Ja. Dat had ik me vanmorgen ook bedacht als optie.quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Misschien kun je de laatste week van je 10K training komende week herhalen en dan volgend weekend een 10K ergens lopen? Of met hemelvaart? Dat lijkt me lekkerder. Dan kun je zaterdag gewoon lekker van je avond genieten, en hoef je je ook tijdens je loopje niet bang te maken dat je het de dag ervoor toch te laat hebt gemaakt.
Fijne verkansie samen!quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:09 schreef motorbloempje het volgende:
Jero!
Enneh. Iedereen die de komende weekenden of weken gaat lopen: veel succes en plezier alvast!
Zo maar eens naar bed. Morgen op verkansie!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Fijne vakantie Mo en Wolve.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:09 schreef motorbloempje het volgende:
Jero!
Enneh. Iedereen die de komende weekenden of weken gaat lopen: veel succes en plezier alvast!
Zo maar eens naar bed. Morgen op verkansie!![]()
Het internet staat toch al vol met m'n foto's. Een foto erbij, who cares?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:52 schreef Jero_nimo het volgende:
Serinde, TWC, Sylvesterrr en ik hebben trouwens een leuke duimpjesfoto gemaakt, weet niet of jullie (degene die erop staan) het erg vinden als ik die hier plaats?
Hij staat erbij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:58 schreef Littlecreep het volgende:
Goed, ik ben al enkele maanden blessurevrij, ren weer trainingsweken van 25-30km, dus het is tijd voor een nieuwe poging op de halve marathon.
Dus, mag ik in de OP Zwabber?
[ code verwijderd ]
Was wel weer leuk hoor! Vind het ook niet erg en kan me lekker uitleven, maar in de natuur is toch leukerquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
Mooie tijd Jero! Echt goed gedaan! Hoe was het om weer op asfalt te lopen?
Het wordt toch soberso een fijne verkansie?quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:15 schreef Wolve000 het volgende:
Vakantie begint goed. Ik word wakker, rek me uit, kramp in m'n kuit! En nu loop ik mank.
en ook nog met anderen op de foto durven.......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 jaar geleden de funrun in de knipe gedaan, vet mooi parcours. Al is die niet te vergelijken met de echte runs, we kregen te horen dat alles waar wij bovenlangs mochten, de wedstrijdlopers onderlangs moesten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:20 schreef Cynic het volgende:
Over 2 weken is de run in De Knipe. Daar hoor ik tamelijk verschrikkelijke dingen over, dus misschien bedenk ik me dan wel
ja dat klopt, een "neck check" is een redelijk vaak gebruikte vuistregel daarvoor:quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:25 schreef Ynske het volgende:
Ik las dat als je verkoudheid/griep hebt onder je nek dat je dan beter niet kunt gaan lopen. Klopt dat?
quote:"A neck check is a way to determine your level of activity during a respiratory illness," adds Neil Schachter, MD, medical director of respiratory care at Mount Sinai Medical Center in New York. "If your symptoms are above the neck, including a sore throat, nasal congestion, sneezing, and tearing eyes, then it's OK to exercise," he says. "If your symptoms are below the neck, such as coughing, body aches, fever, and fatigue, then it's time to hang up the running shoes until these symptoms subside.
Oeps!quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ging vanmorgen voor 90 minuten D1. Ging best wel lekker, al was het best wel erg warm en daardoor moeilijk om mijn hartslag laag te houden. Toen dacht ik, ik neem een andere terugweg, ook weer eens leuk. Maar daar nam ik een afslag te laat, waardoor ik een heel end om moest lopen. Werd het 20km ipv de geplande 14, met alleen een sultana in mijn maag, en twee miniflesjes limo aan mijn waterbelt![]()
Ging eigenlijk nog best goed, alleen de laatste 2km merkte ik wel dat mijn energie echt op was. Had het idee dat mijn looptechniek daar ook erg onder leed. Maar goed, ben nu iig zéker klaar voor de HM qua afstand.
http://www.endomondo.com/workouts/344115019/11367364
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |