Westlandquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:49 schreef pijll het volgende:
[..]
1 vande 4?
Zorg en Zekerheidcircuit en het circuit in het Westland zijn ook om de hoek, dus we hebben hier niets te klagen.
klikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Westland(zal er eens naar kijken)
1 vande 4 (cross versie) staat op mijn lijstje voor als voorbereiding op de CPC
De weg versie is dan weer zo uitgestrekt over het jaar dat ik het net niets vind
Oiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Westland(zal er eens naar kijken)
1 vande 4 (cross versie) staat op mijn lijstje voor als voorbereiding op de CPC
De weg versie is dan weer zo uitgestrekt over het jaar dat ik het net niets vind
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
klik
We hebben inderdaad in de regio hier weinig te klagen
Alles te zuiden van de uithof is reserve-zeelandquote:
Ik snap dat niet. Wedstrijdjes plannen is zo mogelijk nog leuker dan ze lopen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:19 schreef te-brengla het volgende:
Mijn hele hardloopagenda is nog leeg, behalve de Bruggenloop in december.
Texelquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga in augustus op Texel nog meedoen aan een loopje. Weet alleen nog niet welke afstand dus heb me nog niet ingeschreven
Rondje Texel is maar 60kmquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga in augustus op Texel nog meedoen aan een loopje. Weet alleen nog niet welke afstand dus heb me nog niet ingeschreven
Die is volgend jaar met pasen en inschrijving opent pas in september, mocht je mee willen doen.quote:
Leuke locatie om te lopenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik snap dat niet zoveel wedstrijdjes plannen, om een fijn stukje te lopen heb je geen wedstrijdje nodig. Om je te motiveren om ergens voor te trainen is een wedstrijdje dan weer wel ideaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:23 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Wedstrijdjes plannen is zo mogelijk nog leuker dan ze lopen.
Ik heb er nu 16 gepland staan voor de rest van het jaar (eentje is gisteren geschrapt wegens een uitnodiging voor een trouwerij).
[..]
Texel
Geen Dios lenteloop?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:26 schreef Quoi het volgende:
Bij mij gaat het ook meevallen qua wedstrijd-agenda tot aan 7 september (HM) m.u.v. Golden 10 en Ekiden. Er moet nl worden getraind!
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Die is volgend jaar met pasen en inschrijving opent pas in september, mocht je mee willen doen.
Ook leukquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Leuke locatie om te lopen![]()
Ik zit nu toch hevig te twijfelen om me in te schrijven voor http://strandlopen.nl/, enige nadeel is dat ik dan de eerste 5 vrijdagen erna in de avond moet hockeyen. En om nu 45km te fietsen om 4km te rennen zie ik ook niet helemaal zitten.
Welk loopje? De Bos en Duin Zomercross heb ik een paar jaar geleden gedaan, maar die komt niet door het duin... Wel een leuk loopje, en allemaal goed te belopen; geen echte cross gelukkigquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook leukmaar idd een nadeel icm. Je hockey.
En loopje wat ik wil gaan doen loopt door het bos en duin gebied. En zeker super gebied. Ga er vaak naartoe op vakantie. Paar weken geleden ook nog een les van Evy gelopen.
Tja die hockey is een zomeravondcompetitie waarbij je ingedeeld wordt met mensen die het kunnen en mensen die nog nooit een hockeystick vast gehouden hebben (zoals ik). Het is volgens mij ook meer een excuus om een krat bier weg te werkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En loopje wat ik wil gaan doen loopt door het bos en duin gebied. En zeker super gebied. Ga er vaak naartoe op vakantie. Paar weken geleden ook nog een les van Evy gelopen.
De trainingen zien er leuker uit dan die hele marathon.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga in de zomer denk ik aan alle trainingslopen van de Amsterdam marathon meedoen:
http://www.trainingslopen.info/data/
Je kunt je ook voor één losse inschrijven en het was vorig jaar heel goed geregeld! Dus wie zich wil aansluiten, gezellig!
Die jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Welk loopje? De Bos en Duin Zomercross heb ik een paar jaar geleden gedaan, maar die komt niet door het duin... Wel een leuk loopje, en allemaal goed te belopen; geen echte cross gelukkig
Ik vind het best een goed excuusquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Tja die hockey is een zomeravondcompetitie waarbij je ingedeeld wordt met mensen die het kunnen en mensen die nog nooit een hockeystick vast gehouden hebben (zoals ik). Het is volgens mij ook meer een excuus om een krat bier weg te werkenMaar dat maakt het natuurlijk niet minder leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |