maar wanneer weet hij nog niet precies.,volgend jaar heeft hij grote bouwplannen op het programma staan op het bedrijf die voor het nieuwe bollenseizoen af moeten dus het is dan wel handig als hij tijdens de bouw aanwezig is...hij gaat er op dit moment vanuit dat hij er van mid-uni tot mid-juli isquote:
cool je eigen atletiekbaan tussen de bollen door.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 06:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar wanneer weet hij nog niet precies.,volgend jaar heeft hij grote bouwplannen op het programma staan op het bedrijf die voor het nieuwe bollenseizoen af moeten dus het is dan wel handig als hij tijdens de bouw aanwezig is...hij gaat er op dit moment vanuit dat hij er van mid-uni tot mid-juli is
Lastig. Bij mij is het nu wel onder controle, bijna nooit meer trillende handen. Maar ik eet veel minder of in ieder geval bewuster suikers/witte pasta etc.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hypo ken ik idd. En heb ik het met de huisarts ook over gehad. Mijn suiker is keurig. Maar de klachten die ik heb komen idd overeen. Heb ook alweer enige jaren geleden bij een diëtiste daarvoor gelopen. Maar helaas had dit geen positief effect. Mijn suiker kan ook niet getest worden want zo snel als het komt is het ook weer weg.
Ik heb toen geleerd om op meerdere momenten van de dag Iets te eten. Maar dat lijf doet toch wel waar het zelf zin in heeft.
Heb het ook alleen in die 4 dagen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lastig. Bij mij is het nu wel onder controle, bijna nooit meer trillende handen. Maar ik eet veel minder of in ieder geval bewuster suikers/witte pasta etc.
Maar kan natuurlijk zijn dat jouw lichaam anders werkt.
En zo'n wiebelige suikerspiegel is niet zo makkelijk te meten denk ik. Dan zou je 24 uur non stop moeten meten ofzo
Leukquote:Op vrijdag 23 mei 2014 06:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nietmiepen. Het is maar 21 km en een beetje.
Ik doe mee
Ik zal zwaaien rond die tijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:16 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Leuk
O, en goedemorgen allemaal.Ik ga rennen en vliegen want vanmiddag om 15 uur dienen wij ons te melden op vliegveld Eindhoven.
![]()
Woeiiiiiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:16 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Leuk
O, en goedemorgen allemaal.Ik ga rennen en vliegen want vanmiddag om 15 uur dienen wij ons te melden op vliegveld Eindhoven.
![]()
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:16 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Leuk
![]()
Tenerifequote:
Ja precies lijkt me echt lastig om dat altijd te hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Woeiiiii
@TP: gelukkig dan alleen op die dagen
Leuk!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:30 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Tenerife
En onze kinderen gaan voor het eerst vliegen. Dus die zijn nu al zo.
Als papa die nooit getrouwd is geweest kan ik zeggen dat dat gedoe heel erg meevalt. Tijdens de zwangerschap inderdaad het erkennen van de ongeboren vrucht, of welke mooie naam ze er ook aan gegeven hebben. Dat kan overigens ook na de geboorte, maar als ik het me goed herinner moet de moeder ook mee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:09 schreef Nanook24 het volgende:
Trouwen scheelt wel een hoop gedoe met erkennen van het kind enzo maar er zijn ook genoeg mensen die dat niks uit maakt. Eerst maar flink sparen voor een feestje dus.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:16 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Leuk
![]()
Probeer het ook eens te meten als je vrij bent. Eerst direct na het wakker worden, vervolgens een uurtje of zo later.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:41 schreef mosselmossel het volgende:
Wat ik raar vind. Mijn hartslag gaat omlaag. Maar pas als ik aan het werk ben
Ben je ambtenaar?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:41 schreef mosselmossel het volgende:
Trouwen heeft ons niet echt geholpen, dus onze jongste is geadopteerdquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:09 schreef Nanook24 het volgende:
[..]2 meiden van 7 en 10.
![]()
Trouwen scheelt wel een hoop gedoe met erkennen van het kind enzo maar er zijn ook genoeg mensen die dat niks uit maakt. Eerst maar flink sparen voor een feestje dus.
Leuk werk gewoon danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:41 schreef mosselmossel het volgende:
Op het Viva hardloopforum kun je vast heel gezellig bijkletsen over de Glowrunquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:55 schreef Quoi het volgende:
Ik was even bang dat ik op het Viva hardloopforum was beland. Maar de bui is weer over
[..]
Leuk werk gewoon dan
Jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja precies lijkt me echt lastig om dat altijd te hebbenen oh ja witte pasta is vies. Meergranen for the win
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |