Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Hier nog wel zonnetje, maar buienradar voorspeld niet veel goeds voor 18:00 uur.. hoop dan al thuis te zijn van werk, anders vrees ik dat ik iets droogs aan moet trekken tegen dat ik thuis ben..
Ik weet niet of het lopen vandaag nog gaat lukken. Heb nog redelijk wat te doen, inclusief koffer inpakken voor Monaco. Zou eigenlijk m`n best moeten doen om nog wel te gaan, want anders kan ik pas op z`n vroegst dinsdag weer lopen. Ik neem m`n hardloopspullen wel mee naar Monaco, maar betwijfel dat er ook iets van gaat komen
Wel een mooie plex om een gpx-je van te hebben
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Helemaal als je elke avond op een afterparty van de F1 staat, waar o.a Paris Hilton, Eva Longoria, Prins Albert en talloze andere professionele modellen voor uitgenodigd zijn.
Betekent overigens niet dat eerder genoemde namen er ook daadwerkelijk zullen zijn, maar geeft wel aan wat voor evenement het is
Dat had wel ff heel gaaf geweest ja! Geen idee hoe de wegen daar zijn tho.
Ik weet dat er een bus van Nice naar Monaco gaat, maar of je er een beetje veilig kunt lopen weet ik ook niet. Misschien loopt er stiekem wel ergens een mooie wandelroute.
Ik ben op m'n balkon aan het werk Niet lang meer, want de helderheid van m'n scherm op 100% vreet energie. En vanavond maar de warmte op de baan trotseren, gelukkig waait het daar altijd.
Op donderdag 22 mei 2014 15:11 schreef hatsaflats het volgende: Ik ben op m'n balkon aan het werk Niet lang meer, want de helderheid van m'n scherm op 100% vreet energie. En vanavond maar de warmte op de baan trotseren, gelukkig waait het daar altijd.
Ja, ik ga eind van de middag, hier waait het al, dus hopelijk valt het mee
En buiten werken is een goed plan! *laptop oppakt*
2 jaar geleden de funrun in de knipe gedaan, vet mooi parcours. Al is die niet te vergelijken met de echte runs, we kregen te horen dat alles waar wij bovenlangs mochten, de wedstrijdlopers onderlangs moesten.
Ik denk eraan om weer met een groepje vrienden op 5 oktober in leeuwarden een survivalrun te lopen
Klopt, dat is niet te vergelijken (aantal hindernissen en soort hindernissen is nogal anders) Maar een funrun is wel een leuke eerste aanraking met de sport. Ik loop in De Knipe de halve (en wedstrijd). Ben er verder nog nooit geweest, dus dat wordt een grote verassing. RUC Leeuwarden was ook vreselijk zwaar afgelopen jaar, BSC was ook al niet misselijk (daar komt mijn vriendin in uit)
It has to mean something Could never mean more than a sacrifice
Op donderdag 22 mei 2014 15:26 schreef Voccar het volgende: Wellicht dat er laptops zijn waarbij je in het zonnetje wel goed kan zien, maar helaas bij mijn laptop niet.
Op volledige helderheid gaat het bij mij net (mat scherm). Maar ik heb er een parasolletje bij gepakt, en dan gaat het beter.
Vandaag even een wat rustiger dagje gehad dus tussendoor mijn najaaragenda qua hardlopen opgezet. Een mooie vulling vanaf eind augustus tot begin december ongeveer iedere 2-3 wk een wedstrijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Klopt, dat is niet te vergelijken (aantal hindernissen en soort hindernissen is nogal anders) Maar een funrun is wel een leuke eerste aanraking met de sport. Ik loop in De Knipe de halve (en wedstrijd). Ben er verder nog nooit geweest, dus dat wordt een grote verassing. RUC Leeuwarden was ook vreselijk zwaar afgelopen jaar, BSC was ook al niet misselijk (daar komt mijn vriendin in uit)
Ja dan gaan we wel weer voor de funrun hoor, want anders finisht niemand :p
Paar jaar geleden ook een koppelrun gedaan, bij de eerste de beste swingover ben ik dan mijn bandje kwijt (Wel als enige van de 3 koppels mijn koppelchick met bandje over de finish gekregen, hebben maar 2 weken voetafdrukken in mijn schouders gestaan :p )
Trek eens aan mijn vinger? Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ja dan gaan we wel weer voor de funrun hoor, want anders finisht niemand :p
Paar jaar geleden ook een koppelrun gedaan, bij de eerste de beste swingover ben ik dan mijn bandje kwijt (Wel als enige van de 3 koppels mijn koppelchick met bandje over de finish gekregen, hebben maar 2 weken voetafdrukken in mijn schouders gestaan :p )
Even zorgen dat je de schippersslag kent, daar kom je al een heel eind mee.
It has to mean something Could never mean more than a sacrifice
Hier trekt het inmiddels aardig dicht. Dus met een beetje wind erbij wordt het misschien zelfs nog aangenaam trainen, als het niet opeens snoeihard mosselweer wordt.
K heb nieuwe nieuwe schoenen naar loopcentrum geweest en daar testjes gedaan enzo... dus hopen dat nu mn knie over gaat... kost wat maar dan heb je ook wat..
Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef ..-._---_-.- het volgende: Blergh, algehele malaise hier: spierpijn, klam en snipverkouden. Ik voel me snipjestreepje. Het geplande lopen vanavond wordt niks
Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef ..-._---_-.- het volgende: Blergh, algehele malaise hier: spierpijn, klam en snipverkouden. Ik voel me snipjestreepje. Het geplande lopen vanavond wordt niks
Kom er maar bij liggen dan. Hoewel ik gewoon op t werk zit te blaffen met mn longen vol
Today is life - the only life you are sure of. Make the most of today. Dale Carnegie
Ik ben bang dat ik zondag bij het supporteren bij de Marikenloop iets heb opgelopen. Ik heb mijn vriendin een fles water aangereikt en die is voordat ik 'm terug kreeg langs nog een aantal monden gegaan. Daarna heb ik daar nog uit gedronken want het was warm en stipstreep had ook dorst. Stom natuurlijk
Op donderdag 22 mei 2014 17:28 schreef ..-._---_-.- het volgende: Ik ben bang dat ik zondag bij het supporteren bij de Marikenloop iets heb opgelopen. Ik heb mijn vriendin een fles water aangereikt en die is voordat ik 'm terug kreeg langs nog een aantal monden gegaan. Daarna heb ik daar nog uit gedronken want het was warm en stipstreep had ook dorst. Stom natuurlijk
Iets dodelijks?
Ff wat anders, zou ik voor het stemmen perse die stempas nodig hebben? En voldoet mijn rijbewijs als id?
Op donderdag 22 mei 2014 15:11 schreef hatsaflats het volgende: Ik ben op m'n balkon aan het werk Niet lang meer, want de helderheid van m'n scherm op 100% vreet energie. En vanavond maar de warmte op de baan trotseren, gelukkig waait het daar altijd.
Is dat die baan langs de weg, bij de molen en het gemaal?
Op donderdag 22 mei 2014 17:28 schreef ..-._---_-.- het volgende: Ik ben bang dat ik zondag bij het supporteren bij de Marikenloop iets heb opgelopen. Ik heb mijn vriendin een fles water aangereikt en die is voordat ik 'm terug kreeg langs nog een aantal monden gegaan. Daarna heb ik daar nog uit gedronken want het was warm en stipstreep had ook dorst. Stom natuurlijk