tuurlijk wel, fb updates ftwquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
[..]
Dan had ik net dus niet nog naar boven hoeven rennen voor onze paspoorten
Oeh, 4 hoog, dus hoogtemetersquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
tuurlijk wel, fb updates ftw![]()
of stond de runkeeper niet aan?
Volgend jaar. Provinciale Staten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:38 schreef Murmeli het volgende:
T is weer klaar. Wanneer moeten we weer stemmen? Ofwel: tot wanneer heb ik weer rust?
* Murmeli houdt niet zo van dat gestem al vind ik eigenlijk dat het wel goed is dat het kan
#innerlijkestrijd
Dan alweer…?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Volgend jaar. Provinciale Staten.
Prins Bernhard was vroeger volgens de RVD ook altijd ongesteld!quote:
Omdat ik ook wel vrij veel fiets, en heb er een cadansmeter bij gekocht, niet veel horloges die daar compatibel mee waren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hij is wel heel lief
Waarom koos je voor deze trws?
alleen vertelden ze er nooit bij of hij ook gewoon bleef door hardlopenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Prins Bernhard was vroeger volgens de RVD ook altijd ongesteld!
Ik loop, gek genoeg, extra lekker in de rode wekenquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alleen vertelden ze er nooit bij of hij ook gewoon bleef door hardlopen
vrouwen.....quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik loop, gek genoeg, extra lekker in de rode wekenterwijl veel mensen toch klagen over allerlei ongemakken. Hoewel, de dames hier zijn allemaal stoer geloof ik!
Je kan beter kippen houdenquote:
Chickiesquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik loop, gek genoeg, extra lekker in de rode wekenterwijl veel mensen toch klagen over allerlei ongemakken. Hoewel, de dames hier zijn allemaal stoer geloof ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |