ja, helemaal tot boven zelfs maar dan moet je er nog overheenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Even zorgen dat je de schippersslag kent, daar kom je al een heel eind mee.
Welke heb je?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Garmin is binnen! Hij is inderdaad heel groot
Eerst maar mijn werk voorbereiden, dan vanavond de uitpakpret..
310 xtquote:
Das idd een blockquote:
Snipjestreepjequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Blergh, algehele malaise hier: spierpijn, klam en snipverkouden. Ik voel me snipjestreepje. Het geplande lopen vanavond wordt niks
Kom er maar bij liggen dan. Hoewel ik gewoon op t werk zit te blaffen met mn longen volquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Blergh, algehele malaise hier: spierpijn, klam en snipverkouden. Ik voel me snipjestreepje. Het geplande lopen vanavond wordt niks
Iets dodelijks?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben bang dat ik zondag bij het supporteren bij de Marikenloop iets heb opgelopen. Ik heb mijn vriendin een fles water aangereikt en die is voordat ik 'm terug kreeg langs nog een aantal monden gegaan. Daarna heb ik daar nog uit gedronkenwant het was warm en stipstreep had ook dorst. Stom natuurlijk
Ja en jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Iets dodelijks?
Ff wat anders, zou ik voor het stemmen perse die stempas nodig hebben? En voldoet mijn rijbewijs als id?
Ja en jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ff wat anders, zou ik voor het stemmen perse die stempas nodig hebben? En voldoet mijn rijbewijs als id?
Is dat die baan langs de weg, bij de molen en het gemaal?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:11 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben op m'n balkon aan het werkNiet lang meer, want de helderheid van m'n scherm op 100% vreet energie. En vanavond maar de warmte op de baan trotseren, gelukkig waait het daar altijd.
Er was niet eens sprake van uitwisselen, het was eenrichtingskwijlquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:40 schreef hatsaflats het volgende:
Arme stipstreep. Je moet ook niet zomaar met onbekende dames kwijl uitwisselen.
yep, stempas en rijbewijsquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Iets dodelijks?
Jepquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Is dat die baan langs de weg, bij de molen en het gemaal?
In dat geval heb ik dinsdag twee keer terecht aan je gedachtquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
JepIk kijk altijd een half rondje auto's en een half rondje naar de molen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:50 schreef YUR het volgende:
[..]
In dat geval heb ik dinsdag twee keer terecht aan je gedacht
Je wordt ongesteldquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben bang dat ik zondag bij het supporteren bij de Marikenloop iets heb opgelopen. Ik heb mijn vriendin een fles water aangereikt en die is voordat ik 'm terug kreeg langs nog een aantal monden gegaan. Daarna heb ik daar nog uit gedronkenwant het was warm en stipstreep had ook dorst. Stom natuurlijk
quote:
Dan had ik net dus niet nog naar boven hoeven rennen voor onze paspoortenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |