Haha misschien welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
De trainingen zien er leuker uit dan die hele marathon.
Ik vind wedstrijdjes een onderbreking van mijn training. Dus ik doe er niet zoveel echt serieus.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:23 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Wedstrijdjes plannen is zo mogelijk nog leuker dan ze lopen.
Ik heb er nu 16 gepland staan voor de rest van het jaar (eentje is gisteren geschrapt wegens een uitnodiging voor een trouwerij).
[..]
Texel
Maar waar train je dan voor?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind wedstrijdjes een onderbreking van mijn training. Dus ik doe er niet zoveel echt serieus.
2 juli wordt ook al een trainingsloopje.
Voor een wedstrijdje afentoe.quote:
Dat magquote:
Daar ga je vast lekker lopenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:55 schreef Quoi het volgende:
Besef me dat ik voor de HM training wel weer wil gaan aanhaken bij een groepje voor de LDL'en. Bij eigen club gaan die LDL'en nog altijd veels te snel + veel mensen doen aan een 'zomerstop'.
Nu dus maar een mail richting een andere groep lopers gestuurd. Die starten met trainen naar de HM van Lissabon va 8 juni. Of ik mag aanhaken ;-) Dat betekent op zondagochtend LDL lopen en in een ander gebied![]()
Ik krijg er weer zin in!
Oehquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:55 schreef Quoi het volgende:
Besef me dat ik voor de HM training wel weer wil gaan aanhaken bij een groepje voor de LDL'en. Bij eigen club gaan die LDL'en nog altijd veels te snel + veel mensen doen aan een 'zomerstop'.
Nu dus maar een mail richting een andere groep lopers gestuurd. Die starten met trainen naar de HM van Lissabon va 8 juni. Of ik mag aanhaken ;-) Dat betekent op zondagochtend LDL lopen en in een ander gebied![]()
Ik krijg er weer zin in!
Ik loop voor Facebookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat magMaar er zijn heel veel mensen die gewoon lopen om goed bezig te zijn. Gewoon drie keer per week je eigen rondje, verder nix
Goed bezig zijn ze zeker!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat magMaar er zijn heel veel mensen die gewoon lopen om goed bezig te zijn. Gewoon drie keer per week je eigen rondje, verder nix
klikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oehwaar lopen die en hoe hard gaan ze? Wil ik misschien ook mee lopen want mijn groep houdt ook zomerstop.
Tenzij je dat vervelend vindt, dat kan ook natuurlijk
Goed bezig Merlijn!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:10 schreef Merlijn het volgende:
Zo... na dik twee maanden stilstand weer eens rustig aan gaan lopen. Ik heb nog steeds "last" van mijn scheenbeen, maar het is goed te doen...
KM 4.59 DURATION 30:11
Het is opeens warrum!!
Lieve schat, als je nog altijd last hebt kun je dan niet beter beginnen met kort op te bouwen in plaats van meteen weer voor bijna 5 km?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:10 schreef Merlijn het volgende:
Zo... na dik twee maanden stilstand weer eens rustig aan gaan lopen. Ik heb nog steeds "last" van mijn scheenbeen, maar het is goed te doen...
KM 4.59 DURATION 30:11
Het is opeens warrum!!
Fysio zegt: kan prima, als je maar voldoende opwarmt en een pauze tussendoor inzet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Lieve schat, als je nog altijd last hebt kun je dan niet beter beginnen met kort op te bouwen in plaats van meteen weer voor bijna 5 km?
Ik kan gewoon niet langzamer lopen... dan sta ik stilquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed bezig Merlijn!
En naar mijn maatstaven ben je nog steeds snel
?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Fysio zegt: kan prima, als je maar voldoende opwarmt en een pauze tussendoor inzet.
[..]
Ik kan gewoon niet langzamer lopen... dan sta ik stil![]()
Deze was trouwens netjes 15-3(ish)-12... ik was stuk. Kun je zien wat twee maanden stilstand meteen doet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |