SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Eleiko op 21-05-2014 19:21:01 (aangepast voor ectodatabundels) ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Mwa: niet mijn idee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:49 schreef Push. het volgende:
Kunnen we een categorie in de OP toevoegen met 'de gym mongool' voor Teddyburrr?
Heb je een pic van hem dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:49 schreef Push. het volgende:
Kunnen we een categorie in de OP toevoegen met 'de gym mongool' voor Teddyburrr?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
is dit nou een serieus gym-topic? want waarom staat dit in onz dan?
gebeurt dit elk topic?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]zucht.
Er zijn Bodybuilding en Fitness topics in SPT.
Nee, er bestaan ook mensen die wel het nut snappen van een topic in ONZquote:
Super serieus hier. Vraag maar op.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
is dit nou een serieus gym-topic? want waarom staat dit in onz dan?
hoe zorg ik er voor dat mijn ogen niet constant afdwalen naar mijn gespierde buurman als ik in de spiegel mijn form aan het checken ben?quote:
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoe zorg ik er voor dat mijn ogen niet constant afdwalen naar mijn gespierde buurman als ik in de spiegel mijn form aan het checken ben?
Lees de eerste regel van de OP van het BB topic in SPT.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoe zorg ik er voor dat mijn ogen niet constant afdwalen naar mijn gespierde buurman als ik in de spiegel mijn form aan het checken ben?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:12 schreef Xa1pt het volgende:
Hahaha.
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_rare_boot_.html
Wat is jouw waardevolle bijdrage van vandaag Cor?quote:
Ja, ongelofelijk hoe hard die gasten overal langsrazen en zwabberend een bocht uitkomen.quote:
Dit zou wel beter zijn voor mijn telefoonrekeningquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:25 schreef VMSDKR het volgende:
Cor, het is gebruikelijk om één hoofd-gymchick te selecteren en de rest in een spoiler te knallen.
Mijn bijdrage is een geupdate OP.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is jouw waardevolle bijdrage van vandaag Cor?
Is die rechter toevallig brandweervrouw?
[ afbeelding ]
Heb je een 100KB databundel? 1998 is callingquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dit zou wel beter zijn voor mijn telefoonrekening
Ik zat al op internet toen de meesten van jullie nog geboren moesten worden. Ik ben me er alleen niet van bewust dat ecto-databundels nog zo populair zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Cor is een beetje nieuw in het internet. Geeft niks Cornelis.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zat al op internet toen de meesten van jullie nog geboren moesten worden. Ik ben me er alleen niet van bewust dat ecto-databundels nog zo populair zijn.
Dima, this you?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:15 schreef Pelledg het volgende:
Dankjewel voor alle reacties
mn conclusie is dat ik gewoon klein ben en hoogs waarschijnlijk ook blijf.
Aja dan word ik maar een manlet
Al aan het droogtrainen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:53 schreef 16meter het volgende:
zomer komt er weer aan
weer begonnen met fitness dus!
Nee maar om het nu te verbrassen aan steeds dezelfde foto'squote:Op woensdag 21 mei 2014 13:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heb je een 100KB databundel? 1998 is calling
doe nu setjes van 15 reps dus op zich welquote:
hoe zijn de macro's verder dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit. AH basic 200 gr. boterhamworst met 28 gr. eiwidden voor ¤ 0,99.
Weet ik niet. Kan het wel checken als je het echt nodig hebt. Het is ook 150 gr. trouwens.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
doe nu setjes van 15 reps dus op zich wel
maar over 2 weken doe ik 20 tot 25 reps dus dan gaat de focus echt op t droog worden
nu nog beetje weer in vorm komen eerst
[..]
hoe zijn de macro's verder dan?
hey welkom terug, zo lang niet gezien hieroquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
doe nu setjes van 15 reps dus op zich wel
maar over 2 weken doe ik 20 tot 25 reps dus dan gaat de focus echt op t droog worden
nu nog beetje weer in vorm komen eerst
[..]
hoe zijn de macro's verder dan?
Credits van Griekenlandquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:02 schreef VMSDKR het volgende:
Soms heb ik ergens een mening over maar weet ik niet hoe ik die goed moet formuleren. En dan komt Henk met twee, drie zieke punchlines en verwoordt precies wat ik ook denk. Heerlijk is dat.
Whoehahahahquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:37 schreef Awesome_ het volgende:
Ik lees nu alle posts van de Limburgers hier in zo'n zijig, halfzacht accentje
Ook gij? En dan nog wel te denken dat die youtube filmpjes van je zelfs helemaal in Z-Limboland bekeken wordenquote:
Lol. Voor mensen uit het westen klinkt het echt een beetje zo. Net als ik waarsch. als een aso haagse harry klinkt voor menseh van daar. Lolquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Ook gij? En dan nog wel te denken dat die youtube filmpjes van je zelfs helemaal in Z-Limboland bekeken worden
En ja gij is met een zachte g, mooi lang en rustig uitgesproken.
multicultie dusquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:40 schreef Questular het volgende:
Mn pa kwam van schiedam, mn moeder uit Limburg en ik ben geboren in 's-Gravenpolder (zeeland) dus ik kan van alles een beetje en van een hoop helemaal niks ;-)
En, kon het???quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:32 schreef Eleiko het volgende:
Ik kijk straks wel even of het nog in een spoiler kan.
Lekker met zo'n jeneverkegel de mijnen inquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:40 schreef Questular het volgende:
Mn pa kwam van schiedam, mn moeder uit Limburg en ik ben geboren in 's-Gravenpolder (zeeland) dus ik kan van alles een beetje en van een hoop helemaal niks ;-)
Moest werken, bro.quote:
Fucking retards zijn hetquote:
U mad? Als ik mijn mening uit dan heb ik mijn argumenten al klaarliggen. Dat kan ik niet van iedereen zeggen. Sommigen spelen dan liever op de man af. Net als jij nu.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:49 schreef Push. het volgende:
Teddy plsquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:57 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
U mad? Als ik mijn mening uit dan heb ik mijn argumenten al klaarliggen. Dat kan ik niet van iedereen zeggen. Sommigen spelen dan liever op de man af. Net als jij nu.
'kijk mij even bijdehand doen'quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:57 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
U mad? Als ik mijn mening uit dan heb ik mijn argumenten al klaarliggen. Dat kan ik niet van iedereen zeggen. Sommigen spelen dan liever op de man af. Net als jij nu.
Om precies te zijn hebben je zenuwen geheugen die de spieren dan weer triggeren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef 16meter het volgende:
ja precies
en je hebt je spiergeheugen natuurlijk waardoor t allemaal snel weer terugkomt
Amen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:00 schreef fathank het volgende:
[..]
'kijk mij even bijdehand doen'
Flikkert toch op gast niemand zit op jou te wachten kutkloon
Zieke quads man, denk dat zij wel wereldrecord squat kan halen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:26 schreef THEFXR het volgende:
die benen moet geshopt zijn!
[ afbeelding ]
Stoere foktaal bro.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:00 schreef fathank het volgende:
[..]
'kijk mij even bijdehand doen'
Flikkert toch op gast niemand zit op jou te wachten kutkloon
Ik bouw structurele integriteit en uithoudingsvermogen op met kettlebelltraining. Ik zeg alleen dat ik sterker ben dan jij omdat ik ook een deel van mijn kracht kan behouden met kettlebelltraining.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:12 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Stoere foktaal bro.![]()
Ik heb mijn bezwaar wat betreft krachtopbouw en kettlebelltraining duidelijk gemaakt. Tot nu toe heeft niemand daar wat inhoudelijks tegen in te brengen, maar wel lopen klagen over mij. Dat is pas triest. Met het mij uitmaken van bijdehandje maak je het jezelf wel heel makkelijk.
Mij ook.quote:
Nee, harmonieus op Cakeman na. Voor de rest gebeurt er niet zoveel.quote:
Als ze gewoon door de hurken gaat heeft ze dat alquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zieke quads man, denk dat zij wel wereldrecord squat kan halen.
Done.quote:
Niks whut; het geld komt niet vanzelf binnen. Ik hoor het graag als iemand daar een andere oplossing voor gevonden heeft.quote:
Jij scrollt het hele topic langs elke keer dat je er in kijkt?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:32 schreef VMSDKR het volgende:
Ja plus dat je er niet steeds langs hoeft te scrollen.
gwn wajongquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niks whut; het geld komt niet vanzelf binnen. Ik hoor het graag als iemand daar een andere oplossing voor gevonden heeft.
Daar kun en wil je toch niet van leven, man.quote:
Ik druk nog wel eens verkeerd op m'n shitty iPhone en dan laadt het hele topic in 1 pagina.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij scrollt het hele topic langs elke keer dat je er in kijkt?
Idd, dat is echt best weinig geld. Wel overal nog potjes en subsidies, maar echt fijn is het niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar kun en wil je toch niet van leven, man.
Hoeveel is zoiets eigenlijk?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, dat is echt best weinig geld. Wel overal nog potjes en subsidies, maar echt fijn is het niet.
hoesOquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar kun en wil je toch niet van leven, man.
1114 bruto als je 23 of ouder bent en 100% afgekeurd.quote:
Nu zal bruto en netto wel niet zover van elkaar afliggen, maar toch.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
1114 bruto als je 23 of ouder bent en 100% afgekeurd.
http://www.uwv.nl/Particu(...)p_nieuwe_wajong.aspx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nu zal bruto en netto wel niet zover van elkaar afliggen, maar toch.Rijke stinkerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
[..]
Nu zal bruto en netto wel niet zover van elkaar afliggen, maar toch.Wat doe je voor werk eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk na.quote:
Het is toch vla?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:33 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn moeder heeft kruimelvlaai gehaald en vraagt constant of ik een stuk wil.Dat, in combinatie met Marokkaanse thee.
Dit is een betere post.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:13 schreef Klokov het volgende:
Ik bouw structurele integriteit en uithoudingsvermogen op met kettlebelltraining. Ik zeg alleen dat ik sterker ben dan jij omdat ik ook een deel van mijn kracht kan behouden met kettlebelltraining.
ah, ben je filosoof?quote:
Mwa. Ik heb gewoon WO+, >15 jaar werkervaring, dan lukt dat echt wel, als je een beetje na kunt denken (dat schijnt namelijk niet vanzelfsprekend te zijn).quote:
[..]
Nu zal bruto en netto wel niet zover van elkaar afliggen, maar toch.Klopt, netto ligt het rond de 1000 euro. Maar daarbij komen dan dingen als huur- en zorgtoeslag en dan zit je toch alweer op 1200+ netto. En nog kwijtschelding van gemeentebelasting, afvalstoffenheffing, waterschapsbelasting etc, bespaar je ook alweer een paar tientjes per maand mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wo+ nog welquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mwa. Ik heb gewoon WO+, >15 jaar werkervaring, dan lukt dat echt wel, als je een beetje na kunt denken (dat schijnt namelijk niet vanzelfsprekend te zijn).
Inhoudelijk reageren doe ik wel vanachter mn laptop in een topic dat de moeite waard is om serieus op in te gaan. Niet vanaf mn telefoon op een kutkloon in een onz-topicquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:12 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Stoere foktaal bro.![]()
Ik heb mijn bezwaar wat betreft krachtopbouw en kettlebelltraining duidelijk gemaakt. Tot nu toe heeft niemand daar wat inhoudelijks tegen in te brengen, maar wel lopen klagen over mij. Dat is pas triest. Met het mij uitmaken van bijdehandje maak je het jezelf wel heel makkelijk.
'Ik push elke keer voor gewicht PR's' en dan net doen alsof dat een goed iets is. Als er iets niet slim is, is dat t wel. Elke training singles trekken voor PR's #yoloquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:36 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dit is een betere post.
Het kan best zo zijn dat je al vrij sterk was voor je met kettlebells aan slag ging en die kracht weet te behouden. In mijn eigen training push ik elke keer voor gewicht PR's en dat gaat met kettlebells wel lastiger.
[..]
Nu zal bruto en netto wel niet zover van elkaar afliggen, maar toch.Moet je nagaan, jouw geld gaat naar 2 Jahr00ns in de wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Moet je nagaan, jouw geld gaat naar 2 Jahr00ns in de wereld.
Ik ben nog van de drs generatie, jaquote:
Jahr00n en Gulmez.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Moet je nagaan, jouw geld gaat naar 2 Jahr00ns in de wereld.
Postmaster?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben nog van de drs generatie, ja
Met die + bedoel ik dat ik daarna ook andere relevante opleidingen gedaan heb.
Lolled@ pakketbezorger advertentiequote:
gulmez is mattie van mij en amenthquote:
waar kan je een blik eigen sportschool kopen dan? dat je die zo open gaat makenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:26 schreef 16meter het volgende:
gwn mbo 2 sport en beweging
over tijdje eigen sportschool open maken
wil beetje zo als elitefts iets opzetten als jullie dat soms kennen
@0:53 "Eigen zaak openmaken" inclusief "wat is het verschil a zemmel"quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
waar kan je een blik eigen sportschool kopen dan? dat je die zo open gaat maken
"De zaak van een ander openen, daar heb je meer ervaring mee"quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
@0:53 "Eigen zaak openmaken" inclusief "wat is het verschil a zemmel"
1 | http://journals.lww.com/nsca-jscr/Abstract/2013/02000/Transference_of_Kettlebell_Training_to_Strength,.26.aspx |
quote:The current data suggest that kettlebells may be an effective alternative tool to improve performance in weightlifting and powerlifting.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
@0:53 "Eigen zaak openmaken" inclusief "wat is het verschil a zemmel"
Goede vid weer Ray (en No1)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:24 schreef RaymondK het volgende:
Sjouder dagje met ultra flexible No1uknow @ the dungeons of Fitline
Geen Yoga footage jammer genoeg, maar geloof me, die No1 kan zo gaan teachen![]()
![]()
Was lache gozer![]()
![]()
Ja, dat is precies de reden dat GS een stompzinnig format is. Alleen maar figuren die met een camera in de rug als een stelletje bloedhonden op zoek gaan naar iets om te kunnen kloten. En als ze dan worden afgebluft of krijgen waar ze eigenlijk om vroegen spelen ze de gebeten, zielige hond.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:45 schreef Klokov het volgende:
Wel denigrerend, die vent die zegt dat die wel verder wil gaan en dan vraagt die interviewer of die chirurg wil worden
Ook ideaal voor tijdens het wachten, wat swings doen terwijl je wacht op iemand die tussendoor gaat tijdens je squats.quote:
Ik zou het als je beide doet na je set squats doen. Kan ten koste gaan van je squats namelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook ideaal voor tijdens het wachten, wat swings doen terwijl je wacht op iemand die tussendoor gaat tijdens je squats.
Dit is zelfs voor jouw doen te verquote:
Ik doe A geen smatjes, B niks lelijks en C geen meervoudquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij doet alleen ckers lelijke smatjes ???
Hou je er dan gewoon buiten man. Zeikwijfquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:48 schreef fathank het volgende:
Inhoudelijk reageren doe ik wel vanachter mn laptop in een topic dat de moeite waard is om serieus op in te gaan. Niet vanaf mn telefoon op een kutkloon in een onz-topic
Ik heb nooit beweerd dat ik alleen singles doe.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:48 schreef Push. het volgende:
[..]
'Ik push elke keer voor gewicht PR's' en dan net doen alsof dat een goed iets is. Als er iets niet slim is, is dat t wel. Elke training singles trekken voor PR's #yolo
Volgens mij gaat het om newbies in die studie, die maken eigenlijk wel gains op alles. Kettlebells zijn ook een vorm van weerstandstraining, dat je er kracht mee oppakt geloof ik verder wel. Op de langere termijn werkt een barbell efficiënter en effectiever vanwege de schaalbaarheid.quote:
Ja, ze zijn er wel:quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:04 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Hou je er dan gewoon buiten man. Zeikwijf
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik alleen singles doe.![]()
Ik gebruik ze helemaal niet tbh.
[..]
Volgens mij gaat het om newbies in die studie, die maken eigenlijk wel gains op alles. Kettlebells zijn ook een vorm van weerstandstraining, dat je er kracht mee oppakt geloof ik verder wel. Op de langere termijn werkt een barbell efficiënter en effectiever vanwege de schaalbaarheid.
Ken je gasten die met zware kettlebells trainen zonder verder barbells te gebruiken om hun krachtbasis op te bouwen? Andersom is het wel mogelijk namelijk.
Pavel Tsatsouline zou btw een betere naam zijn voor jou
neem even je meds in, schijnbaar ben je ze vergeten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:04 schreef Jahr00n het volgende:
ey ey wajou wilie kk erg kapot man.. ey luister luister, weetje ik vandaag zo van school.. ik vond meisje leuk weetje maar wajouu ze was kapot lekker ik so vragen aan haar wil je nog wat chonkos draaien en wat drinku, se sei nee mang maar ik wilde haar nakke dus ik doorgaan.. ze spacde hem swaar vriend maar uhm ja uh dus ik ging so segge dat ze kk spang was met die tranga billetjes.. se sei so dat ik alleen wilde nakke.. se had me door ofso. maar ik wilde haar so erg mang, ik doorgaan.. had soon paal in me broek.. se sei so wat kijk je.. ik so je bille spange tranga.. dat smatje klapte me so op me face.. ik dacht wat krijgen we nou kk sletje.. ik trek haar broek omlaag en wajou wajou kk erg.. ze had die dag niet geschoren, maar morgen wel.. dus ik so segge wat doe je met die tata haartjes op je bil.. se sgaamde sig dood en ik liet r kk hard spanke op dr pussy.. ze ging jankend weg.. maar de cops kwam ensow... dus ik rennu.,. se had aangifte gedaan omdat ik dr kk hard heb genakt.. maar probleem is ik heb nu dikke rode vlekke op mn pik.. se suigde kk lekker mang.. ik sit nu in het huis van mijn broer dr chick die nu chonko met me is aan t draaie.. kapot chill hiero.. hoe was jullie dag?
bericht naar de politie gestuurd!!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wtf, ik heb vandaag boodschappen gedaan, maar het geld is er niet afgeschreven.
Als het er morgen niet afgeschreven is ga ik denk ik wel bellen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
bericht naar de politie gestuurd!!!
Het zou mij niet verbazen als blijkt dat Amenth en Gulmez kloons van Jahr00n zijn. Flinke taak om hele dagen als een zwakbegaafde te typen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
neem even je meds in, schijnbaar ben je ze vergeten.
bestel een grote schotel op thuisbezorgtquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ambitions az a ridah for realquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
neem even je meds in, schijnbaar ben je ze vergeten.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bestel een grote schotel op thuisbezorgt
Hmm apart, wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eten en drinken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hmm apart, wat heb je gekocht?
ewa je hoofd lijkt op iemand die eerst normale hoofd heeft maar dan heel hard op zn hoofd valt en dat er allemaal stukken vlees los hangen en dat daana een zwerfhond in de open wonden gaat schijtenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als blijkt dat Amenth en Gulmez kloons van Jahr00n zijn. Flinke taak om hele dagen als een zwakbegaafde te typen.
Ze zijn best sterk geef ik toe. Met barbells worden wel hogere records gezet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er wel:
Beiden zijn sterk als een beer. Deze vent doet volgens mij doet volgens mij ook barbell lifting maar zijn focus ligt op grip training:
Vervolgens:quote:"Are You Tired of all the Typical Kettlebell Exercises? Do You Want to Learn Innovative Ways to Develop Explosive and Dominating Power with Your Kettlebell Arsenal?"
Dit vermoedde ik al dus. Tijd om onder de barbell te gaan Klokov zelfs als je een goede kettlebeller wil worden.quote:"Do You Want to Learn How to Integrate Kettlebells With Weightlifting Training Progressions? Do You Want to Learn What the Pendulum Series is All About?"
MarMar-challenge is toch geen sprake meer van, ga voor de looks nuquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zou het als je beide doet na je set squats doen. Kan ten koste gaan van je squats namelijk.
Doos abrikozen, 2x doos druiven, doos aardbeien, doos kokosnoot stukjes, 2x doos bosbessen, 4x boterhamworst, Coca Cola Zero, blik soep, 4x noodles, Doritos blauw, B&J choco muffin, havermout, gehakt, gehaktkruiden, bijenhoning, ekte ekte aardbeienjam, eieren, bacon, geraspe kaas, mueslirepen, mayonaise en rode uien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
We willen je boodschappenlijstje weten yoghislaaf
Totaal andere ROM's dus niet te vergelijken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ze zijn best sterk geef ik toe. Met barbells worden wel hogere records gezet.
Goed verhaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ewa je hoofd lijkt op iemand die eerst normale hoofd heeft maar dan heel hard op zn hoofd valt en dat er allemaal stukken vlees los hangen en dat daana een zwerfhond in de open wonden gaat schijten
Yuri Boykaquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ewa je hoofd lijkt op iemand die eerst normale hoofd heeft maar dan heel hard op zn hoofd valt en dat er allemaal stukken vlees los hangen en dat daana een zwerfhond in de open wonden gaat schijten
quote:Sickening
Zit je nou op die surinaamse website?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
WIE KENT DIE HOER SABAJO ILEEN ZE NEUKT ALLES WAT LOS EN VAST ZIT.
IK WIL NIKS MET HAAR TE MAKEN HEBBEN, MAAR ZE BLIJFT STEEDS ACHTER ME AANLOPEN.
ALLES WAT IK DOE, OF GA EN STA KOMT ZE OOK.
DIE MOEDER HEEFT MET HAAR TE DOEN, ZE LOOPT MAAR TE BEDELEN BIJ IEDEREEN.
EN ZE DENKT DAT ZE MOOI IS ZE LIJKT OP EEN STUKJE KA MET HAAR VALS HAAR.
OVERAL WAAR IK MET MIJN ZUS EN VRIENDINNEN GA MOET ZE MEE, WE KUNNEN NIET VAN HAAR AF KOME
aah, een true stalker only in USA hebben ze daar een oplossing voor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
WIE KENT DIE HOER SABAJO ILEEN ZE NEUKT ALLES WAT LOS EN VAST ZIT.
IK WIL NIKS MET HAAR TE MAKEN HEBBEN, MAAR ZE BLIJFT STEEDS ACHTER ME AANLOPEN.
ALLES WAT IK DOE, OF GA EN STA KOMT ZE OOK.
DIE MOEDER HEEFT MET HAAR TE DOEN, ZE LOOPT MAAR TE BEDELEN BIJ IEDEREEN.
EN ZE DENKT DAT ZE MOOI IS ZE LIJKT OP EEN STUKJE KA MET HAAR VALS HAAR.
OVERAL WAAR IK MET MIJN ZUS EN VRIENDINNEN GA MOET ZE MEE, WE KUNNEN NIET VAN HAAR AF KOME
Volgens het pak moet je er uien en paprika doorheen doen, maar ik vond het zonder de paprika lekkerder. Als je het pak van Maggi oid haalt dan staat er geen paprika op.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef THEFXR het volgende:
Yuri, wat voor groenten doe je bij kip tandoori?
Mwah ik denk dat als je met een ruime marge daar overheen gaat met een barbell, dat je met die kettlebells ook wel leuke dingen kan doen. De kracht is er dan wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Totaal andere ROM's dus niet te vergelijken.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zo net eindelijk de adiPowers besteld zat telkens te twijfelen omdat het wel een bak met geld vind
En ik wou graag die nieuwe kleurencombo
Maar dat is teveel gedoe heb ze maar in het rood besteld
Hoop ze snel binnen te krijgen
I don't even lift brahquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:29 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat als je met een ruime marge daar overheen gaat met een barbell, dat je met die kettlebells ook wel leuke dingen kan doen. De kracht is er dan wel.
Jahr00n kloon.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme, zelfs op fucking Mamjo kom je incest tegen.
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,545058.0.html
Iets voor Sap?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:34 schreef Teddyburrr het volgende:
wie wil me leren kennen , ik doe alles op bed . ik ben een shemale en heet tiffany .
jullie kunnen mij op youtube kijken. ik boel , pijp , zelf kont lik ik lekker etc.
ik ben een motjo gemolde hoer , ben wild als ik geil word . ik ben ook op facebook.
Bwahahahahaha
Kan me voorstellen dat er in bepaalde kringen ten tijden van Freud een flinke incest gaande moet zijn geweest. Maar dat is een vermoeden, weet er niks feitelijks van.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Was het vroeger trouwens gebruikelijk om seks met je moeder te hebben of zo? Het lijkt mij echt iets wat vroeger vaker voorkwam. Als je reddit mag geloven gebeurd het erg veel (/r/incest).
Juffrouw Fanta, weet jij hier iets vanaf?
Ze doet mayonaise op een kippenbotje en vertelt aan een gast hoe hij haar moet pijpen.quote:
Hallo,quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:34 schreef Teddyburrr het volgende:
wie wil me leren kennen , ik doe alles op bed . ik ben een shemale en heet tiffany .
jullie kunnen mij op youtube kijken. ik boel , pijp , zelf kont lik ik lekker etc.
ik ben een motjo gemolde hoer , ben wild als ik geil word . ik ben ook op facebook.
Bwahahahahaha
Ik zeg toch ook dat die laatste gast ook anders traintquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ze zijn best sterk geef ik toe. Met barbells worden wel hogere records gezet.
Van dieselcrew.com
[..]
Vervolgens:
[..]
Dit vermoedde ik al dus. Tijd om onder de barbell te gaan Klokov zelfs als je een goede kettlebeller wil worden.
Fuck You!quote:
Helaas heb ik mij nog niet verdiept in incest.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Was het vroeger trouwens gebruikelijk om seks met je moeder te hebben of zo? Het lijkt mij echt iets wat vroeger vaker voorkwam. Als je reddit mag geloven gebeurd het erg veel (/r/incest).
Juffrouw Fanta, weet jij hier iets vanaf?
Je zou maar dat nummer gaan appen in het jargon van Jahr00n.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hallo,
klinkt geil ben een 21jarige blanke boy en zou jou ook graag wel is willen verwennen!
App me als je wil 0621693348
xx Wesley
Heh bah. Wat ranzig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Copy paste van link.
Alsjeblieft jij bent zo dom.
Ja man, ik wil indruk maken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
TR gemaakt.
Je hoeft geen indruk hier te maken door porno te posten.
Tjappie.
Is linken naar een plaatje verboden dan? Plaatjes direct posten mag niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Copy paste van link.
Alsjeblieft jij bent zo dom.
morgen een streep door je nickquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:49 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Is linken naar een plaatje verboden dan? Plaatjes direct posten mag niet.
Ik ben een stuk slimmer dan jou.
je zet er wel NSFW bijquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef Teddyburrr het volgende:
Die TR's geef ik rustig terug hoor aan jullie twee.
Waar zijn zij volgens jou schuldig aan dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef Teddyburrr het volgende:
en voor de zekerheid, heb ik er een screen bijgevoegd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:58 schreef Klokov het volgende:
Mods kunnen het originele bericht gewoon zien trouwens
Jij bent zo'n kneus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef Teddyburrr het volgende:
Dit is jouw maniertje om mij terug te pakken omdat je niets terug kon zeggen in die kettlebell discussie. Mr. ik weet meer van trainen dan jij ooit zal weten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en voor de zekerheid, heb ik er een screen bijgevoegd.
zou je hem peggen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij bent zo'n kneus.
Troffee der Triestheid geef ik nu aan jou.
Ze heeft wel wat bimbo fotos ja, maar wel goed lichaam verder.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alleen de non fake tan foto's zijn leuk
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Verwachtte lekkere Deense man,
niet teleurgesteld.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:03 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dit is jouw maniertje om mij terug ta pakken omdat je niets terug kon zeggen in die kettlebell discussie. Mr. ik weet meer van trainen dan jij ooit zal weten.![]()
#strongbutthurt
Ach, je moet ook wat hè als je onder de tafel wordt geluld in een discussie.quote:
ik geef niks toe, fantasialandquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:07 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ach, je moet ook wat hè als je onder de tafel wordt geluld in een discussie.![]()
Dat je het nog toegeeft ook.
Top.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef Klokov het volgende:
Teddy, als je een keer in Groningen bent wil ik best damen met je trainen. Barbell of kettlebell, het maakt mij niet uit.
die smiley kan je op 10 manieren uitleggen, sukkeltjequote:Op donderdag 22 mei 2014 00:14 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Nee, niet expliciet. Dat zou je nooit doen, nee. Maar die smiley sprak boekdelen.
Oké. Ik verwacht zondag voor 00:00 een uitgetypt verslag inclusief bronnen APA-stijl.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fuck You!
[..]
Helaas heb ik mij nog niet verdiept in incest.
Ik zal dit moeten onderzoeken.
Mvg,
Dikbillerina
Werd tijd.quote:
En welke van die 10 zijn van toepassing?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die smiley kan je op 10 manieren uitleggen, sukkeltje
dat weet je toch zelf wel?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:20 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
En welke van die 10 zijn van toepassing?
Ik wil helemaal niet dat jij namens mij spreekt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:24 schreef Klokov het volgende:
Yvonne, wat vindt u van de situatie? De GYM sc zorgt al langere tijd niet voor problemen. Sinds deze gast is komen posten is de onrust toegenomen. Destijds is Cakeman verbannen uit de reeks wat de tijdsbesteding van de mods ten goede kwam.
Constaterende dat de tijd van onze gewaardeerde mods niet aan dit soort zaken verspild dient te worden spreek ik, Klokov namens de frequente users in de GYM sc uit dat het verbannen van Teddyburrr een win/win situatie voor alle betrokkenen is.
Dan schrijf je toch je eigen betoogquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat jij namens mij spreekt.
Jawel hé.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je ziet er wel ripped uit, ik dacht dat je dikker was
Ik zal FS nooit meer geuzennaampjes geven. Vanaf nu zal ik alleen refereren naar haar als majesteit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:24 schreef Klokov het volgende:
Yvonne, wat vindt u van de situatie? De GYM sc zorgt al langere tijd niet voor problemen. Sinds deze gast is komen posten is de onrust toegenomen. Destijds is Cakeman verbannen uit de reeks wat de tijdsbesteding van de mods ten goede kwam.
Constaterende dat de tijd van onze gewaardeerde mods niet aan dit soort zaken verspild dient te worden spreek ik, Klokov namens de frequente users in de GYM sc uit dat het verbannen van Teddyburrr een win/win situatie voor alle betrokkenen is.
eerste ep van het eerste seizoen brah?quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net eerste ep van GoT gekeken en het ziet er goed uit tot zover. Dit gaat sickening worden.
feutquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:16 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik zal FS nooit meer geuzennaampjes geven. Vanaf nu zal ik alleen refereren naar haar als majesteit.
Jij bent echt heel sterk ondanks dat je alleen met kettlebells traint. Hier zal ik niet meer aan twijfelen.
Ik accepteer TheFXR zijn zelfverklaarde alomvattende kennis omtrent trainen zonder enige aanleiding.
Elk persoon die misdraagt (bijv. het k-woord gebruiken) zal ik persoonlijk TR'en.
Dit beloof ik plechtig als inwoner van Teh Gymonowa gevestigd in Noord-Korea.
Laten wij nu allen buigen voor wijlen "Grote Zon" Kim Jon Il![]()
[ afbeelding ]
Yeah man. Het moet zó goed zijn, en een maatje zit ook de hele tijd te zeuren dat ik het moet kijken. In eerste instantie vond ik het erg fantasy-achtig overkomen, en in het begin van de ep werd dat gelijk bevestigd, maar ik vond het niet storend. De rest van de ep was erg sterk, dus ik ga vanaf deze en de aankomende week veel GoT kijken denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:24 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
eerste ep van het eerste seizoen brah?
Laat je indoctrineren door de GoT hype. Vecht er niet tegen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah man. Het moet zó goed zijn, en een maatje zit ook de hele tijd te zeuren dat ik het moet kijken. In eerste instantie vond ik het erg fantasy-achtig overkomen, en in het begin van de ep werd dat gelijk bevestigd, maar ik vond het niet storend. De rest van de ep was erg sterk, dus ik ga vanaf deze en de aankomende week veel GoT kijken denk ik.
Gaan een paar lange nachten worden vriend.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah man. Het moet zó goed zijn, en een maatje zit ook de hele tijd te zeuren dat ik het moet kijken. In eerste instantie vond ik het erg fantasy-achtig overkomen, en in het begin van de ep werd dat gelijk bevestigd, maar ik vond het niet storend. De rest van de ep was erg sterk, dus ik ga vanaf deze en de aankomende week veel GoT kijken denk ik.
Hehe, yeah. Ik ga morgen aan episode 2 beginnen. Morgen redelijk op tijd naar school dus ik duik zo m'n bed in.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:53 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Gaan een paar lange nachten worden vriend.
Als je gaat lopen spoilen ben je echt een kneus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:55 schreef Teddyburrr het volgende:
Hey Yuri ben je al bij de Red Wedding lolololol?
Alsof ik zou.quote:Op donderdag 22 mei 2014 02:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als je gaat lopen spoilen ben je echt een kneus.
Niemand mag je hier maar in mijn boekje staat nog geen minnetje achter je naam. Laten we proberen dat zo te houden.quote:
Wederzijds.quote:Op donderdag 22 mei 2014 02:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niemand mag je hier maar in mijn boekje staat nog geen minnetje achter je naam. Laten we proberen dat zo te houden.
bij mij staat er een kruisjes achterquote:Op donderdag 22 mei 2014 02:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niemand mag je hier maar in mijn boekje staat nog geen minnetje achter je naam. Laten we proberen dat zo te houden.
Jij bent echt een kanjerquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:16 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik zal FS nooit meer geuzennaampjes geven. Vanaf nu zal ik alleen refereren naar haar als majesteit.
Jij bent echt heel sterk ondanks dat je alleen met kettlebells traint. Hier zal ik niet meer aan twijfelen.
Ik accepteer TheFXR zijn zelfverklaarde alomvattende kennis omtrent trainen zonder enige aanleiding.
Elk persoon die misdraagt (bijv. het k-woord gebruiken) zal ik persoonlijk TR'en.
[ afbeelding ]
Post gewoon normaal en niet aks een dikke autistquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:16 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Maakt ook niet uit waar je bent als je maar weet waar de dichtsbijzijnde gym is.quote:
Waar wacht je op?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:14 schreef Awesome_ het volgende:
Maak net foto in de wachtkamer met flits aan whehe
Poll: Stemmen:quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:50 schreef Klokov het volgende:
Boys, allemaal al jullie democratische plicht voldaan?
Waarvan? Lekker wijf?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:14 schreef Awesome_ het volgende:
Maak net foto in de wachtkamer met flits aan whehe
Ikquote:
Daar zit wel wat in, ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:17 schreef Awesome_ het volgende:
Als ik die poll invul, stem ik toch automatische ofnie
Soa-poli?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sfeerimpressie voor iemand die vroeg waar ik was.
D66, kan je straks in een Europees leger vechtenquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik moet nog stemmen, maar nog niks uitgezocht mang sowieso iets pro-defensie.
Goede zaak.quote:
quote:
^^ datquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ga ook niet stemmen trouwens. Geen idee of ik nu voor of tegen Europa ben en te lui om me erin te verdiepen.
Haha Mr. WO+quote:
Wel treurig maar goed samengevatquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:20 schreef Eleiko het volgende:
Stelletje randdebielen hier: 2 wel en 4 niet. En aangezien Klokov zeker wel stemt zijn wij de enigen die dus stemmen??
Ja. Met de excuses van mijn ongecoordineerde spekvingersquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ja. Met de excuses van mijn ongecoordineerde spekvingers
Vul nou gewoon allemaal even zo'n stemwijzer in. Niet (alleen) voor het resultaat/advies, maar ook kom je er dan achter dat je op op zijn minst een aantal terreinen echt wel een duidelijke mening hebt die je met het geven van je stem kunt uiten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:30 schreef Klokov het volgende:
De verschillende stemwijzers:
http://www.europeseverkie(...)europese_stemwijzers
CDAquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:37 schreef VMSDKR het volgende:
Welke partij moet ik op stemmen als ik vóór meer geld naar Griekenland ben?
De partij die als marketingssstunt bedacht heeft dat ze ons maar bang moeten maken dat onze pensioenen door Brussel afgepakt gaan wordenquote:
Ga gewoon naar Griekenland op vakantie. Prijzen van vakanties en vooral levensonderhoud zijn gezakt als een baksteen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:37 schreef VMSDKR het volgende:
Welke partij moet ik op stemmen als ik vóór meer geld naar Griekenland ben?
=> je weet nu wat je kunt stemmen!quote:
Whaha daar kom ik vaak op uit bij 2e kamerquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:05 schreef Questular het volgende:
Ik kwam gewoon op de SGP uit....... mooi zo een kieswijzer.
neig sowieso naar vvd ook tidens die gemeenteraadsverkiezingenquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
D66, kan je straks in een Europees leger vechten
srs: vvd, d66, sgp/cu, indien anti-EU: artikel 50
ben van plan ergens dit jaar noh een last minuutje te doen..quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Griekenland op vakantie. Prijzen van vakanties en vooral levensonderhoud zijn gezakt als een baksteen.
Oke, goede tip. Bedankt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Griekenland op vakantie. Prijzen van vakanties en vooral levensonderhoud zijn gezakt als een baksteen.
Ja is goed, moet je nu de lapo pakken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:17 schreef VMSDKR het volgende:
Zal ik even een ouderwets lekkere OP maken?
Doe maarquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:17 schreef VMSDKR het volgende:
Zal ik even een ouderwets lekkere OP maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |