problem than is that a lot of men got hen picked....!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog even speciaal voor Zwabber:
Hij is bij de laatste 2 intervallen op het laatst eventjes het signaal verloren. Dat vind ik niet zo erg. Zondag moet ie zich nog wel even bewijzen bij een LDL.
[ Bericht 15% gewijzigd door hatsaflats op 22-05-2014 21:11:19 ]
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
sjips....helemaal vergeten te stemmen....
Het is niet mijn favoriete week om te lopen maar ik loop wel door.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik loop, gek genoeg, extra lekker in de rode wekenterwijl veel mensen toch klagen over allerlei ongemakken. Hoewel, de dames hier zijn allemaal stoer geloof ik!
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:18 schreef Nanook24 het volgende:
Het is niet mijn favoriete week om te lopen maar ik loop wel door.
Het maakt mij niet veel uit. Plug erin, pampers erbij en rennen maarquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik loop, gek genoeg, extra lekker in de rode wekenterwijl veel mensen toch klagen over allerlei ongemakken. Hoewel, de dames hier zijn allemaal stoer geloof ik!
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:05 schreef hatsaflats het volgende:
O, Runner's World! Die moet ik eigenlijk zo nog eventjes uit m'n brievenbus vissen. Had ik iets eerder aan moeten denken, nu moet ik weer helemaal naar beneden.
Net 4x1000p400 gelopen (zoiets is die nieuwe hippe schrijfwijze toch?). M'n nieuwe HRM lijkt het vrij aardig te doen, en maar af en toe signaal te verliezen. Hij pikt wel ook lekker snel signaal op. Zondag bij de wedstrijd had hij het zeker op het laatst moeilijk, met al dat zweet enzo. Ook best leuk om weer eens hartslag bij intervalletjes te zien.Hij zakt mooi snel! Misschien ben je toch fitter dan je denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog even speciaal voor Zwabber:
[ afbeelding ]
Hij is bij de laatste 2 intervallen op het laatst eventjes het signaal verloren. Dat vind ik niet zo erg. Zondag moet ie zich nog wel even bewijzen bij een LDL.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:05 schreef hatsaflats het volgende:
O, Runner's World! Die moet ik eigenlijk zo nog eventjes uit m'n brievenbus vissen. Had ik iets eerder aan moeten denken, nu moet ik weer helemaal naar beneden.
Net 4x1000p400 gelopen (zoiets is die nieuwe hippe schrijfwijze toch?). M'n nieuwe HRM lijkt het vrij aardig te doen, en maar af en toe signaal te verliezen. Hij pikt wel ook lekker snel signaal op. Zondag bij de wedstrijd had hij het zeker op het laatst moeilijk, met al dat zweet enzo. Ook best leuk om weer eens hartslag bij intervalletjes te zien.Wauw! Mooie grafiek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog even speciaal voor Zwabber:
[ afbeelding ]
Hij is bij de laatste 2 intervallen op het laatst eventjes het signaal verloren. Dat vind ik niet zo erg. Zondag moet ie zich nog wel even bewijzen bij een LDL.♥ || Baby catcher in training || ♥
Als je daar last van hebt, is het wel vervelend ja… Een meisje vroeger in m'n klas viel ook wel eens flauw. Niet prettig lijkt mequote:Op donderdag 22 mei 2014 21:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil nog weleens van mijn houtje gaan tijdensomijn menstruatie. Niet mijn beste tijd.
IJzersupplementen slikken?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil nog weleens van mijn houtje gaan tijdensomijn menstruatie. Niet mijn beste tijd.
Is heel vervelend idd. Lag op school ook regelmatig op de grondquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als je daar last van hebt, is het wel vervelend ja… Een meisje vroeger in m'n klas viel ook wel eens flauw. Niet prettig lijkt me
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Omdat ik ook wel vrij veel fiets, en heb er een cadansmeter bij gekocht, niet veel horloges die daar compatibel mee waren.
Dat doe ik idd. Maar heeft helaas geen effect. Beste helpt als ik weer eens omgevallen ben dextro. Of een mars ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
IJzersupplementen slikken?
Ik heb er zelf nooit echt acht in of het beter gaat of minder als ik ongesteld ben..
is daar geen Garmin functie voor??quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat doe ik idd. Maar heeft helaas geen effect. Beste helpt als ik weer eens omgevallen ben dextro. Of een mars ofzo
Dat zou nog eens handig zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is daar geen Garmin functie voor??
Dan is het iets met je suikerspiegel. Moet je je eten op aanpassen. Das niet zo moeilijk op zichquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat doe ik idd. Maar heeft helaas geen effect. Beste helpt als ik weer eens omgevallen ben dextro. Of een mars ofzo
Ja dat is het dus wel. Want het gebeurt ook als ik bijvoorbeeld net geluncht heb. Er is geen pijl op te trekken. Heb er nu al zo'n 14 jaar last van. Heb al heel veel geprobeerd. Ook samen met de huisarts enzo. Ook verschillende soorten pil gebruikt. Gelukkig is het niet meer zo erg als in de puberteit. Dat was vooral de eerste dag echt een ramp.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan is het iets met je suikerspiegel. Moet je je eten op aanpassen. Das niet zo moeilijk op zich
een niet fokker? Dat is mij te eng ik pas.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:39 schreef streamnl het volgende:
Ik (en een niet FoK!er) gaan aanstaande zaterdag in Eersel een LDL lopen van 25km.
Als er meer mensen interesse hebben... Je bent van harte welkom.
Het is jouw lijf. Daar kunnen anderen niet over oordelen moet je maar denken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sorry als ik heftig reageer maar het is best frustrerend als je ergens al de helft van je leven last van hebt en er dan gezegd wordt dat is niet zo moeilijk. Als het niet zo moeilijk was had ik er al vanaf geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |