is nog een leuk loopje in Amersfoort. Door het bos bij het bosbad en de dierentuin.
Probeer het ook eens te meten als je vrij bent. Eerst direct na het wakker worden, vervolgens een uurtje of zo later.
Als het dan niet zo is, dan is op een werkdag jouw hartslag direct na het wakker worden hoger omdat je haaststress hebt. Je móet dan opstaan, terwijl dat op een vrije dag meestal niet moet (of niet zo vroeg) en de stress lager is.
Trouwen heeft ons niet echt geholpen, dus onze jongste is geadopteerd Sinds 1 april is kinderen krijgen voor ons dus ongeveer ¤1.500,- goedkoper geworden, want het kost nog steeds geld, maar de adoptie procedure hoeft niet meer
Dat gaat in ieder geval nog een beetje over hardlopen hoor hoop ik
Dit.
Ik vind dit tot nu toe een van de minst interessante topics. Gelukkig dat er vanavond weer wat spannends staat te gebeuren, dan hebben we weer wat te bepraten.
Op vrijdag 23 mei 2014 10:54 schreef Nikkie_86 het volgende: Iemand tips??? Vanacht vreselijke kramp in mn kuit gekregen nu een keiharde kuit met veel pijn..
Trouwen heeft ons niet echt geholpen, dus onze jongste is geadopteerd Sinds 1 april is kinderen krijgen voor ons dus ongeveer ¤1.500,- goedkoper geworden, want het kost nog steeds geld, maar de adoptie procedure hoeft niet meer
Dat is ook stom. Je zou toch zeggen dat een getrouwd bi-stel dezelfde rechten heeft als een getrouwd hetero stel maar dat is dus helaas nog steeds niet zo.
Ik wil graag rennen met mijn GPS horloge maar geen tijd! Of vanavond heel laat of morgenvroeg dan maar. Morgen ook naar de winkel voor nieuwe schoenen als het lukt Ik geef deze maand wel veel uit aan de goedkope hobby die hardlopen heet
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ik vind dit tot nu toe een van de minst interessante topics. Gelukkig dat er vanavond weer wat spannends staat te gebeuren, dan hebben we weer wat te bepraten.
Ik snap dat niet. Wedstrijdjes plannen is zo mogelijk nog leuker dan ze lopen. Ik heb er nu 16 gepland staan voor de rest van het jaar (eentje is gisteren geschrapt wegens een uitnodiging voor een trouwerij).
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 12:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende: Ik ga in augustus op Texel nog meedoen aan een loopje. Weet alleen nog niet welke afstand dus heb me nog niet ingeschreven
Op vrijdag 23 mei 2014 12:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende: Ik ga in augustus op Texel nog meedoen aan een loopje. Weet alleen nog niet welke afstand dus heb me nog niet ingeschreven
Rondje Texel is maar 60km
Leuke locatie om te lopen
Ik zit nu toch hevig te twijfelen om me in te schrijven voor http://strandlopen.nl/, enige nadeel is dat ik dan de eerste 5 vrijdagen erna in de avond moet hockeyen. En om nu 45km te fietsen om 4km te rennen zie ik ook niet helemaal zitten.
Trek eens aan mijn vinger? Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ik snap dat niet. Wedstrijdjes plannen is zo mogelijk nog leuker dan ze lopen. Ik heb er nu 16 gepland staan voor de rest van het jaar (eentje is gisteren geschrapt wegens een uitnodiging voor een trouwerij).
[..]
Texel
Ik snap dat niet zoveel wedstrijdjes plannen, om een fijn stukje te lopen heb je geen wedstrijdje nodig. Om je te motiveren om ergens voor te trainen is een wedstrijdje dan weer wel ideaal.
Op vrijdag 23 mei 2014 12:26 schreef Quoi het volgende: Bij mij gaat het ook meevallen qua wedstrijd-agenda tot aan 7 september (HM) m.u.v. Golden 10 en Ekiden. Er moet nl worden getraind!
Ik zit nu toch hevig te twijfelen om me in te schrijven voor http://strandlopen.nl/, enige nadeel is dat ik dan de eerste 5 vrijdagen erna in de avond moet hockeyen. En om nu 45km te fietsen om 4km te rennen zie ik ook niet helemaal zitten.
Ook leuk maar idd een nadeel icm. Je hockey.
En loopje wat ik wil gaan doen loopt door het bos en duin gebied. En zeker super gebied. Ga er vaak naartoe op vakantie. Paar weken geleden ook nog een les van Evy gelopen.
En loopje wat ik wil gaan doen loopt door het bos en duin gebied. En zeker super gebied. Ga er vaak naartoe op vakantie. Paar weken geleden ook nog een les van Evy gelopen.
Welk loopje? De Bos en Duin Zomercross heb ik een paar jaar geleden gedaan, maar die komt niet door het duin... Wel een leuk loopje, en allemaal goed te belopen; geen echte cross gelukkig
Op vrijdag 23 mei 2014 12:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende: En loopje wat ik wil gaan doen loopt door het bos en duin gebied. En zeker super gebied. Ga er vaak naartoe op vakantie. Paar weken geleden ook nog een les van Evy gelopen.
Tja die hockey is een zomeravondcompetitie waarbij je ingedeeld wordt met mensen die het kunnen en mensen die nog nooit een hockeystick vast gehouden hebben (zoals ik). Het is volgens mij ook meer een excuus om een krat bier weg te werken Maar dat maakt het natuurlijk niet minder leuk
Welk loopje? De Bos en Duin Zomercross heb ik een paar jaar geleden gedaan, maar die komt niet door het duin... Wel een leuk loopje, en allemaal goed te belopen; geen echte cross gelukkig
Die ja start tegenover de camping das hendig
Jammer dat het niet door het duin gaat. Ik twijfel tussen de 4 en de 8 trouwens. Weet niet of ik er dan al 8 loop.
Tja die hockey is een zomeravondcompetitie waarbij je ingedeeld wordt met mensen die het kunnen en mensen die nog nooit een hockeystick vast gehouden hebben (zoals ik). Het is volgens mij ook meer een excuus om een krat bier weg te werken Maar dat maakt het natuurlijk niet minder leuk
De trainingen zien er leuker uit dan die hele marathon.
Haha misschien wel Was ook erg gezellig vorig jaar, lekker praten met de pacers die al duizend marathons en ultra's hebben gelopen, van tevoren en achteraf koffie drinken in het OS.. Erg goed georganiseerd!
[..]
Texel
Ik vind wedstrijdjes een onderbreking van mijn training. Dus ik doe er niet zoveel echt serieus. 2 juli wordt ook al een trainingsloopje.
Voor een wedstrijdje afentoe. Eens in de paar maanden ofzo.
Maar misschien komt dat ook omdat ik nog im de opbouwfase zit qua afstand. Kan me voorstellen dat als ik eenmaal/een paar keee een hm heb gelopen dat ik daarna minder tijd nodig heb voor de volgende. Nu duurt dat opbouwproces lang, vooral omdat ik nu weer een maand kwijt ben door heupski
Ik ben gek op wedstrijdjes, vooral de kleine loopjes in dorpen Verzamelen in een oude kleedkamer, bij de warming up een beetje praten met lopers die al ruim twintig jaar lopen en altijd tips hebben, dan knallen door het dorp/de polder/over de dijk en uiteindelijk een biertje in de kantine in het clubhuis dat er heel lang staat.
Heerlijk. Beter dan al die grote evenementen à la Dam tot Dam of de grote marathons. Heb nou al zin om volgende week terug te keren naar Monnickendam voor een 10km wedstrijd.
Overigens de afgelopen LDL's gelopen met koptelefoon met podcasts op mijn mp3-speler. Nooit zo'n fan geweest van muziek tijdens het lopen, maar lopen met verhalen van This American Life bevalt zeker
Ik train voor mezelf. Maar ik wil dus weer de Bruggenloop lopen met mijn collega's van de ic. En ook wil ik graag mijn pr van die loop verbeteren. Als ik de 15 km weer goed in de benen heb wil ik kijken of ik weer een keer met de CPC mee kan doen. Ik werk heel veel weekenden, dus zo heel vaak kan ik ook niet met een loopje meedoen.
Besef me dat ik voor de HM training wel weer wil gaan aanhaken bij een groepje voor de LDL'en. Bij eigen club gaan die LDL'en nog altijd veels te snel + veel mensen doen aan een 'zomerstop'.
Nu dus maar een mail richting een andere groep lopers gestuurd. Die starten met trainen naar de HM van Lissabon va 8 juni. Of ik mag aanhaken ;-) Dat betekent op zondagochtend LDL lopen en in een ander gebied
Op vrijdag 23 mei 2014 12:55 schreef Quoi het volgende: Besef me dat ik voor de HM training wel weer wil gaan aanhaken bij een groepje voor de LDL'en. Bij eigen club gaan die LDL'en nog altijd veels te snel + veel mensen doen aan een 'zomerstop'.
Nu dus maar een mail richting een andere groep lopers gestuurd. Die starten met trainen naar de HM van Lissabon va 8 juni. Of ik mag aanhaken ;-) Dat betekent op zondagochtend LDL lopen en in een ander gebied
Op vrijdag 23 mei 2014 12:55 schreef Quoi het volgende: Besef me dat ik voor de HM training wel weer wil gaan aanhaken bij een groepje voor de LDL'en. Bij eigen club gaan die LDL'en nog altijd veels te snel + veel mensen doen aan een 'zomerstop'.
Ik krijg er weer zin in!
Oeh waar lopen die en hoe hard gaan ze? Wil ik misschien ook mee lopen want mijn groep houdt ook zomerstop. Tenzij je dat vervelend vindt, dat kan ook natuurlijk
Oeh waar lopen die en hoe hard gaan ze? Wil ik misschien ook mee lopen want mijn groep houdt ook zomerstop. Tenzij je dat vervelend vindt, dat kan ook natuurlijk
klik Ik heb een mailtje gestuurd zojuist met mijn plan om aan te haken voor de Oostland HM. Houd je op de hoogte als ik antwoord krijg
Oef. Gewetenskwestie. Ik gaf een tijdje al geen bloed meer omdat ik daardoor meerdere dagen erna niet in staat ben om hard te lopen. Hardlopen kreeg even voorrang Nu krijg ik een sms'je dat er een tekort is aan mijn bloedgroep en of ik langs wil komen
* Quoi zet even alle geplande loopjes voor de komende week op een rijtje
Op vrijdag 23 mei 2014 14:10 schreef Merlijn het volgende: Zo... na dik twee maanden stilstand weer eens rustig aan gaan lopen. Ik heb nog steeds "last" van mijn scheenbeen, maar het is goed te doen...
Op vrijdag 23 mei 2014 14:10 schreef Merlijn het volgende: Zo... na dik twee maanden stilstand weer eens rustig aan gaan lopen. Ik heb nog steeds "last" van mijn scheenbeen, maar het is goed te doen...
KM 4.59 DURATION 30:11
Het is opeens warrum!!
Lieve schat, als je nog altijd last hebt kun je dan niet beter beginnen met kort op te bouwen in plaats van meteen weer voor bijna 5 km?
Ik kan gewoon niet langzamer lopen... dan sta ik stil Deze was trouwens netjes 15-3(ish)-12... ik was stuk. Kun je zien wat twee maanden stilstand meteen doet...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Fysio zegt: kan prima, als je maar voldoende opwarmt en een pauze tussendoor inzet.
[..]
Ik kan gewoon niet langzamer lopen... dan sta ik stil Deze was trouwens netjes 15-3(ish)-12... ik was stuk. Kun je zien wat twee maanden stilstand meteen doet...
klik Ik heb een mailtje gestuurd zojuist met mijn plan om aan te haken voor de Oostland HM. Houd je op de hoogte als ik antwoord krijg
Nice dank! Ik moet effe kijken wat er haalbaar is. Als de gegeven snelheid wedstrijdtempo is haal ik t wel. Als trainingstempo is 10km/u te snel voor een ldl voor mij. En ff uitzoeken hoe ik daar kom. Ws fiets in metro
Op vrijdag 23 mei 2014 14:13 schreef Merlijn het volgende: Ik kan gewoon niet langzamer lopen... dan sta ik stil Deze was trouwens netjes 15-3(ish)-12... ik was stuk. Kun je zien wat twee maanden stilstand meteen doet...
Je was stuk...
Prima, dan moet je langzamer lopen dus. Onzin dat je dat niet kan. Gewoon doen.
Ik heb inmiddels al ruim 900 km's gemaakt op mijn Brooks, dus ik denk dat ik wel een vermoeden heb waar een deel van dat vakantiegeld aan besteed gaat worden
Ik heb inmiddels al ruim 900 km's gemaakt op mijn Brooks, dus ik denk dat ik wel een vermoeden heb waar een deel van dat vakantiegeld aan besteed gaat worden
Oeh! Nice!
Op vrijdag 23 mei 2014 14:06 schreef Quoi het volgende: Oef. Gewetenskwestie. Ik gaf een tijdje al geen bloed meer omdat ik daardoor meerdere dagen erna niet in staat ben om hard te lopen. Hardlopen kreeg even voorrang Nu krijg ik een sms'je dat er een tekort is aan mijn bloedgroep en of ik langs wil komen
Ik krijg dat dus nooit! En uit mezelf vergeet ik altijd om te gaan
Fysio zegt: kan prima, als je maar voldoende opwarmt en een pauze tussendoor inzet.
[..]
fysio zegt kan prima, je lichaam denkt daar blijkbaar anders over.
Op vrijdag 23 mei 2014 14:06 schreef Quoi het volgende: Oef. Gewetenskwestie. Ik gaf een tijdje al geen bloed meer omdat ik daardoor meerdere dagen erna niet in staat ben om hard te lopen. Hardlopen kreeg even voorrang Nu krijg ik een sms'je dat er een tekort is aan mijn bloedgroep en of ik langs wil komen
Persoonlijk zou ik dan gaan. Het is toch een fijn gevoel dat je je medemens hiermee kan helpen.
Even een algemene vraag. Hoe kun je hardlopen een beetje leuk maken? Ik hoor vaak dat je muziek in moet doen, maar ten eerste vind ik het irritant om met die dingen in mijn oren te lopen, ten tweede hoor ik de geluiden in mijn omgeving (het verkeer enzo) niet meer.
Lopen met iemand anders vind ik ook niet zo handig, want dan met je genoodzaakt te praten en dat gaat ten koste van je ademhaling en bovendien kun je nooit écht in je eigen tempo lopen.
Als ik ga hardlopen, heb ik er na een half uur (meestal heb ik dan 5.5 kilometer gelopen) echt genoeg van. Ik kan het best langer volhouden, ik kan best nog wel even doorgaan, maar ik vind het zo saai dat ik eigenlijk gewoon weer naar huis wil.
Op vrijdag 23 mei 2014 17:49 schreef Shreyas het volgende: Even een algemene vraag. Hoe kun je hardlopen een beetje leuk maken? Ik hoor vaak dat je muziek in moet doen, maar ten eerste vind ik het irritant om met die dingen in mijn oren te lopen, ten tweede hoor ik de geluiden in mijn omgeving (het verkeer enzo) niet meer.
Lopen met iemand anders vind ik ook niet zo handig, want dan met je genoodzaakt te praten en dat gaat ten koste van je ademhaling en bovendien kun je nooit écht in je eigen tempo lopen.
Als ik ga hardlopen, heb ik er na een half uur (meestal heb ik dan 5.5 kilometer gelopen) echt genoeg van. Ik kan het best langer volhouden, ik kan best nog wel even doorgaan, maar ik vind het zo saai dat ik eigenlijk gewoon weer naar huis wil.
leuke omgeving uitzoeken? uitdaging maken in snelheid of afstand?
Op vrijdag 23 mei 2014 17:49 schreef Shreyas het volgende: Even een algemene vraag. Hoe kun je hardlopen een beetje leuk maken? Ik hoor vaak dat je muziek in moet doen, maar ten eerste vind ik het irritant om met die dingen in mijn oren te lopen, ten tweede hoor ik de geluiden in mijn omgeving (het verkeer enzo) niet meer.
Over muziek, ikzelf loop ook het liefst zonder muziek maar ik doe dat omdat ik geniet van de geluiden die ik in de bossen hoor. Er zijn genoeg mensen hier die wel met muziek lopen dus je zou eens kunnen informeren wat de mogelijkheden zijn qua hoofdtelefoons. Er zal heus wel een hoofdtelefoon bestaan, die jij ook fijn vindt. Je zou kunnen proberen om te genieten van je omgeving. Wat zie je? Wat hoor je? Ga bedenken wat de mensen gaan doen die je tegenkomt. Lukt dat niet, fiets een stukje en ga op een andere plek lopen en geniet dan. Met iemand samen lopen.. Tja. Zolang je kan praten, ga je in ieder geval niet te hard. En dat één van de twee (de snellere) iets moet aanpassen qua tempo moet je maar voor lief nemen.
eh gaan fietsen? Als je hardlopen niet leuk vind. Het moet geen moeten worden.
Als je er niks aan vindt kun je ook besluiten niet hard te lopen he.... Zat andere sporten te vinden
eh gaan fietsen? Als je hardlopen niet leuk vind. Het moet geen moeten worden.
Fietsen doe ik al. Ik denk dat de tips met betrekking tot omgeving wel nuttig zijn. Normaliter loop ik gewoon door de stad waar relatief veel verkeer is (en stoplichten). Ik denk dat ik beter naar een mooie plek kan fietsen en daar kan gaan hardlopen ja.
Fietsen doe ik al. Ik denk dat de tips met betrekking tot omgeving wel nuttig zijn. Normaliter loop ik gewoon door de stad waar relatief veel verkeer is (en stoplichten). Ik denk dat ik beter naar een mooie plek kan fietsen en daar kan gaan hardlopen ja.
dat zou heel goed kunnnen gaan werken. Een beetje de bossen, duinen, heide of wat er hij jou ook maar in de buurt is in of op.
Ik vind het stuk lekkerder om te lopen met muziek, maar ben het wel met je eens dat het niet makkelijk is om geschikte oordopjes te vinden. Misschien dat je ook wel een doel mist bij het hardlopen, wat je met een smartphone en app wel kan hebben.
Ga ik wel of ga ik niet, that´s the question... Vrij gammel, maar het is prachtig zonnig weer (maar brrrrrm 3 graden!) en vandaag zou ik "moeten" en heb ook wel zin. Maar niet om halverwege de bosjes in te moeten duiken Vanaf morgen wordt het kloteweer, dus eigenlijk zou ik vandaag graag willen. Ach what the hell, ik ga gewoon!
Op vrijdag 23 mei 2014 18:28 schreef flipsen het volgende: Ga ik wel of ga ik niet, that´s the question... Vrij gammel, maar het is prachtig zonnig weer (maar brrrrrm 3 graden!) en vandaag zou ik "moeten" en heb ook wel zin. Maar niet om halverwege de bosjes in te moeten duiken Vanaf morgen wordt het kloteweer, dus eigenlijk zou ik vandaag graag willen. Ach what the hell, ik ga gewoon!
Ik zou gewoon niet gaan als je het saai vindt. Een nieuwe omgeving is ook maar 1 a 2 keer nieuw, dan ook niet meer en is het weer saai. Gewoon een andere tijdsbesteding zoeken dus
Op vrijdag 23 mei 2014 18:28 schreef flipsen het volgende: Ga ik wel of ga ik niet, that´s the question... Vrij gammel, maar het is prachtig zonnig weer (maar brrrrrm 3 graden!) en vandaag zou ik "moeten" en heb ook wel zin. Maar niet om halverwege de bosjes in te moeten duiken Vanaf morgen wordt het kloteweer, dus eigenlijk zou ik vandaag graag willen. Ach what the hell, ik ga gewoon!
Pleerolletje onder de arm mee